Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

Briljante, geniale serie! Seizoen 3 vind ik wel duidelijk de minste, maar daar moet je je gewoon doorheen slaan. Seizoen vier, vijf en zes zijn wel echt weer top. Ik ben nu bij episode 4 van seizoen 6 aangeland en ik hunker naar meer ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

Briljante, geniale serie! Seizoen 3 vind ik wel duidelijk de minste, maar daar moet je je gewoon doorheen slaan. Seizoen vier, vijf en zes zijn wel echt weer top. Ik ben nu bij episode 4 van seizoen 6 aangeland en ik hunker naar meer ^^.

Seizoen 3 is eigenlijk m'n favoriete, samen met 2 en 6.

Iemand van jullie die de boeken hebben gelezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu aan seizoen 2 aflevering 12. Wat een slap aftreksel van het eerste seizoen, een onschuldige beschuldigen om zelf niet in de shit te komen? Sorry, maar dat is niet de Dexter die we leerden kennen in het eerste seizoen.

Gewoon ongelofelijk kut dat Doakes sterft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Dexter returns for season 7 September 30th

Hebben we er allemaal een beetje zin in!?

Absoluut! Na zo'n teaser helemaal. Op het moment liggen alle series die ik volg stil en ik kijk bij elke uit naar nieuwe afleveringen, maar Dexter staat toch wel bovenaan dat lijstje. Ben zo benieuwd hoe dit verder gaat... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in een snel tempo de eerste 6 seizoenen gekeken, laat maar komen!

WAARSCHUWING LEES HET ONDERSTAANDE NIET WANNEER JE SEIZOEN 6 NOG NIET BEKEKEN HEBT!!!!!!!1111!!!111111!!!!!

Seizoen 6 eindigt toch in die kerk waar Dexter die ene gast vermoordt en Debra 'm betrapt? :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker wel. :D

Dit spotje laat natuurlijk nog niet veel zien, maar ik ben erg benieuwd (zoals iedereen) hoe het einde van seizoen 6 wordt vervolgd. :dans:

@MegaPilot:

Ja

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht al maanden op season 7 van Dexter! Het zal zeker weten heel erg anders uitpakken dan in de vorige seizoenen. Sowieso zou dit moeten gebeuren gezien de serie anders saai begint te worden. Tot nu toe hebben de makers dat erg goed kunnen doen. Zoals je misschien wel merkt, in season 1 en 2 zie je in vrijwel elke episode een moord. In season 3, 4, 5 en 6 gaat dat anders, ze doseren het beter.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het verder gaat met Harrison, Cody en Astor. Gaat Harrison ook beginnen met killen? Of misschien juist niet? Het zal mij zeer benieuwen! Maar! Eerst even genieten van Breaking Bad season 5. In Juli/augustus: Breaking Bad. September/Oktober: Dexter!

Kan niet beter :D

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Dexter Season 7 Sneak Peek!

http://www.youtube.com/watch?v=aq8PI_rw7u0&feature=player_embedded

En wat vonden jullie ervan? ^_^

Gelukkig ben ik zo vrij geweest om er screencaps van te maken. Zie hiervoor de bijlage. Voor wie grotere resolutie wil, geef even aan welke of check anders Youtube op fullscreen en probeer te pauzeren op het juiste moment.

Just in case.. @De gevoelige kijker. Let op: sommige beelden kunnen als schokkend worden ervaren.

Dexter Season 7 Sneak Peek Resized.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Dexter Season 7 Sneak Peek!

Gelukkig ben ik zo vrij geweest om er screencaps van te maken.

Toen ik je post las dacht ik eerst: "Screencaps? Waar is dat nu weer voor nodig?" Totdat ik het filmpje zag en eigenlijk niks zag :clown:

Over de fragmenten: op zich leuk om te zien, maar veel wijzer worden we er niet van. Dat is natuurlijk ook precies de bedoeling, maar toch: ik wil gewoon zo graag weten hoe dit verder gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heeft iemand het 'wat' langzamer gemaakt, maar wel als filmpje behouden:

Je ziet inderdaad niet veel, maar je ziet wel iemand met een mes op Debra aflopen en dat soort kleine dingen. Ik heb er in ieder geval veel zin in. :D

EDIT: Het langzame gedeelte begint trouwens bij 0:55.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...