Wesley Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Bijzondere aflevering! Wederom een opbouwende climax. Zoals ik ook al eerder aangaf, Debra is helemaal gesloopt door het feit dat nu ook zij een moordenaar is. Dexter krijgt nu meeer vertrouwen in dr. Vogel. Ik denk persoonlijk dat dit een totaal andere wending gaat krijgen dan we verwachten en dat is precies waar ik van houd. Expect the unexpected! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Toffe aflevering, alleen wilde men bepaalde aspecten van de episode als een verrassing laten lijken, wat ze totaal niet waren. Het was te verwachten dat Deb El Sapo had omgelegd en na de scène met Sussman, dat ie aan het slachtoffer vertelt dat hij het niet voor zichzelf doet, was het ook duidelijk dat er een tweede killer was. Desondanks tof, de scènes met Debra, die inderdaad helemaal de weg kwijt is, de moorden en Vogel die een goede toevoeging is naar mijn mening. Het is nu ook weer duidelijk dat Quinn nog steeds gevoelens heeft voor Debra, dat kan later nog een grotere rol gaan spelen. Het is wel vreemd hoe Vogel met Dexter omgaat, in de laatste scène leken ze bijna een stel. Het voorfilmpje belooft ook weer veel goeds, ik vind het wel tof dat Showtime meerdere voorproefjes online zet en natuurlijk de voorfilmpjes na de episodes laat zien. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik vond het toch een vrij matige aflevering hoor. Duidelijk een opbouwaflevering volgens mij, even alle verhaallijnen vorm geven. Maar goed, kijk uiteraard wel weer uit naar maandag, want dikke kans dat daar dan weer meer actie in zit Reageren
Wesley Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Oei oei oei, Debra gaat het boekje te buiten. Ze zuipt te veel, ze wilt zichzelf aangeven i.v.m. moord op LaGuarta. Eerlijk gezegd denk ik dat dit juist helemaal goed gaat komen. Wat ik eerlijk gezegd denk, is dat we iets totaal onverwachts gaan meemaken, misschien is dr. Vogel helemaal niet zo betrouwbaar als het lijkt. We gaan het mee maken. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Geplaatst: 22 juli 2013 Het heeft even geduurd, maar aan het eind van de aflevering zat dan eindelijk weer wat actie. Ik snap dat ze het verhaal willen opbouwen, maar tot nu toe zit er voor mij echt te weinig actie in. Ik weet niet meer of het aflevering 2 of aflevering 3 was, maar toen lag aan 't eind van de aflevering ineens iemand op de tafel bij Dexter. Waar het 'vroeger' daar veel meer om draaide, is die focus nu totaal anders. Dat vind ik toch wel jammer. Aparte, impulsieve, actie van Deb aan het eind. Ben benieuwd hoe de 'relatie' tussen Dexter en Deb zich in de komende afleveringen nu gaat ontwikkelen. En Vogel blijkt toch niet helemaal eerlijk te zijn geweest, wat er natuurlijk wel een beetje aan zat te komen. Goed, ik hoop in ieder geval op meer actie de komende afleveringen Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Net terug van vakantie, dus ik kan lekker series inhalen. Ben maar begonnen met Dexter. De actie heb je gekregen, vond de derde en vierde episode ook niet zo tof als de vijfde. Toch apart hoe Debra met de situaties omgaat. Blijkbaar werken de gesprekken met Vogel en is ze over het meeste heen van de ene aflevering op de andere. Eerst veroorzaakt ze het ongeluk, nu voelt ze zich bijzonder schuldig. Maarja, wel tof om Debra bij zo'n moord te hebben. Was toch wel een epische dood van Yates. En nu beschouwd Dexter Vogel ook nog eens als familie, gaat denk ik een hele kant op met Vogel gedurende het seizoen. Verder heb je (alweer) gelijk door dat die Zach iets met de moord waar z'n vader van beschuldigd wordt te maken heeft. Gebeurd nu wel opvallend vaak, ze proberen het als een soort verrassing te laten overkomen, maar het is overduidelijk wie de gek of zelfs psychopaat van de familie is. De nieuwe verhaarlijn van Masuka is ook wel amusant. Ben benieuwd of hij gelijk krijgt, of die Nikki wel echt per se haar vader wilde leren kennen of dat het om geld gaat of iets in die richting. Hoop op het laatste, dan krijg je ook nog wat spanning met Vince. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Was toch wel een epische dood van Yates. Absoluut. Eén van de mooiste kills van Dexter in al die seizoenen, vind ik Verder...ik zit er nog niet helemaal in dit seizoen. Zoals gezegd weinig actie, en nu ineens in één aflevering Yates weg, Deb en Dexter die zo op het oog weer prima met elkaar omgaan, Vogel al als familie beschouwd, dat gaat me dan weer ongeloofwaardig snel. De verhaallijn met Zach gaat wel interessant worden denk ik, met Dexter als een soort mentor of zo straks. Quinn die in het voorstukje "I know what you're doing" tegen Dexter zegt, dat lijkt me echt op iets totaal onbenulligs te slaan. Als in "I know you're trying to help me make ik to sarge, thanks"{/i], of zoiets. Dat zie ik nog wel gebeuren Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Quinn die in het voorstukje "I know what you're doing" tegen Dexter zegt, dat lijkt me echt op iets totaal onbenulligs te slaan. Als in "I know you're trying to help me make ik to sarge, thanks"{/i], of zoiets. Dat zie ik nog wel gebeuren Spot on Verder toffe aflevering, vond ik. Ben wel heel benieuwd hoe Dexter Quinn van zich af gaat houden bij het 'opleiden' van Zach, dat kan echt niet iedere week met zo'n simpel telefoontje. Halverwege het seizoen nu, kan nog alle kanten op volgens mij, en da's alleen maar interessant Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Het wordt wel tof met Zach. Nu wordt Dexter een soort Harry en mentor voor hem. Zach zal wel langer in het seizoen blijven dan Yates, wat alleen maar goed is, want Yates was wel erg snel dood. De verhaallijn met Vogel blijft ook interessant en Hannah is terug! Kan ook een droom of iets in die richting zijn, maar het is wel tof. Het leek erop dat Deb vergiftigd werd, maar je weet het nooit. In ieder geval wel weer eens een lekkere cliffhanger, ben erg benieuwd naar volgende week! Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Ja hoor, NandroDavids. Spot on! Ergens ook wel weer typisch Dexter. Leuke aflevering, helemaal nu Dexter waarschijnlijk Zach de 'code' gaat aanleren. Ik ben benieuwd hoe Dexter zich gaat verantwoorden bij Quinn, nu hij Zach als stagiair gaat aannemen. Het einde was echt onvoorspelbaar, zo uit het niets.. Vreemd dat ze opeens vrij is en meteen wat 'tuinkruiden' aan het eten van Dexter en Deb toevoegt. Uit de beelden in de volgende aflevering was te zien dat ze niet het loodje hebben gelegd, maar waar was dit goed voor? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Goede aflevering weer, alleen wel veel te duidelijk dat Zach als doelwit Cassie zou kiezen, vond ik. Dat lag er vrij dik bovenop. Maar goed, de ene vrouw uit de serie geschreven, met Hannah een andere weer terug, dus prima zo. Met haar erbij kan het niet anders volgens mij dat het met Deb of Dexter slecht af gaat lopen. Ik hoop het in ieder geval, en dat niet over 2 of 3 afleveringen Hannah ook al dood gaat. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Dat Vince z'n dochter halfnaakt ging rondlopen lag er toch vingerdik op. Ik had voor 100 euro willen wedden dat ze dat soort werk deed, het was zoooo obvious. Cassie haar dood is onverwacht, maar dat net zij het slachtoffer is, is ook zoooo obvious. Verder wel een goede aflevering, maar sommige dingen zag je gewoon mijlenver aankomen. Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Dat Vince z'n dochter halfnaakt ging rondlopen lag er toch vingerdik op. Ik had voor 100 euro willen wedden dat ze dat soort werk deed, het was zoooo obvious. Cassie haar dood is onverwacht, maar dat net zij het slachtoffer is, is ook zoooo obvious. Verder wel een goede aflevering, maar sommige dingen zag je gewoon mijlenver aankomen. Je bedoelt vast Masuka's dochter. Treurig einde voor Cassie.. Aan dat gefrustreerde hoofd van Zach zag je het al aankomen. Leuk aflevering al had ik veel meer diepte en spanning verwacht met de man van Hannah, Miles. Wellicht dat daar later nog problemen mee gaan komen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 (bewerkt) Je bedoelt vast Masuka's dochter. Treurig einde voor Cassie.. Aan dat gefrustreerde hoofd van Zach zag je het al aankomen. Leuk aflevering al had ik veel meer diepte en spanning verwacht met de man van Hannah, Miles. Wellicht dat daar later nog problemen mee gaan komen. Masuka z'n voornaam is Vince hoor.. >>> Door .Levi: Je hebt gelijk! Mijn fout. Ik was in de war met Quinn, geen idee waarom. Dacht even dat Vince, Quinn was.. :')<<< Bewerkt: 12 augustus 2013 door .Levi. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Inderdaad weer een mooie aflevering. Hoop gebeurd, grappige scènes met Masuka, heftige scènes met Hannah, Cassie en Zach. Ik vond Cassie eigenlijk wel een leuk personage, het gesprek met Deb was ook wel interessant. Je zag aankomen dat Zach haar ging omleggen, maar desondanks toch jammer. Nu heeft Dexter in een kort tijdsbestek zijn boot routine al aan drie belangrijke personages laten zien, ben benieuws of dat nog invloed gaat hebben later. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.