Jump to content

audio anims van gtaIV naar gta sa


llllllllll

Recommended Posts

hallo forumleden,

ik heb gta4 geïnstalleerd (maar die doet het niet) en nu is de vraag : kan ik gta4 sounds/animaties in gta sa converten? (als ik naar de gta4 map ga open sfx en kopieer dat plak het in de SFX map van gta sa (als ik de orginele audio-bestanden van gta sa vervijder en de gta4 audio sfx erin zet) zou dit werken, en kan het ook met de animaties?

dit wou ik ff weten ik hoo dat jullie me verder kunnen helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Zo simpel is het helemaal niet. :N De animaties zijn helemaal anders en gewoon kopiëren>plakken gaat niet lukken. Audio gaat misschien wel nog lukken, maar ook niet door gewoon te knippen en te plakken. Hiervoor heb je waarschijnlijk SAAT (San Andreas Audio Tool) nodig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De muziek moet lukken denk ik, maar de animaties zal niet gaan omdat GTA IV daarvoor gebruik maakt van de Euphoria Engine die niet in SA zit :7

Mvg, BV_1993

oke bedankt ga de audio nog ff testen:)

EDIT: nee doetet niet

Bewerkt: door llllllllll
Link to comment
Delen op andere websites

De muziek moet lukken denk ik, maar de animaties zal niet gaan omdat GTA IV daarvoor gebruik maakt van de Euphoria Engine die niet in SA zit :7

Mvg, BV_1993

oke bedankt ga de audio nog ff testen:)

EDIT: nee doetet niet

Je moet de audio eerst converteren :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...