Jump to content

The Grand Theft Auto Amsterdam mod


cripsleader

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • cripsleader

    6

  • Davedavy

    4

  • pietervandieren

    3

  • Dakendak

    3

ik heb mischien geen gta iv maar, de stad zelf lijkt niet echt op amsterdam...

Je kan dan ook nog niet de map zelf aanpassen ;)

Alleen de textures, het is dus moeilijk om de stad op Amsterdam te doen lijken ;)

Dan noem je het gta nl fz

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mischien geen gta iv maar, de stad zelf lijkt niet echt op amsterdam...

Je kan dan ook nog niet de map zelf aanpassen ;)

Alleen de textures, het is dus moeilijk om de stad op Amsterdam te doen lijken ;)

Dan noem je het gta nl fz

Luister. Het is niet eens een TC-mod. En ze mogen toch zelf kiezen hoe ze het noemen? Net zoals MD zei, er is nog geen map-editor. Misschien kan jij met je slimme brein er een maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Luister. Het is niet eens een TC-mod. En ze mogen toch zelf kiezen hoe ze het noemen? Net zoals MD zei, er is nog geen map-editor. Misschien kan jij met je slimme brein er een maken?

Gemaakt! Slim brein heb ik, hè?

Niet zo slim doen. Eerst je brein én Google gebruiken voordat je dom gaat lopen lullen.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Luister. Het is niet eens een TC-mod. En ze mogen toch zelf kiezen hoe ze het noemen? Net zoals MD zei, er is nog geen map-editor. Misschien kan jij met je slimme brein er een maken?

Gemaakt! Slim brein heb ik, hè?

Niet zo slim doen. Eerst je brein én Google gebruiken voordat je dom gaat lopen lullen.

super gedaan puma ik heb zelf een hele middag zitte google en niks gevonde maarja thanks ik zal metaan aan amsterdamb eginne :D beter maak ik gewoon NL met rotterdam en amsterdam hb wel hulp nodig van iedereen intresse ? ga naar de hyve ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Alles wat we gemaakt hadden was door een technische storing verloren gegaan. Ook werk ik niet meer mee aan de mod omdat we geen server hebben.

Joost zal nog wel doorgaan had hij gezegt op de mod, maar ik spreek hem eigenlijk niet meer, omdat hij ook niet meer op msn komt, dus ik weet niet

of er nu nog wel vooruitgang in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...