Jump to content

2 Vragen over de psp versie


Maurow

Recommended Posts

Heey ik hb een uurtje geleden gta chinatown voor de psp gehald egt een vet spel maar ik hb 2 vragen:

1. Ik had ergens gelezen dat je op de psp versie in een vliegtuig kan klopt dat??

2. Waar kan je dit doen > bgok6f.png

Je kan niet in een vliegtuig in GTA Chinatown Wars op PSP.

Dat zal je dan fout gelezen hebben of het is gewoon fake

Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik hb een uurtje geleden gta chinatown voor de psp gehald egt een vet spel maar ik hb 2 vragen:

1. Ik had ergens gelezen dat je op de psp versie in een vliegtuig kan klopt dat??

2. Waar kan je dit doen > bgok6f.png

1.Nee , spijtig genoeg niet . Wel moet je in een missie uit een helikopter Molotov-cocktails gooien , maar je kan de helikopter niet besturen .

2.Dit is een missie , waarbij je eerst het pak moet stelen , dan naar de bank gaan , en dan dit doen . Je krijgt er 1000$ voor !

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemal;)

Ik heb nog een vraagje als ik mijn stats wil versturen naar de rockstar social club komt er te staan:

Error

An authentication error had occure. Please check your login details and try again.

Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat plaatje is van de missie Dragon Haul Z van Zhou Ming, waardoor je met met Zhou en zijn mensen, die een bank hebben beroofd. Je moet hun helpen te ontsnappen in een drakenkostuum, waarmee je dus de parade mee gaat lopen. Voor meer informatie verwijs ik je naar WikiGTA.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
WinterGlove (gast)

Bedankt allemal;)

Ik heb nog een vraagje als ik mijn stats wil versturen naar de rockstar social club komt er te staan:

Error

An authentication error had occure. Please check your login details and try again.

Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen?

Om dit probleem optelossen moet je eerst registreren bij Rockstar Games Social Club (Registratie Link) en daarna als je geregistreerd bent ga naar je PDA -> Multiplayer -> Friend Roster -> Druk op Square.gif -> scroll naar beneden tot je Account Details ziet -> Voer dan je Email en je Wachtwoord waar mee je bent geregistreerd op Social Club in en klaar.

Bewerkt: door Carbon-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...