llllllllll Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 hallo forumleden, ik heb gta4 geïnstalleerd (maar die doet het niet) en nu is de vraag : kan ik gta4 sounds/animaties in gta sa converten? (als ik naar de gta4 map ga open sfx en kopieer dat plak het in de SFX map van gta sa (als ik de orginele audio-bestanden van gta sa vervijder en de gta4 audio sfx erin zet) zou dit werken, en kan het ook met de animaties? dit wou ik ff weten ik hoo dat jullie me verder kunnen helpen Reageren
.Senne Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Zo simpel is het helemaal niet. De animaties zijn helemaal anders en gewoon kopiëren>plakken gaat niet lukken. Audio gaat misschien wel nog lukken, maar ook niet door gewoon te knippen en te plakken. Hiervoor heb je waarschijnlijk SAAT (San Andreas Audio Tool) nodig. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 De muziek moet lukken denk ik, maar de animaties zal niet gaan omdat GTA IV daarvoor gebruik maakt van de Euphoria Engine die niet in SA zit Mvg, BV_1993 Reageren
llllllllll Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) De muziek moet lukken denk ik, maar de animaties zal niet gaan omdat GTA IV daarvoor gebruik maakt van de Euphoria Engine die niet in SA zit Mvg, BV_1993 oke bedankt ga de audio nog ff testen:) EDIT: nee doetet niet Bewerkt: 4 november 2009 door llllllllll Reageren
BV_1993 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 De muziek moet lukken denk ik, maar de animaties zal niet gaan omdat GTA IV daarvoor gebruik maakt van de Euphoria Engine die niet in SA zit Mvg, BV_1993 oke bedankt ga de audio nog ff testen:) EDIT: nee doetet niet Je moet de audio eerst converteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.