Zuaro Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ey, ik heb GTA IV van de week uitgespeeld en ik wil eigenlijk eens beginnen met het modden van de game. Ik heb deze tutorial over .asi mods instaleren geprobeerd maar het bestand dsound.dll zorgd de hele tijd voor een crash. Vandaag heb ik het geprobeerd met .lua scripts maar wederom kreeg ik een crash bij het op starten. Ik heb al een patch naar 1.0.4.0 gedaan. Zou iemand me veder kunnen helepen? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 het betekent dat de dsound.dll dat jij gebruikt niet geschikt is voor 1.0.4.0 Ik ben zelf modder dus ik ben zo lief geweest de juiste te uploaden. Download dsound.dll Je hebt ook Scripthook nodig voor asi.mods! Reageren
Zuaro Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) het betekent dat de dsound.dll dat jij gebruikt niet geschikt is voor 1.0.4.0 Ik ben zelf modder dus ik ben zo lief geweest de juiste te uploaden. Download dsound.dll Je hebt ook Scripthook nodig voor asi.mods! Bedankt! Ik ga het gelijk even testen! EDIT: Het werkt! Zou iemand mij een leuke/goeie mod kunnen aanbevelen? Bewerkt: 7 november 2009 door Zuaro Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 het betekent dat de dsound.dll dat jij gebruikt niet geschikt is voor 1.0.4.0 Ik ben zelf modder dus ik ben zo lief geweest de juiste te uploaden. Download dsound.dll Je hebt ook Scripthook nodig voor asi.mods! Bedankt! Ik ga het gelijk even testen! EDIT: Het werkt! Zou iemand mij een leuke/goeie mod kunnen aanbevelen? Ik gebruik zelf de Simple Native Trainer mod. Klik hier om te downloaden Hiermee heb je duizenden functies bij de hand (bv. Oneindig veel gezondheid, oneindig veel munitie, auto's spawnen, geen politie,...) Ook heb ik de First-Person mod. Download FP-Mod hier! Deze maakt zowaar van IV een first-person shooter! Ook kan je met behulp van SparkIV echte auto's in je spel zetten. Gebruik hiervoor één van .Senne's tutorials Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.