Maurow Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Heey ik hb een uurtje geleden gta chinatown voor de psp gehald egt een vet spel maar ik hb 2 vragen: 1. Ik had ergens gelezen dat je op de psp versie in een vliegtuig kan klopt dat?? 2. Waar kan je dit doen > Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Heey ik hb een uurtje geleden gta chinatown voor de psp gehald egt een vet spel maar ik hb 2 vragen: 1. Ik had ergens gelezen dat je op de psp versie in een vliegtuig kan klopt dat?? 2. Waar kan je dit doen > Je kan niet in een vliegtuig in GTA Chinatown Wars op PSP. Dat zal je dan fout gelezen hebben of het is gewoon fake Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Heey ik hb een uurtje geleden gta chinatown voor de psp gehald egt een vet spel maar ik hb 2 vragen: 1. Ik had ergens gelezen dat je op de psp versie in een vliegtuig kan klopt dat?? 2. Waar kan je dit doen > 1.Nee , spijtig genoeg niet . Wel moet je in een missie uit een helikopter Molotov-cocktails gooien , maar je kan de helikopter niet besturen . 2.Dit is een missie , waarbij je eerst het pak moet stelen , dan naar de bank gaan , en dan dit doen . Je krijgt er 1000$ voor ! Reageren
Maurow Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Bedankt allemal;) Ik heb nog een vraagje als ik mijn stats wil versturen naar de rockstar social club komt er te staan: Error An authentication error had occure. Please check your login details and try again. Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Dat plaatje is van de missie Dragon Haul Z van Zhou Ming, waardoor je met met Zhou en zijn mensen, die een bank hebben beroofd. Je moet hun helpen te ontsnappen in een drakenkostuum, waarmee je dus de parade mee gaat lopen. Voor meer informatie verwijs ik je naar WikiGTA. Bewerkt: 14 november 2009 door Jesperkaj Reageren
WinterGlove (gast) Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Bedankt allemal;) Ik heb nog een vraagje als ik mijn stats wil versturen naar de rockstar social club komt er te staan: Error An authentication error had occure. Please check your login details and try again. Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen? Om dit probleem optelossen moet je eerst registreren bij Rockstar Games Social Club (Registratie Link) en daarna als je geregistreerd bent ga naar je PDA -> Multiplayer -> Friend Roster -> Druk op -> scroll naar beneden tot je Account Details ziet -> Voer dan je Email en je Wachtwoord waar mee je bent geregistreerd op Social Club in en klaar. Bewerkt: 26 november 2009 door Carbon-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.