Jump to content

Dexter


Amfetamientje

Recommended Posts

Ben ik trouwens de enige die de verhaallijn van Masuka totaal overbodig vind? Het is hartstikke oppervlakkig, er gebeurt he-le-maal niets, die tijd kunnen ze wat mij betreft beter besteden aan andere verhaallijnen. Quinn bijvoorbeeld, of die zwarte detective die sergeant schijnt te gaan worden. Die laatste zat helemaal niet in deze aflevering zelfs :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    30

  • NandroDavids

    29

  • MegaPilot

    28

  • Wesley

    18

Ik weet natuurlijk niet of je de enige bent, maar ik vind het totaal niet overbodig. De humor van en rondom Masuka is gewoon geweldig en hoort bij Dexter. Later zal denk ik ook nog wel blijken dat het iets groter is dan nu lijkt. Quinn heeft sowieso wat tijd met Jamie, de 'quest-to-sergeant' en natuurlijk Zach. Daarbij zijn Quinn en vooral Masuka al vanaf het begin hoofdpersonages, ik vind dat ze die er wel in moeten houden. Masuka is natuurlijk nooit een enorm belangrijk personage en oppervlakkig geweest, maar toch extreem geestig naar mijn mening. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Masuka ook hartstikke grappig, en in alle seizoenen eigenlijk was hij gewoon een personage dat je iedere aflevering wel een paar keer zag, en dan zei hij wat leuks. Of alleen dat lachje al, dat was genoeg. Daar hadden ze 't van mij wel bij mogen laten, in plaats van in het laatste seizoen met hem nog een zijweggetje in te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat was wel weer een spannende episode. Een hoop kan gebeuren in 50 minuten. :puh: Toch een verrassend einde, je zag Zach natuurlijk dood in de stoel zitten, maar toen Dexter 'm omdraaide had ik niet weer die moordenaar verwacht die stukjes uit het brein haalt. Ik denk dat die moordenaar een bekende in de serie is, iemand die er wellicht al is, maar misschien ook nog moet komen. Deb laat het Dexter maar uitzoeken met Hannah, dat vind ik beter. Het begon een beetje vermoeiend te worden dat ze steeds maar achter Hannah en Dexter aan zat. Volgende week komt er dus een Federal Marschall naar Dexter die op zoek is naar Hannah, die uiteindelijk gebleven is. Ik ben vooral benieuwd hoe het verhaal met Zach afloopt en wie die killer is.

Weet iemand trouwens wat Zach zegt op 37:53? Heb het nu al een paar keer gekeken, maar kan er niet uitkomen...

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat was wel weer een spannende episode. Een hoop kan gebeuren in 50 minuten. :puh: Toch een verrassend einde, je zag Zach natuurlijk dood in de stoel zitten, maar toen Dexter 'm omdraaide had ik niet weer die moordenaar verwacht die stukjes uit het brein haalt. Ik denk dat die moordenaar een bekende in de serie is, iemand die er wellicht al is, maar misschien ook nog moet komen.

Ehm, ik denk dat het 'gewoon' Vogel zelf is eigenlijk. Zij zou Zach naar huis brengen, en het lijkt erop dat ze van haar werk inmiddels haar hobby heeft gemaakt, om het zo maar even uit te drukken :puh: Wel een ongekende wending, die ik niet aan zag komen. Mooi, in vergelijking met vorige week...

Weet iemand trouwens wat Zach zegt op 37:53? Heb het nu al een paar keer gekeken, maar kan er niet uitkomen...

"Are we there yet?" - De titel van de aflevering :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand trouwens wat Zach zegt op 37:53? Heb het nu al een paar keer gekeken, maar kan er niet uitkomen...

"Are we there yet?" - De titel van de aflevering :clown:

Oh. :7. Ik maar luisteren, is het de titel. :puh: Maar vandaar de glimlach, beetje kinderlijke vraag.

Vogel had ik ook al in mijn gedachten, maar dat leek me toch onlogisch omdat er dan scènes gefaked zijn, bijvoorbeeld dat ze zo'n bakje oppakt dat voor d'r huisdeur staat. Je hebt nooit in Dexter gehad dat je zo misleidt werd, maar eens moet natuurlijk de eerste keer zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Spannende episode, nog maar 3 te gaan, de climax is nu wel erg dichtbij. :) Vogel zal op een gegeven moment wel verraden worden door haar zoon, maar eerst lijken ze te gaan samenwerken. Tof hoe Dexter twee keer de marshall te slim af was, de scène met Harrison was al helemaal spannend. Nu redt Harrison Dexter een keer. :D Oliver/Daniel was op zijn beurt Dexter weer te slim af. Het lijkt weer een soort Dexter vs. Brian Moser te worden, wat me erg wreed lijkt.

De scènes van Deb met Hannah en Niki waren weer old school vermakelijk, net zoals Zach vorige week, who the fuck are you?

Link to comment
Delen op andere websites

Who the fuck are you, geniaal inderdaad. Ik denk dat zelfs NandroDavids aan het smullen is, ook al is Dexter (nog) niet aangehouden. :D Ik vond dit een zeer goede aflevering, ik kijk al uit naar volgende week maandag. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat zelfs NandroDavids aan het smullen is, ook al is Dexter (nog) niet aangehouden.

Best wel ja, maar vluchten naar Argentinië mag natuurlijk nooit gebeuren. Maar gezien die voorstukjes gaat er nog genoeg fantastisch volgen de komende episodes. Op naar volgende week! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening over seizoen 8 van Dexter:

Pff... Om heel eerlijk te zijn vind ik dit maar een erg matig seizoen. Weinig actie, slappe verhaallijn. In het begin had ik nog iets van: 'Wow! Die Neuropsychologe is vaag en creepy, dit kan nog voor leuke dingen zorgen!' Tot nu toe was het spannendste moment van het hele seizoen toen Harrison bij de laatste aflevering een tekening maakte van zijn gezin en zich bijna had verraden door Hannah Mckay te roepen.

Wel mijn complimenten wat betreft het acteerwerk van Jennifer Carpenter: fantastisch. Nee, ik blijf van mening dat seizoen 4 (met John Litgow) het allerbeste was. Nu nog drie afleveringen... Ik houd mijn hart vast, maar ik verwacht niet al te veel. Waarschijnlijk wordt het een crappy open einde.

En wat betreft de erotische scène tussen Michael C. Hall en Yvonne Strahovski: gênant. En als je dan zo'n scène erin gooit, laat me dan die vrouw zien en niet de kont van Dexter... :(

Maar dit is allemaal mijn mening, als jullie het wel een goed seizoen vinden respecteer ik dat.

Bewerkt: door IndoGuus
Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe was het spannendste moment van het hele seizoen toen Harrison bij de laatste aflevering een tekening maakte van zijn gezin en zich bijna had verraden door Hannah Mckay te roepen.

Waarom zou dat een spannend fragment zijn? Die gast die langskwam wist van Batista al dat Dexter in het verleden een relatie had met Hannah, dus Harrison die zou zeggen dat hij Hannah had getekend was logisch verklaarbaar: z'n echte moeder was dood, Hannah was op dat moment z'n moeder. Dus, al had Harrison geroepen dat het Hannah was op die tekening, dat had volgens mij geen bal uitgemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel dat die Marshall dan even had doorgevraagd bij Harrison, wie hij dan bedoelde etc. Harrison bedoelde met 'mom' ook natuurlijk Hannah, Dexter had dan wel een probleem gehad.

Neen, want de Marshall weet dat Hannah en Dexter samen zijn geweest. Harrison weet niet dat Hannah terug in Miami is/was, dus het maakte niks uit. Hij beschouwde haar gewoon na al die tijd nog als zijn mama.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...