Jump to content

Nieuwe pc: FireFighter (Ik wil een sterke game computer)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Forumgebruikers,

Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen. Dit vooral omdat mijn 1.8GHz laptop een beetje oud begint te worden en de nieuwe spelletjes niet meer kan draaien vanwege de hoge specificaties.

Maargoed, dat terzijde. Ik wil dus graag een goede, sterke, niet al te dure computer. (Computer, geen notebook).

Hij moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

• De kloksnelheid van de processor moet minimaal 2900MHz (2.9GHz) hebben.
  • Blijf als het kan onder de €1000. Want anders wordt het te duur voor een dertien jarige jongen. (Als het kan alles in een PC-Monitor-muis. Maar ik weet dat dat bijna niet gaat lukken. Dus doe maar gewoon alleen de computer)
  • Hij moet Empire: Total War op minimaal High kunnen afspelen* zonder enige lag.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Empire Total War specificaties (Minimale specificaties):

- CPU: 2.4 GHz single-core

- RAM 1 GiByte (Windows XP), 2 GiByte (Windows Vista)

- Graphics card: DirectX 9.0 compatible 256 MiByte graphics card (Shader 2.0 or better)

- Sound card: DirectX 9.0c compatible sound card

- Windows compatible mouse and keyboard

- 15 GByte free hard drive space

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vergeten, ik zie net dat www.databyte.nl veel goedkoper uitkomt. Wie wil op die site graag een PC samenstellen?

Graag zou ik ook wat advies willen over waar ik kan zoeken e.d

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Als de topic starter een Windows versie heeft is er niks mis met die pc.

Of je daar Empire: Total War op Ultra op kan spelen durf ik niet te zeggen, maar ik denk van wel, als ik al met een Pentium D dat spel kan spelen.

Geplaatst:

Denk het wel, alhoewel ik zou besparen op de kast, en wat meer spenderen op de prestaties, zou ook gewoon voor 1 kaart gaan aangezien er nogaltijd spellen zijn die crossfire niet of amper ondersteunen, vooral de wat oudere spellen. Richting HD5870 dus, heb je een stuk meer zekerheid.

Voor de rest leuk pctje.

Geplaatst:

Denk het wel, alhoewel ik zou besparen op de kast, en wat meer spenderen op de prestaties, zou ook gewoon voor 1 kaart gaan aangezien er nogaltijd spellen zijn die crossfire niet of amper ondersteunen, vooral de wat oudere spellen. Richting HD5870 dus, heb je een stuk meer zekerheid.

Voor de rest leuk pctje.

Ik heb dus totaal geen verstand van computers, daarom heb ik dit topic aangemaakt.

Zou jij dan misschien een goede PC willen samenstellen? (Ik hoef inderdaad geen mooi uiterlijk. Het gaat om de prestaties).

Geplaatst:

Als de topic starter een Windows versie heeft is er niks mis met die pc.

Of je daar Empire: Total War op Ultra op kan spelen durf ik niet te zeggen, maar ik denk van wel, als ik al met een Pentium D dat spel kan spelen.

Niet denken weten, dit kan mensen op verkeerde ideeën brengen.

Voor de rest leuk pctje.

Ik heb dus totaal geen verstand van computers, daarom heb ik dit topic aangemaakt.

Zou jij dan misschien een goede PC willen samenstellen? (Ik hoef inderdaad geen mooi uiterlijk. Het gaat om de prestaties).

Ik zal er vanavond een posten voor je. Voor de rest als de pc van Exoit wordt aangepast naar het commentaar, komt die al heel aardig in de buurt.

Geplaatst:

Ik zal er vanavond een posten voor je. Voor de rest als de pc van Exoit wordt aangepast naar het commentaar, komt die al heel aardig in de buurt.

Erg bedankt.

Maar is 5400 TPM voor een harde schijf niet erg traag? Ik dacht dat deze beter is, hij heeft 7200 TPM: http://azerty.nl/0-857-210340/hitachi-deskstar-7k1000-b-va.html

Klopt, 7200 TPM/RPM in het engels, is tegenwoordig de standaard.

Heb btw over senne's post heen gelezen, dat is ongeveer een setup die ik je ook zou aanraden.

Geplaatst:

Nogmaals, dit systeem zal natuurlijk alleen werken als FireFighter thuis een Windows versie heeft liggen.

Inderdaad, en anders moet FireFighter nog 100 euro meer spenderen aan een Windows, of het via andere wegen in huis halen.

=1&product[226358]=1&product[76909]=1&product[224663]=1&product[224674]=1&product[232912]=1&product[236489]=1&product[193848]=1"]Setup met 500 gig HDD van Samsung, met 7200RPM.

Geplaatst:

Nogmaals, dit systeem zal natuurlijk alleen werken als FireFighter thuis een Windows versie heeft liggen.

Inderdaad, en anders moet FireFighter nog 100 euro meer spenderen aan een Windows, of het via andere wegen in huis halen.

=1&product[226358]=1&product[76909]=1&product[224663]=1&product[224674]=1&product[232912]=1&product[236489]=1&product[193848]=1"]Setup met 500 gig HDD van Samsung, met 7200RPM.

Dit vind ik een zeer goede computer voor 991 (Incl. bezorging). Ik denk dat ik voor deze ga. Ik heb trouwens Windows hier liggen. Dacht ik. :7 Ik zal wel moeten zoeken.

Maar Limbolander, wil jij toch nog jou PC posten dan?

Geplaatst: (bewerkt)

deze inderdaad, zou alleen een Coolermaster voeding aanraden, toch net wat beter als OCZ denk ik, een van de silent pro M series ~600-700watt oid. voor 20 euro meer heb je btw al een 1tb harde schijf, mja tis net wat je nodig hebt.

Bewerkt: door Limbolander

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...