NandroDavids Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Heerlijk begin van 't nieuwe seizoen! Gelukkig dat meer toffe series weer zijn begonnen, anders zou ik dat niet redden tot volgende week te wachten op de volgende Dexter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2012 Leuke eerste aflevering.. VOLGENDE NIET LEZEN ALS JE DAT NIET WILT, IS EEN GERUCHT OVER HET VERVOLG VAN HET SEIZOEN: Gaan Debra en Dexter niet een koppeltje worden, ik meende dat te hebben opgevangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Leuke eerste aflevering.. VOLGENDE NIET LEZEN ALS JE DAT NIET WILT, IS EEN GERUCHT OVER HET VERVOLG VAN HET SEIZOEN: Gaan Debra en Dexter niet een koppeltje worden, ik meende dat te hebben opgevangen? Nee, zeker niet! Ik denk dat Debra nu alleen maar meer afstand zal nemen en uiteindelijk zal Debra hem gaan verraden omdat ze het niet meer kan verdragen...Lijkt mij! Morgen nieuwe episodes online! Heb er zin in! :-D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Series als Breaking Bad en Boardwalk Empire stonden op een gegeven moment hoog in mijn lijstje. De laatste paar seizoenen van Dexter vond ik, in vergelijking met deze series, niet zo heel sterk meer. Toen ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen aan het kijken was, kreeg ik direct een vertrouwd gevoel. Ze slaan een nieuwe weg in dit seizoen, wat het meteen enorm spannend maakt. Ik kan niets anders zeggen dan dat Dexter voor mijn gevoel weer helemaal terug is. Het was weer ouderwets genieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 Alweer een heerlijke aflevering van Dexter! Ik heb weer genoten ervan, zoals Levi zei, ze slaan een nieuwe pad in! Dat was bij Dexter echt nodig, zijn geheim is achterhaald maar hoe kan hij zijn geheim verborgen houden? Ik begon Dexter in de laatste afleveringen ook een beetje saai te vinden, alhoewel was seizoen 6 wel weer aardig spannend, maar het werd TE standaard. Met een nieuwe type verhaal als dit stuit je weer op nieuwe dingen en dat is fantastisch goed voor een heftige spanning! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 Lekker zeg, dag nadat de aflevering is uitgezonden al via torrents te vinden en een perfect synchrone en juiste Engelse ondertiteling beschikbaar..Klasse! Leuke aflevering alweer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2012 Pffff het is me hier veel te stil zeg! Waar zijn toch alle Dexter-fans gebleven, hehe ? Anyhoe, ik heb zojuist episode #5 gekeken van Dexter, weer een opbouwende spanning. Ik heb ook totaal geen idee wat ik van de volgende afleveringen kan en moet verwachten, het kan zoveel kanten op! Wat mij erg opvalt is dat Debra steeds meer Dexter begint te verdedigen, ik vraag me af wanneer dat eens volledig mis zal gaan.. Vroeg of laat! Ik kan echt niet wachten tot episode #6! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2012 Ik he het in mijn download mapje staan, maar nog niet aan toegekomen heb volgens mij seizoen 1 tot 3, misschien vanavond nog ff kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2012 Pffff het is me hier veel te stil zeg! Waar zijn toch alle Dexter-fans gebleven, hehe ? Anyhoe, ik heb zojuist episode #5 gekeken van Dexter, weer een opbouwende spanning. Ik heb ook totaal geen idee wat ik van de volgende afleveringen kan en moet verwachten, het kan zoveel kanten op! Wat mij erg opvalt is dat Debra steeds meer Dexter begint te verdedigen, ik vraag me af wanneer dat eens volledig mis zal gaan.. Vroeg of laat! Ik kan echt niet wachten tot episode #6! Is wel opvallend ja, dat het nog steeds niet echt fout is gegaan. Het leek een paar keer die kant op te gaan, maar zoals met die foto's van de trouwerij. Verder dan dat gaat het niet, hopelijk iets met die Isaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Pffff het is me hier veel te stil zeg! Waar zijn toch alle Dexter-fans gebleven, hehe ? Ik voel me aangesproken! Anyhoe, ik heb zojuist episode #5 gekeken van Dexter, weer een opbouwende spanning. Ik heb ook totaal geen idee wat ik van de volgende afleveringen kan en moet verwachten, het kan zoveel kanten op! Wat mij erg opvalt is dat Debra steeds meer Dexter begint te verdedigen, ik vraag me af wanneer dat eens volledig mis zal gaan.. Vroeg of laat! Ik kan echt niet wachten tot episode #6! I couldn't agree more, een geweldige aflevering alweer! 1 uur vliegt zo voorbij met een aflevering van Dexter.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Inmiddels is het alweer een paar weken geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost, hehe... We zijn alweer een stukje verder met Dexter en ik moet toegeven ik merk dat de spanning er een beetje uit begint te gaan. De laatste twee episodes waren minder spannend dan ik eigenlijk had verwacht van Dexter. Maar ik zag dit al aankomen dus het komt niet als een zeer grote teleurstelling. Ik denk wel dat er nu ruimte wordt gekweekt voor een aantal spannende episodes. Dat is in de zin van een opbouwende spanning! Een soort van climax. Wat ook een beetje jammer is, we zijn alweer E07 voorbij gegaan! Zolang duurt het allemaal niet meer! Nog 5 episodes te gaan! Volgend jaar waarschijnlijk laatste seizoen en dan is het afgelopen met Dexter (volgens geruchten!). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 Zolang duurt het allemaal niet meer! Nog 5 episodes te gaan! Nog maar 3 Maar wel drie heel toffe volgens mij, want nu de Isaac-verhaallijn is afgerond gaan ze hopelijk ein-de-lijk LaGuerta's onderzoek wat tempo geven. Die is nu al meerdere afleveringen bezig, maar schiet totaal niet op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 (bewerkt) Vond het verhaal van Isaak tot nu toe veel leuker en spannender, ze moeten het onderzoek van LaGuerta ook een draai geven, je zag in de sneak peak dat ze wel een stuk meer opschiet. Bewerkt: 28 november 2012 door Jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 LaGuerta haar Bay Harboy Butcher zaak steekt echt tegen...Ze hadden dat er beter uitgelaten naar mijn mening. Prachtige aflevering alweer trouwens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 LaGuerta haar Bay Harboy Butcher zaak steekt echt tegen...Ze hadden dat er beter uitgelaten naar mijn mening. Waarom dan? Van mij had het er zoals het nu ging ook niet in hoeven zitten, maar dat is omdat het steeds een minuutje per aflevering is en het niet opschiet. Nu gaat het als het goed is toch gebeuren. En ik vind het wel belangrijk dat zoiets erin zit, want er moet wel de spanning zijn van wel/niet ontdekt/gepakt worden. Natuurlijk, er zijn nu mensen die weten wat Dexter is en er is altijd een kans van ontdekt worden, maar iemand die er zo bovenop zit hoort er mijns inziens wel bij. Stiekem hoop ik dat 'ie volgend seizoen ook daadwerkelijk gepakt en veroordeeld wordt :$ Gewoon, om er een niet-voor-de-hand-liggend einde aan te breien, geen happy end. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.