Jump to content

[TBoGT] 100% Sexy Time


lexus123

Recommended Posts

Ik ben nu bezig met alles 100% te halen maar bij de missie Sexy Time lukt me dat niet. Ik zal maar even een spoiler gebruiken ;)

Je moet met een auto naar het water rijden. Ik kom daar aann en stap in een boot, vaar naar het cruiseship en steel de chopper. Dan schiet ik het cruiseship naar z'n grootje en maak ik de 3 kleinere boten kapot. Maar voor de 100% moet ik 4 boten kapot maken, en ik kom telkens maar uit op 3! Hoe moet ik het halen?

Link to comment
Delen op andere websites

De patrouilleboot kapot schieten?

Dat lijkt me het meest logische :) .

Ik denk dat je die patrouillerende boot ook kapot moet knallen. ;)

Goed idee! Ga het even proberen!

EDIT:

Ja, het werkte! Dank jullie.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu wat hulp nodig bij een andere missie. De missie 'Caught With Your Pants Down'.

Hier in moet ik iets halen voor de 100% genaamd 'Sharpshooter', maar wat is dat en wat moet ik ervoor doen?

En bij de missie 'Bang Bang' zit ik ook een beetje vast.

Wat is de snelste manier om vanaf de metro (waar je de metro kapot moet maken) naar het vliegveld te komen? En hoe kan je het snelst van de 4-sterren-politie afkomen?

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Om van vier sterren (of hoeveel sterren dan ook) af te komen is er een vrij simpel trucje. Ik plaats dit zonder spoilers, want dit geldt ook voor GTA IV en TLAD, en ook voor buiten de storylines handig om te gebruiken. ;)

Zoals je weet heeft Rockstar geprobeerd de games zo realistisch mogelijk neer te zetten vanaf IV. Wel, het Wanted systeem heeft ook een erg realistische feature die je niet zomaar ontdekt. Zoals je weet moet je, om van je wanted af te komen buiten de wanted cirkel komen op de radar. (Buiten het blauw-rood knipperende deel)

Normaal gesproken duurt het een behoorlijk aantal seconden om, als je eenmaal buiten de cirkel bent, je wanted level kwijt te raken. Meestal zit je in/op een voertuig als je probeert weg te komen van de LCPD. De eerste gedachte is dan logischerwijs om, als je eenmaal buiten de cirkel bent, plankgas weg te rijden. Dit werkt echter averechts.

In heel Liberty City is het aantal LCPD erg hoog. Als je buiten de cirkel rijdt, en je rijdt plankgas, kom je langs heel veel straten en steegjes. Het risico is dus erg hoog dat je, ookal rijdt je al buiten de cirkel, weer een patrouillewagen tegenkomt. En juist dit zorgt ervoor dat je heel moeilijk je wanted kan kwijtraken.

Wat dan de oplossing is? Wel, vrij simpel: Zorg ervoor, net als in real life, dat je zo min mogelijk opvalt! Hoe? Blijf niet in je auto zitten. Van de auto waar je in rijdt is het signalement doorgegeven, en ook buiten de wanted cirkel wordt ernaar gezocht..

Rijdt net zolang totdat je nét buiten de wanted cirkel komt. (Zie de sterren rechtsboven, die gaan dan knipperen) Rijdt dan niet verder, maar trap zo snel mogelijk op de rem. Stap uit je auto en duik in cover achter een muurtje, achter een prullenbak of container in een steegje, noem maar op. Je zal zien dat je zonder voertuig en als voetganger in cover binnen een seconde van je wanted level af bent. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu wat hulp nodig bij een andere missie. De missie 'Caught With Your Pants Down'.

Hier in moet ik iets halen voor de 100% genaamd 'Sharpshooter', maar wat is dat en wat moet ik ervoor doen?

Met 4 schoten de vier magneten kapotschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Oo dat missie.

Met die buzzard.

Langzaam rijden met de buzzard.

Druk tegenlijk op a & y. buttons.

dan kun je makelijk raken als even stopt met vliegen en even schreef mik niet recht.

Denk ik.

de missie was moelijk. maar heb wel gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Rijdt net zolang totdat je nét buiten de wanted cirkel komt. (Zie de sterren rechtsboven, die gaan dan knipperen) Rijdt dan niet verder, maar trap zo snel mogelijk op de rem. Stap uit je auto en duik in cover achter een muurtje, achter een prullenbak of container in een steegje, noem maar op. Je zal zien dat je zonder voertuig en als voetganger in cover binnen een seconde van je wanted level af bent. :tu:

Danke! Werkte perfect!

Ik heb nu wat hulp nodig bij een andere missie. De missie 'Caught With Your Pants Down'.

Hier in moet ik iets halen voor de 100% genaamd 'Sharpshooter', maar wat is dat en wat moet ik ervoor doen?

Met 4 schoten de vier magneten kapotschieten.

Thanks, wel raar want ik schoot een stuk of 6 keer mis, maar toch zei de game dat ik Sharpshooter haalde :?

Link to comment
Delen op andere websites

Rijdt net zolang totdat je nét buiten de wanted cirkel komt. (Zie de sterren rechtsboven, die gaan dan knipperen) Rijdt dan niet verder, maar trap zo snel mogelijk op de rem. Stap uit je auto en duik in cover achter een muurtje, achter een prullenbak of container in een steegje, noem maar op. Je zal zien dat je zonder voertuig en als voetganger in cover binnen een seconde van je wanted level af bent. :tu:

Danke! Werkte perfect!

Ik heb nu wat hulp nodig bij een andere missie. De missie 'Caught With Your Pants Down'.

Hier in moet ik iets halen voor de 100% genaamd 'Sharpshooter', maar wat is dat en wat moet ik ervoor doen?

Met 4 schoten de vier magneten kapotschieten.

Thanks, wel raar want ik schoot een stuk of 6 keer mis, maar toch zei de game dat ik Sharpshooter haalde :?

Ik niet:(.

Link to comment
Delen op andere websites

Oo dat missie.

Met die buzzard.

Langzaam rijden met de buzzard.

Druk tegenlijk op a & y. buttons.

dan kun je makelijk raken als even stopt met vliegen en even schreef mik niet recht.

Denk ik.

de missie was moelijk. maar heb wel gehaald.

Je bedoeld zeker de X, want als je op de Y drukt dan spring je uit de Buzzard :cab: . Je kan beter blijven ''hooveren'' met de Buzzard. Gewoon, stil in de lucht hangen. Dan scheef gaan dmv het linker stuurknuppeltje, en gebruik het machinegeweer, niet de raketten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

BangBang

Het maakt in principe niet uit hoe je naar het vliegveld gaat, als het maar snel is..

Aangekomen bij het vliegtuig, gooi je minimaal 1 sticky bomb.

Vervolgens zorg je dat je zo snel mogelijk weg bent, voor de meest dramatische cutscene, laat je de bom pas ontploffen als het vliegtuig in de lucht zit.

Om te ontsnappen volg je de stappen van Jacky-2007 op.

Veel game-plezier!

Bewerkt: door Packie_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...