Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

Wat een onzinaflevering zeg! Omdat een kogel in je lijf zit, sterf je niet perse. Sirko sterft pas als het donker is terwijl hij neergeschoten is in het klare licht. Hij heeft zeker nog uren geleefd, hij kon perfect gered worden.

Pfft. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

Nieuwste aflevering allemaal al gezien? Man, dat ging maar net goed zeg met LaGuerta bij die container...en volgende week lijkt 't echt mis te zijn. Zou Hannah 'm verlinken? Lijkt in ieder geval een mooi einde van 't seizoen te gaan worden, en er zal vast nog wel een flinke cliffhanger overblijven voor volgend seizoen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Erg spannende aflevering! Vooral omdat LaGuerta bijna 2 keer raak had! Tijdens 't onderzoek en wederom op het laatst in die container. Ik vraag mij af hoe dit nou precies verder gaat uitpakken. Het moet sowieso spannend gaan worden, gezien er nu meerdere punten zijn die erop wijzen dat Dexter de Bayharbor butcher is. Wat trouwens weer een nieuw punt is voor LaGuerta, ze weet dat sgt. Doakes geen butcher was, maar dat mogelijk iemand anders het is en dat door de setting wat zij aantroffen in die container kan dit weer aan aanwijzing worden dat Dexter het was, vooral omdat hij nog een appeltje te schillen had met diegene.

Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken, ik zit met smart te wachten op de volgende aflevering, dat zal hoe dan ook erg spannend moeten worden. We gaan het volgende week zien in de laatste aflevering van Dexeter, seizoen 7!

Link to comment
Delen op andere websites

Je klinkt als een narrator. :puh:

LaGuerta was Dexter dit keer wel te slim af, had niet verwacht dat ze zo dichtbij zou komen, voor hetzelfde geld was Dexter al eerder gezien, voordat hij de container in ging. Ik ben benieuwd of we te zien krijgen wat er met Estrada is gebeurd, of die nog wraak wil of iets in die richting.

Leuk weetje is dat de laatste aflevering 'Suprise Motherfucker' heet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

LaGuerta was Dexter dit keer wel te slim af, had niet verwacht dat ze zo dichtbij zou komen, voor hetzelfde geld was Dexter al eerder gezien, voordat hij de container in ging. Ik ben benieuwd of we te zien krijgen wat er met Estrada is gebeurd, of die nog wraak wil of iets in die richting.

Ik ben daar ook zeer benieuwd na! Vooral omdat Estrada nu weet hoe de killer eruit ziet, als Estrada dit zal vertellen aan Laguerta, dan komt ze echt TE dichtbij. Dexter moet Estrada in elk geval op tijd zien te vinden! Laat episode 12 maar komen iig! :D

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste episode was erg spannend ja. LaGuerta weet maar niet van ophouden en terecht, zo blijft het tenminste spannend! De sneak preview van de season final liet ook al veel leuke kiekjes zien. Ik ben zeer benieuwd hoe Dexter omgaat met dat gehijg in zijn nek. smile2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wtf, Doakes leeft nog? Wtf wtf wtf...Naja Dexter hangt eraan, zoveel is zeker..

Edit:

Kennis wees me erop dat Doakes z'n verschijning evengoed als Dexter zijn adoptievader kan zijn, een verschijning gecreëerd door Dexter zelf. In ieder geval is dit een finale die je gewoonweg niet mag missen. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, het seizoen zit erop :)

Gelukkig valt het mee wat betreft de cliffhanger, want het LaGuerta-verhaal is keurig afgerond. Wel gaan we Hannah in 't volgende seizoen weer terugzien, maar voorlopig lijkt Dexter weer even veilig te zitten. Ik blijf hopen dat 'ie volgend seizoen toch echt gepakt gaat worden.

Ik vond 't wel een beetje simpel zoals hij LaGuerta kon pakken. De vorige keer bij die container had ze collega's meegenomen, maar nu liet ze zich gewoon kinderlijk eenvoudig in de val lokken. Maar goed, mooi dat ze dood is :puh:

Ik kan rustig wachten op 't volgende seizoen, want zoals gezegd: geen heel grote cliffhanger.

Link to comment
Delen op andere websites

Gemengde gevoelens na deze slotaflevering..Eningszins blij dat LaGuerta eindelijk dood is en ze niet meer kan lopen bullshitten en aan de andere kant teleurgesteld omdat het een nogal slappe aflevering was naar mijn mening. Maar ik ben wel blij dat ze niet een grote cliffhanger hebben gemaakt, anders is het wachten op het nieuwe seizoen echt niet draaglijk..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Vond het ook licht tegenvallen, wellicht omdat ik er te veel van verwacht had. Het was al in het begin van het stuk in de container nogal duidelijk dat Deb LaGuarta zou neerschieten, maar het moment zelf was natuurlijk wel speciaal. Ik ben wel blij dat Hannah is ontsnapt, want dat lijkt me nog de meest interessante verhaallijn, aangezien Dexter en Hannah nog steeds van elkaar houden, maar ze toch niet met elkaar kunnen leven, zoals je zag met de bloedende lip enzo. Wel leuk om Doakes weer even terug te zien met het commentaar van Dexter, hij was toch wel mijn favoriete personage, had liever gezien dat de gebeurtenissen van seizoen 2 in bijvoorbeeld seizoen 4 waren gebeurt, dat het een omgewisseld werd. De opmerkingen van Doakes tegenover Dexter en andersom vond ik wel tof. :D

Nu weer wachten tot September 2013.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...