Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

Ik heb alle seizoenen voledig gezien en ik vindt Dexter echt de beste serie ever made!

Ik kan bijna niet meer wachten op het aankomende seizoen ik ben benieuwd hoe Dexter omgaat met......(De fans weten wat ik bedoel)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

"Dexter" doet mij altijd hier aan denken:

[Afbeelding]

:D

Dat vond ik echt een briljante serie. Dexter die continu probeerde dat vervelende meisje het leven zuur te maken, en telkens faalde hij in zijn plannen. Sinds Cartoon Network uit het standaard zenderpakket verdween heb ik het helaas nooit meer gezien, maar jongens, wat heb ik daar vroeger veel naar gekeken. Ik heb meteen even op de Cartoon Network site gekeken, maar helaas zenden zij het ook niet meer uit. Eeuwig zonde, het was een heel toffe serie. :-(

En wat betreft de Dexter waarover dit topic eigenlijk gaat: ik kom er tijdens het zappen wel eens langs, maar omdat ik teveel afleveringen gemist heb, kan ik het niet zo goed meer volgen. Da's eigenlijk wel jammer, want het verhaal achter de serie spreekt me wel aan. Lijkt me wel spannend, ook. Misschien toch maar eens wat vaker kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

En wat betreft de Dexter waarover dit topic eigenlijk gaat: ik kom er tijdens het zappen wel eens langs, maar omdat ik teveel afleveringen gemist heb, kan ik het niet zo goed meer volgen. Da's eigenlijk wel jammer, want het verhaal achter de serie spreekt me wel aan. Lijkt me wel spannend, ook. Misschien toch maar eens wat vaker kijken. :)

Ik raad het je zeker aan om de serie gewoon te downloaden en te volgen.

Seizoen 5 is net afgelopen op de Amerikaanse TV, in Nederland zijn ze net met seizoen 4 klaar volgens mij. Seizoen 6 gaat ergens in de lente van 2011 in productie uit mijn hoofd.

Uitwerkingsgevaar dreigt, maar voorlopig zit het nog wel snor met deze serie.

*gaat alles weer vanaf seizoen 1 opnieuw kijken*

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

1 ding. 1 klein vlekje op Dexter: de intro. 1:43. Elke keer. 5 seizoenen lang. Welk groot licht dat verzonnen heeft weet ik niet, maar ik ben van mening dat hij eens grondig kennis moet gaan maken met de uitgang, if you know what i mean.

Verder is het echt een uberserie, maar weinig series die na 4 seizoenen nog steeds op een hoog niveau zitten, vaak zie je dan dat het veel herhaling wordt omdat alles binnen de speelruimte van de serie al een keer is gedaan, NCIS heeft daar in haar laatste seizoen enorm veel last van. Maar Dexter blijft volzitten met onverwachte wendingen en uitstekende verhaallijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding. 1 klein vlekje op Dexter: de intro. 1:43. Elke keer. 5 seizoenen lang. Welk groot licht dat verzonnen heeft weet ik niet, maar ik ben van mening dat hij eens grondig kennis moet gaan maken met de uitgang, if you know what i mean.

Haha ja erg he.

Gelukkig download ik alles en kan ik het met een gerust hart skippen.

*fluit intro-nummer*

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een slecht seizoenseinde van seizoen 5 zeg. Hadden ze meer mee kunnen doen, dit is zwaar onder het niveau dat er ander is. Overigens, Michael C Hall(Dexter) en Jennifer Carpenter(Debra) zijn in het echt met elkaar getrouwd, maar gaan nu scheiden, en ze leefden al een tijdje gescheiden. Misschien ligt het daar wel aan, maar het lijkt me niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Dexter belooft bad ass terug te komen zoals we in de eerste instantie van hem gewend zijn in de eerste paar seizoenen. Het werd wat saai in het laatste seizoen, dat moet ik toegeven, maar kan ook wel begrijpen dat ze iets anders wilde proberen. Ik blijf het een geweldige serie vinden en met dit nieuwsbericht van Micheal C. Hall aka Dexter ben ik meer dan tevreden.

http://www.youtube.com/watch?v=EGPE1AxhMuw

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Toch wil ik een bumpje doen! Want Dexter is echt zo'n geweldige serie!

Ik ben net bij season 6 aangekomen, moet toegeven dat ze een andere methode hebben van filmen, zit een warmere gloed in. Tevens doet Dexter zelf ook wat relaxter ofzo.. Ik ben echt benieuwd wat season 6 laat zien! Hopelijk blijft deze serie ook na deze season lekker doorgaan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...