Jump to content

gta vice city


alexgtaiv

Recommended Posts

ik heb laats de 100% save game van gta vice city stories gedownload en op stick gezet maar als ik hem in de ps3 stop kan die hem niet vinden weten jullie meschien hoe dat moet :) oja mijn ps3 kan ps2 spelle spelen

Bewerkt: door alexgtaiv
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb laats de 100% save game van gta vice city stories gedownload en op stick gezet maar als ik hem in de ps3 stop kan die hem niet vinden weten jullie meschien hoe dat moet :)

Ik denk dat een savedata van de PS2 neit compatibel is met de PS3 ...

OFTOPIC: Een 100% savegame ? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

- Wat voor bestand heb je gedownload?

- Wat doe je er precies mee?

Savegames die van de PS2 af worden gehaald zijn volgensmij meestal gecomprimeerd, zo kun je met ARMax (cheat progje + CD) een savegame van je PS2 afhalen maar die maakt er een ".max"-bestandje van. Een PS3 kan deze niet lezen, dat kan alleen ARMax zelf. De PlayStation 3 gebruikt deze coderingen niet, of in ieder geval zijn eigenste. Als ik het me goed herinner moet de PS3 een ".psv"-bestandje hebben.

De tweede vraag is ook belangrijk. Sony gebruikt een mappensysteem voor hun apparatuur. Dit betekend dat niet alle bestanden worden doorzocht door de PS3, nee, hij zoekt alleen in bepaalde mappen op je USB-stick. Plaats de savegame in de volgende mappen; "ms0:/PS3/SAVEGAME".

Dus eerst maak je een map "PSP" aan, daarin een map "SAVEGAME", en hierin zet je de savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

- Wat voor bestand heb je gedownload?

- Wat doe je er precies mee?

Savegames die van de PS2 af worden gehaald zijn volgensmij meestal gecomprimeerd, zo kun je met ARMax (cheat progje + CD) een savegame van je PS2 afhalen maar die maakt er een ".max"-bestandje van. Een PS3 kan deze niet lezen, dat kan alleen ARMax zelf. De PlayStation 3 gebruikt deze coderingen niet, of in ieder geval zijn eigenste. Als ik het me goed herinner moet de PS3 een ".psv"-bestandje hebben.

De tweede vraag is ook belangrijk. Sony gebruikt een mappensysteem voor hun apparatuur. Dit betekend dat niet alle bestanden worden doorzocht door de PS3, nee, hij zoekt alleen in bepaalde mappen op je USB-stick. Plaats de savegame in de volgende mappen; "ms0:/PS3/SAVEGAME".

Dus eerst maak je een map "PSP" aan, daarin een map "SAVEGAME", en hierin zet je de savegame.

maar moet ik het bestandje niet omzete naar een psv bestand?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb laats de 100% save game van gta vice city stories gedownload en op stick gezet maar als ik hem in de ps3 stop kan die hem niet vinden weten jullie meschien hoe dat moet :) oja mijn ps3 kan ps2 spelle spelen

heb je gekeken bij diensten voor memory card ps/ps2?

daar hoort ie namelijk bij te staan.

en als die in een map staat dan moet je op driehoekje drukken en alles weergeven selecteren,

ik hoop dat ik geholpen heb

Ik denk dat een savedata van de PS2 neit compatibel is met de PS3 ...

dat is het wel anders zou ik elke keer opnieuw moeten beginnen :bonk:

>>> Door ASPHALT: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg graag de 'Edit'-knop. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...