llllllllll Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 hallo ik vroeg me af hoe ik in gta4 back/front-flips kan doen ik heb gta4 voor de pc als je een oplossing weet ^^(of kan dit niet met gta4) alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Ik heb daarvoor CTRL en SHIFT. Maar ik geloof dat de basic knoppen num 8 en num 2 zijn. Reageren
llllllllll Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) Ik heb daarvoor CTRL en SHIFT. Maar ik geloof dat de basic knoppen num 8 en num 2 zijn. oké ik zal het wel even gaan testen ik edit het bericht wel ff als het wel/niet-werkt EDIT: is dat mét of zonder numlock anders doet hij het niet btw ik bedoel als je staat en dan van een gebouw af een backflip maken:) Bewerkt: 18 november 2009 door llllllllll Reageren
Deluxo Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo Reageren
llllllllll Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo ik bedoel dat ik te VOET van een gebouw af kan backflippen (bestaat dit niet dan mag je de mod ook wel even doorgeven) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo ik bedoel dat ik te VOET van een gebouw af kan backflippen (bestaat dit niet dan mag je de mod ook wel even doorgeven) Nou dat kan nou net niet. Reageren
llllllllll Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo ik bedoel dat ik te VOET van een gebouw af kan backflippen (bestaat dit niet dan mag je de mod ook wel even doorgeven) Nou dat kan nou net niet. oké Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo ik bedoel dat ik te VOET van een gebouw af kan backflippen (bestaat dit niet dan mag je de mod ook wel even doorgeven) Nou dat kan nou net niet. oké Dit gaat enkel met de mod 'Parkour mod' die ik helaas niet meer kan vinden. Reageren
jvj Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo ik bedoel dat ik te VOET van een gebouw af kan backflippen (bestaat dit niet dan mag je de mod ook wel even doorgeven) Nou dat kan nou net niet. oké Dit gaat enkel met de mod 'Parkour mod' die ik helaas niet meer kan vinden. oh jawel, het gaat wel. het heet de dance mod, niet parkour mod. http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2562 Reageren
llllllllll Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo ik bedoel dat ik te VOET van een gebouw af kan backflippen (bestaat dit niet dan mag je de mod ook wel even doorgeven) Nou dat kan nou net niet. oké Dit gaat enkel met de mod 'Parkour mod' die ik helaas niet meer kan vinden. oh jawel, het gaat wel. het heet de dance mod, niet parkour mod. http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2562 oké maar hoe installeer je het op internet staat dat je het asi. bestand in de gta4 map moet douwen Reageren
VineZ Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) De standaardtoetsen zijn gewoon CTRL en Shift. Mvg, Deluxo ik bedoel dat ik te VOET van een gebouw af kan backflippen (bestaat dit niet dan mag je de mod ook wel even doorgeven) Hej ||||||||, Lees een paar guides op gtagarage of gtaforums.com. Nou dat kan nou net niet. oké Dit gaat enkel met de mod 'Parkour mod' die ik helaas niet meer kan vinden. oh jawel, het gaat wel. het heet de dance mod, niet parkour mod. http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2562 oké maar hoe installeer je het op internet staat dat je het asi. bestand in de gta4 map moet douwen Hej ||||||||, Lees een paar guides op gtagarage of gtaforums.com. Bewerkt: 21 november 2009 door VineZ Reageren
llllllllll Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 al gekeken maar er staat niks op die sites Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 al gekeken maar er staat niks op die sites Op ons forum vind je het wel. Klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.