Puma Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2012 Briljante, geniale serie! Seizoen 3 vind ik wel duidelijk de minste, maar daar moet je je gewoon doorheen slaan. Seizoen vier, vijf en zes zijn wel echt weer top. Ik ben nu bij episode 4 van seizoen 6 aangeland en ik hunker naar meer ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2012 Ik zit aan seizoen 2 aflevering 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2012 Briljante, geniale serie! Seizoen 3 vind ik wel duidelijk de minste, maar daar moet je je gewoon doorheen slaan. Seizoen vier, vijf en zes zijn wel echt weer top. Ik ben nu bij episode 4 van seizoen 6 aangeland en ik hunker naar meer ^^. Seizoen 3 is eigenlijk m'n favoriete, samen met 2 en 6. Iemand van jullie die de boeken hebben gelezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2012 Ik zit nu aan seizoen 2 aflevering 12. Wat een slap aftreksel van het eerste seizoen, een onschuldige beschuldigen om zelf niet in de shit te komen? Sorry, maar dat is niet de Dexter die we leerden kennen in het eerste seizoen. Gewoon ongelofelijk kut dat Doakes sterft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2012 Ik ben nu klaar met seizoen 6, heb erg veel zin in 7, het zal wel september dit jaar worden. Kan niet wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 Dexter returns for season 7 September 30th Verdient wel een bumpje dacht ik zo. Hebben we er allemaal een beetje zin in!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 Dexter returns for season 7 September 30th Hebben we er allemaal een beetje zin in!? Absoluut! Na zo'n teaser helemaal. Op het moment liggen alle series die ik volg stil en ik kijk bij elke uit naar nieuwe afleveringen, maar Dexter staat toch wel bovenaan dat lijstje. Ben zo benieuwd hoe dit verder gaat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 (bewerkt) Ik heb in een snel tempo de eerste 6 seizoenen gekeken, laat maar komen! WAARSCHUWING LEES HET ONDERSTAANDE NIET WANNEER JE SEIZOEN 6 NOG NIET BEKEKEN HEBT!!!!!!!1111!!!111111!!!!! Seizoen 6 eindigt toch in die kerk waar Dexter die ene gast vermoordt en Debra 'm betrapt? Bewerkt: 25 juni 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 (bewerkt) Zeker wel. Dit spotje laat natuurlijk nog niet veel zien, maar ik ben erg benieuwd (zoals iedereen) hoe het einde van seizoen 6 wordt vervolgd. @MegaPilot: Ja Bewerkt: 25 juni 2012 door Jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 (bewerkt) Ik wacht al maanden op season 7 van Dexter! Het zal zeker weten heel erg anders uitpakken dan in de vorige seizoenen. Sowieso zou dit moeten gebeuren gezien de serie anders saai begint te worden. Tot nu toe hebben de makers dat erg goed kunnen doen. Zoals je misschien wel merkt, in season 1 en 2 zie je in vrijwel elke episode een moord. In season 3, 4, 5 en 6 gaat dat anders, ze doseren het beter. Ik ben ook zeer benieuwd hoe het verder gaat met Harrison, Cody en Astor. Gaat Harrison ook beginnen met killen? Of misschien juist niet? Het zal mij zeer benieuwen! Maar! Eerst even genieten van Breaking Bad season 5. In Juli/augustus: Breaking Bad. September/Oktober: Dexter! Kan niet beter Bewerkt: 25 juni 2012 door Wesley_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2012 Dexter Season 7 Sneak Peek! http://www.youtube.com/watch?v=aq8PI_rw7u0&feature=player_embedded En wat vonden jullie ervan? Gelukkig ben ik zo vrij geweest om er screencaps van te maken. Zie hiervoor de bijlage. Voor wie grotere resolutie wil, geef even aan welke of check anders Youtube op fullscreen en probeer te pauzeren op het juiste moment. Just in case.. @De gevoelige kijker. Let op: sommige beelden kunnen als schokkend worden ervaren. Dexter Season 7 Sneak Peek Resized.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 Dexter Season 7 Sneak Peek! Gelukkig ben ik zo vrij geweest om er screencaps van te maken. Toen ik je post las dacht ik eerst: "Screencaps? Waar is dat nu weer voor nodig?" Totdat ik het filmpje zag en eigenlijk niks zag Over de fragmenten: op zich leuk om te zien, maar veel wijzer worden we er niet van. Dat is natuurlijk ook precies de bedoeling, maar toch: ik wil gewoon zo graag weten hoe dit verder gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 (bewerkt) Hier heeft iemand het 'wat' langzamer gemaakt, maar wel als filmpje behouden: Je ziet inderdaad niet veel, maar je ziet wel iemand met een mes op Debra aflopen en dat soort kleine dingen. Ik heb er in ieder geval veel zin in. EDIT: Het langzame gedeelte begint trouwens bij 0:55. Bewerkt: 3 juli 2012 door Jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2012 Omdat het nog wel even duurt voordat het nieuwe seizoen begint, gooien we er maar even een vermakelijk filmpje in: Ik moest lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2012 Bwehehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.