Megadreams Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 ik heb mischien geen gta iv maar, de stad zelf lijkt niet echt op amsterdam... Je kan dan ook nog niet de map zelf aanpassen Alleen de textures, het is dus moeilijk om de stad op Amsterdam te doen lijken Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb mischien geen gta iv maar, de stad zelf lijkt niet echt op amsterdam... Je kan dan ook nog niet de map zelf aanpassen Alleen de textures, het is dus moeilijk om de stad op Amsterdam te doen lijken Dan noem je het gta nl fz Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb mischien geen gta iv maar, de stad zelf lijkt niet echt op amsterdam... Je kan dan ook nog niet de map zelf aanpassen Alleen de textures, het is dus moeilijk om de stad op Amsterdam te doen lijken Dan noem je het gta nl fz Luister. Het is niet eens een TC-mod. En ze mogen toch zelf kiezen hoe ze het noemen? Net zoals MD zei, er is nog geen map-editor. Misschien kan jij met je slimme brein er een maken? Reageren
Puma Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Luister. Het is niet eens een TC-mod. En ze mogen toch zelf kiezen hoe ze het noemen? Net zoals MD zei, er is nog geen map-editor. Misschien kan jij met je slimme brein er een maken? Gemaakt! Slim brein heb ik, hè? Niet zo slim doen. Eerst je brein én Google gebruiken voordat je dom gaat lopen lullen. Bewerkt: 4 januari 2010 door Puma Reageren
cripsleader Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Luister. Het is niet eens een TC-mod. En ze mogen toch zelf kiezen hoe ze het noemen? Net zoals MD zei, er is nog geen map-editor. Misschien kan jij met je slimme brein er een maken? Gemaakt! Slim brein heb ik, hè? Niet zo slim doen. Eerst je brein én Google gebruiken voordat je dom gaat lopen lullen. super gedaan puma ik heb zelf een hele middag zitte google en niks gevonde maarja thanks ik zal metaan aan amsterdamb eginne beter maak ik gewoon NL met rotterdam en amsterdam hb wel hulp nodig van iedereen intresse ? ga naar de hyve Reageren
Dakendak Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Sorry, maar ik denk dat ik soms wel eens mag lullen . En ik heb op het moment ruzie met google. Reageren
Doesthematter Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Mooie politie auto's, echt gaaf gedaan. Kan je ook in het KLM vliegtuig vliegen? Of is het alleen voor de show? Nice mod! Reageren
pietervandieren Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Alles wat we gemaakt hadden was door een technische storing verloren gegaan. Ook werk ik niet meer mee aan de mod omdat we geen server hebben. Joost zal nog wel doorgaan had hij gezegt op de mod, maar ik spreek hem eigenlijk niet meer, omdat hij ook niet meer op msn komt, dus ik weet niet of er nu nog wel vooruitgang in zit. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 doen jullie ook aan het vertalen van gta iv? dat zal echt de mod compleet maken Reageren
DISNEYXD Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 cool, kan je zoiets ook maken voor gta sa? (gta san andreas) Reageren
GTA3Betalover Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 ik heb mischien geen gta iv maar, de stad zelf lijkt niet echt op amsterdam... Maak mij niet uit dat ze het kunnen maken Nice Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 die vorige reactie van mij was een beetje dom :$ , ik had toen geen goed humeur omdat ik geen gta iv had . Nice mod! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 ik had toen geen goed humeur omdat ik geen gta iv had . eumg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.