stratega Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 De beta versie van mn trein.... zodra ik klaar ben met de tests gaat er een high quality versie komen.... zo moet ie worden zo issie tot nu toe ingame zoals je ziet lopen de wagons in elkaar over in plaats van dat ze achter elkaar staan... ik weet niet hoe je dit oplost. :S please help.... anybody! het heeft interieur en dat is wel cool... binnenkant van de muren en de vloeren moeten nog aangepast worden en verder worden er nog tl lampen opgehangen als iemand weet hoe ik dat lengte probleem kan oplossen pm me dan!!! VERDER!!! na het finishen van deze trein begin ik aan een nieuwe... aan jullie de vraag... wat gaat het worden.... dubbeldekker stoptrein, dubbeldekker intercity, koploper intercity of sprinter reageer snel anders kies ik er zelf 1 Reageren
EXIT Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 je fout kan 2 dingen zijn. De lengte van de trein is bepaalt door rockstar. of in de DFF zitten dummy's die je waarschijnlijk nog moet verplaatsen. die bepalen waar de karren in elkaar haken. Reageren
stratega Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 je fout kan 2 dingen zijn. De lengte van de trein is bepaalt door rockstar. of in de DFF zitten dummy's die je waarschijnlijk nog moet verplaatsen. die bepalen waar de karren in elkaar haken. er zit inderdaad een dummy genaamd "chassis_dummy" in... deze zat gelinked aan een chassis genaamd "chassis_vlo" even ter verduidelijking, ik heb het originele streak bestand geopend in 3D max en ik heb alles vervangen voor mijn trein. dus het zichtbare chassis die aan de dummy genaamd streak vast zat, welke nu dus vervangen is voor mijn trein dit is wel gelukt, en het onzichtbare chassis_vlo, die volgens jouw theorie de lengte zou bepalen?, die aan de dummy "dummy" zat heb ik vervangen voor een vorm gelijkwaardig aan mijn trein..... deze vorm heb ik voor alle veiligheid ook maar chassis_vlo genoemd en gekoppeld aan dummy.... echter..... het werkt niet... wat nu? en dat de lengte door rockstar bepaald is... ja eigenlijk wel maar het staat niet vast.... ik heb namelijk al enkele mods gezien om treinen te vervangen die vele malen langer zijn dan de standaard wagons.... ik weet alleen nog niet hoe je dat voor elkaar krijg.... nog meer suggesties? thanks voor je post iig Reageren
GTAJoel Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) nog meer suggesties? Je zou de voorruiten van de trein nog ff een ander kleurtje kunnen geven, die zijn nu geel.. Bewerkt: 5 november 2009 door GTAJoel Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Het model ziet er oké uit, kan nog wel wat aanpassingen nodig hebben maar verder good job! Alleen asjeblieft, prelight je model. Want zo is het één grote gele vlek. Zorg ervoor dat ie wat schaduwen krijgt . Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 ik heb namelijk al enkele mods gezien om treinen te vervangen die vele malen langer zijn dan de standaard wagons.... ik weet alleen nog niet hoe je dat voor elkaar krijg.... PB de maker hoe hij dit gedaan heeft of open het model en vergelijk het me jou model . Reageren
Puma Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je moet de collision van de trein (de .col) aanpassen. Jij hebt nu de originele collision van de trein en wagons gepakt, die korter is dan jouw nieuwe model. Het model van jouw .dff is groter dan het collision model in de .col. San Andreas kijkt naar de lengte van jouw collision: vervolgens plakt het spel de wagons achter elkaar, zodat de collisions elkaar niet raken, maar aan elkaar grenzen. Videotutorial van DaBeast over het maken van custom collisions voor voertuigen: Klikkie Mijn tutorial (wel Engels) over het ingame zetten van voertuigen, waarin ook wordt verteld hoe je een custom collision moet maken, hoe je carcols en reflecties kunt toevoegen en meer: Klikkie Bij het maken van jouw eigen custom collision zou ik eerst de originele collision importeren, om te kijken hoe deze in elkaar zit. Als je jouw nieuwe, eigen collision goed maakt, kun je het zó maken dat je er ook in rond kan lopen. Filmpje van een locomotief-mod van mij waarin je dit ziet: zSQ1AF98gZE Verder wens ik je succes met je mod, het gaat de goede kant op! Ik ben van plan binnenkort een nieuwe, goede en vooral duidelijke tutorial te maken over de beste en mooiste manier van prelighten. Reageren
stratega Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 MET DAN AAN PUMA WIENS TUTORIAL MIJ UIT ALLE BRANDEN GEHOLPEN HEEFT INCLUSIEF HET VOERTUIGEN VERLICHTING SYSTEEM WAAR IK NOG NIKS OVER GEZEGD HEB! mijn trein is klaar en hiermee word dit onderwerp afgesloten! hier nog screenshots van de finale beta versie van de trein! (de echte versie word high detail en minder buggy en deze word spoedig gebouwd) ik ben er trots op Reageren
keessie Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 hij is echt prachtig geworden mooi interrior ook Reageren
Puma Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Zeker goede mod voor een eerste mod die ook ingame werkt! Nu nog textures en reflecties en de mod is top ! Ik kan eventueel wel wat reflecties toevoegen, maar daar heb ik waarschijnlijk volgende week pas tijd voor (heb 't dit weekend veel te druk met jarig zijn ). Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) De kleur ziet er een beetje licht uit, is deze niet bij de normale ns-treinen iets donkerder. En de voorruiten zijn inderdaad geel zoals al eerder werd vermeld. Maar verder is het een echt hele mooie mod. Bewerkt: 6 november 2009 door Donald-Duck Reageren
stratega Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 De kleur ziet er een beetje licht uit, is deze niet bij de normale ns-treinen iets donkerder. En de voorruiten zijn inderdaad geel zoals al eerder werd vermeld. Maar verder is het een echt hele mooie mod. de voorruiten hebben eigenlijk ook nog geen glas daarom lijken ze zo fel geel ... daar is inmiddels wel al wat aan gedaan maar heb geen zin om nog meer screenshots daarvan te posten XD nog een miniscule aanpassing bijvoorbeeld is..... bij de voorste en achterste wagon zitten er knoppen om de deuren te openen... de middelste wagons hadden dat niet en nu wel. zo zijn er wel meer kleine dingen bijgekomen... MAAR MEER EXTRA'S KOMEN ER IN DE HIGH DETAIL VERSIE!!! dat zijn dan extra's zoals deurknoppen binnen, preligting, verbeterde kleur buiten, moddervlekken buiten enzovoorts... deze high detail versie begin ik pas met maken als ik zelf het idee heb dat ik genoeg kennis daarvoor heb... dus ff genoeg tutorials lezen enzo... maar voor de tussentijd!!! ik ben inmiddels wel alvast begonnen aan een tweede full dutch trein... hier alvast een sneakpeek! meer plaatjes komen er snel Reageren
Basssss Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Echt enorm gaaf gedaan. Zou je misschien ook kunnen maken dat je in de trein kan lopen? Reageren
stratega Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Echt enorm gaaf gedaan. Zou je misschien ook kunnen maken dat je in de trein kan lopen? nu ik weet hoe het collision gebeuren werkt..... ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen in mn beta stoptrein... word dan beta 2 .... niet dat beta 1 al online staat ofzo Reageren
stratega Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2009 tsja.... feitelijk ben ik echt nog maar een beginner.... 2e trein klaar voor de tests! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.