Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

Ik kende Dexter helemaal niet, tot iemand zei dat het echt helemaal geweldig is (en die zit nota bene zelf bij de politie, dus dat schept een 'band' :D). En inderdaad, een superserie. We zijn nu toe aan aflevering 5 van seizoen 3 dus we schieten al op......nog 3 seizoenen er doorheen jagen en we zijn weer bij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

Ik kende Dexter helemaal niet, tot iemand zei dat het echt helemaal geweldig is (en die zit nota bene zelf bij de politie, dus dat schept een 'band' :D). En inderdaad, een superserie. We zijn nu toe aan aflevering 5 van seizoen 3 dus we schieten al op......nog 3 seizoenen er doorheen jagen en we zijn weer bij :puh:

Seizoen 5 en 6 waren om te janken, zo slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kende Dexter helemaal niet, tot iemand zei dat het echt helemaal geweldig is (en die zit nota bene zelf bij de politie, dus dat schept een 'band' :D). En inderdaad, een superserie. We zijn nu toe aan aflevering 5 van seizoen 3 dus we schieten al op......nog 3 seizoenen er doorheen jagen en we zijn weer bij :puh:

Seizoen 5 en 6 waren om te janken, zo slecht.

Seizoen 6 was een knaller! Het was echt een geweldige seizoen! Veel onverwachte momenten erin, veel spannende en nadenk momenten. Daar houd ik echt van. Vooral het einde van seizoen 6 maakt het verdacht spannend!

Ik moet trouwens toegeven dat ik veel vertrouwen heb in season 7! Nogmaals, het zou en MOET zo onwijs grote draai maken in de nieuwe season, gezien het anders saai begint te worden. Na ik deze sneak peek preview heb gezien kan ik echt niet meer wachten! Maar eerst, volgende week BREAKING BAD!!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Alles gekeken en sinds gisteravond volledig bij :tu: Echt een topserie en ik moet zeggen dat ik serie 5 en 6 helemaal niet zo slecht vond, integendeel. De wendingen zijn verrassend en geloofwaardig en het eind waarmee men ons laat wachten tot 30 september 2012 (een avond overigens waarop ik niet thuis ben :duh:) is goed gevonden.....ik wacht met spanning af!!!

In de tussentijd wordt het Homeland......

Link to comment
Delen op andere websites

Ja.....ik wacht echt met spanning af. Heeft 1 van jullie enig idee wanneer we de serie in Nederland kunnen zien en op welke zender??

Dat zal waarschijnlijk 3 a 4 maanden later pas worden, waarschijnlijk zal het te zien zijn bij VPRO. In het verleden hebben ze ook al alle seizoenen uitgezonden (zelfs season 6).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Amerika verneukt al jaren films, series en videoclips door elk scheldwoord te vervangen door TUUT. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik hoor liever fuck, shit en motherfucker dan TUUT, TUUT en TUUT. :duh:

Iedereen weet trouwens dat de serie allang opgenomen is, maar om er lekker veel poen uit te slaan stellen ze het weer uit. Net daarom zijn vele films(onder andere de Harry Potter films) zware afknappers omdat je er zolang op wacht, maar ze dat wachten totaal niet waard zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Amerika verneukt al jaren films, series en videoclips door elk scheldwoord te vervangen door TUUT. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik hoor liever fuck, shit en motherfucker dan TUUT, TUUT en TUUT. :duh:

Agree, maargoed ik heb er verder vrij weinig last van gezien ik alles op mijn computer kijk (u snapt mij wel).

Iedereen weet trouwens dat de serie allang opgenomen is, maar om er lekker veel poen uit te slaan stellen ze het weer uit. Net daarom zijn vele films(onder andere de Harry Potter films) zware afknappers omdat je er zolang op wacht, maar ze dat wachten totaal niet waard zijn.

Daar ben ik het niet mee eens, voorgaande afleveringen van Dexter kwamen in December 2011 uit. De volgende afleveringen komen 30 sept 2012! Tevens praten we over 12 afleveringen per seizoen. Dus in minder dan een jaar hebben ze seizoen 7 voor elkaar gekregen! Dus ik kan het geen afknapper noemen, ik sta er zelfs versteld van dat ze in zo'n korte tijd (+/- 10 maanden) een seizoen van 12 afleveringen hebben gemaakt!

En sowieso, al duurde het langer.. Dan zal het alsnog bij mij geen afknapper worden hoor! Ik heb er wel geduld voor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nieuwe episode is sinds gisteravond in Amerika op de buis geweest! Ik heb de aflevering net gekeken en het is echt fantastisch goed weer gemaakt! Een onwijs heftige spanning in de hele episode. Wat ik kan mededelen is dat dit een hele spannende seizoen gaat worden!

Kan niet wachten tot episode 02!

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe episode is sinds gisteravond in Amerika op de buis geweest! Ik heb de aflevering net gekeken en het is echt fantastisch goed weer gemaakt! Een onwijs heftige spanning in de hele episode. Wat ik kan mededelen is dat dit een hele spannende seizoen gaat worden!

Kan niet wachten tot episode 02!

Het einde is typisch weer Dexter, je in twijfel laten zitten. Gruwelijk goed. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...