Jump to content

Teksten Spreker - Normaal & Pro


Casss

Volgende versie  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet in de volgende versie ondersteuning voor nederlands praten zijn?

    • Ja.
      11
    • Nee.
      5


Recommended Posts

Ik heb weer een nieuwe NIET NUTTELOOS programma gemaakt

Eigenlijk 2 programma's

Deze programma's zijn ervoor om de computer naar je te laten praten of als je bijvoorbeeld een tutorial wil makenen je stem niet bekend wil maken kan je dit ook gebruiken!

Hier een plaatje:

typ.png

In het midden zie je de Normaal versie:

Wat kan je hiermee doen?

Tekst schrijven en de computer het laten uitspreken

Het programma sluiten

Het grote venster is de Pro versie:

Wat kan je hiermee doen?

Gemakkelijk zoveel tekst als je wil schrijven en het laten uitspreken door de computer

Een tekst opslaan:

LET OP: De tekst die je opslaat word automatisch op een aangegeven plek opgeslagen.

Als je twee keer iets opslaat kan alleen diegene van de tweede keer opslaan geopend worden.

Een tekst openen:

LET OP: De die je opent word automatisch van een bepaalde plek geopend.

Het programma sluiten.

Dat was dus wat je kan doen!

Downloaden maar :)

Klik hier om naar de downloadpagina te gaan

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit, maar wat heeft het voor extra waarde in vergelijking met Microsoft Sam uit het configuratiescherm?

1. daarvoor moet je helemaal configuratiescherm openen enzo

2. Hierbij kan je beter tekst invoegen

3. Hierbij kan je tekst opslaan

4. De stem van Microsoft Sam word hiervoor gebruikt, in ieder geval de stem die je ingesteld hebt.

Genoeg redenen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen is dit wel een nutteloos programma. Het enige wat het is, is een programma waar je wat tekst in typt en vervolgens spreekt microsoft sam het uit. Hier zijn al talloze programma's van, maar dan zeer geavanceerde versies voor mensen met een handicap zoals blindheid. Dit is gewoon een programmaatje gemaakt in visual basic door middel van een code. Denk nu niet dat iedereen zo'n simpel programma massaal gaat download omdat ze het nuttig vinden. Het wordt hoogstens 5 keer gedownload.

Nog een opmerking en gelijk een tip, wauw. In de werkbalk van ''de pro versie'' staan onnodig veel knoppen. Zoals ''Programma sluiten'', ''opslaan''en ''openen''. Waarom maak je niet gewoon een alles-in-een knop? Daarbij nog iets:

Als je twee keer iets opslaat kan alleen diegene van de tweede keer opslaan geopend worden.

Laat dan de opslaan functie weg, dan kun je net zo goed je tekst in kladblok gaan typen, opslaan en dan plakken.

Samengevat: Nutteloos.

Ps: Dit topic staat hier helemaal verkeerd thuis, het hoort in het software gedeelte.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen is dit wel een nutteloos programma. Het enige wat het is, is een programma waar je wat tekst in typt en vervolgens spreekt microsoft sam het uit. Hier zijn al talloze programma's van, maar dan zeer geavanceerde versies voor mensen met een handicap zoals blindheid. Dit is gewoon een programmaatje gemaakt in visual basic door middel van een code. Denk nu niet dat iedereen zo'n simpel programma massaal gaat download omdat ze het nuttig vinden. Het wordt hoogstens 5 keer gedownload.

Nog een opmerking en gelijk een tip, wauw. In de werkbalk van ''de pro versie'' staan onnodig veel knoppen. Zoals ''Programma sluiten'', ''opslaan''en ''openen''. Waarom maak je niet gewoon een alles-in-een knop? Daarbij nog iets:

Als je twee keer iets opslaat kan alleen diegene van de tweede keer opslaan geopend worden.

Laat dan de opslaan functie weg, dan kun je net zo goed je tekst in kladblok gaan typen, opslaan en dan plakken.

Samengevat: Nutteloos.

Ps: Dit topic staat hier helemaal verkeerd thuis, het hoort in het software gedeelte.

Tja ;l

Altijd commentaar!

Als ik zorg dat de tekst word uitgesproken in vloeiend nederlands is het dan geen nutteloos programma meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit programma is gewoon nutteloos, genoeg redenen worden in de vorige reacties gegeven.

De code om de tekst naar spraak om te zetten is hooguit 3 regels.

Ga eens een nuttig programma maken, i.p.v. steeds programma's te maken die nutteloos zijn en zelfs me oma kan maken...

Edit: @hierboven

Aangezien aan de programma's die je levert heb je nog niet veel ervaring. Je maakt alleen maar gebruik van ingebouwde onderdelen van Windows.

Om het programma in Nederlands te laten spreken moet je het zelf gaan programmeren (dat is heel moeilijk) omdat er geen Nederlands is.

Je mag ook niet externe functies gebruiken van andere programma's omdat daar copyright op zit. dus dat zit er ook niet in....

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Dit programma is gewoon nutteloos, genoeg redenen worden in de vorige reacties gegeven.

De code om de tekst naar spraak om te zetten is hooguit 3 regels.

Ga eens een nuttig programma maken, i.p.v. steeds programma's te maken die nutteloos zijn en zelfs me oma kan maken...

Lowl, hoe kan ik een nuttig programma maken als ik niet weet wat jullie willen maak dan een topic ofzo waar je vraagt welke programma's ze nog nodig hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je een beginner bent ga eerst eens oefenen. Maak bijvoorbeeld een geavanceerd kladblok programma.

"hoe kan ik een nuttig programma maken als ik niet weet wat jullie willen" << ga zelf wat verzinnen.

Ikzelf ben ook een scripter (VB & C#) en weet vaak ook niet wat ik moet maken. Maar ik ga geen topic aanmaken omdat ik niks weet.

Als ik niks weet maak ik ook niks. Dus verzin zelf eerst een wat en maak dan het programma, i.p.v. nuttelose programma's te maken.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die hier boven gereageerd hebben, groot gelijk.

1. daarvoor moet je helemaal configuratiescherm openen enzo

2. Hierbij kan je beter tekst invoegen

3. Hierbij kan je tekst opslaan

4. De stem van Microsoft Sam word hiervoor gebruikt, in ieder geval de stem die je ingesteld hebt.

1. Tsja, en hierbij moet ik helemaal het programma downloaden en uitpakken. Dan vind ik in het menu start "Spraak" typen toch simpeler.

2. Hoezo? Het is bij beide toch een simpel tekstvakje?

3. Als je nou de spraak zou kunnen opslaan...

4. Hetzelfde als Configuratiescherm dus.

Oh, en als je het in het Nederlands kan maken, be my guest. Bewijs jezelf :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die hier boven gereageerd hebben, groot gelijk.

1. daarvoor moet je helemaal configuratiescherm openen enzo

2. Hierbij kan je beter tekst invoegen

3. Hierbij kan je tekst opslaan

4. De stem van Microsoft Sam word hiervoor gebruikt, in ieder geval de stem die je ingesteld hebt.

1. Tsja, en hierbij moet ik helemaal het programma downloaden en uitpakken. Dan vind ik in het menu start "Spraak" typen toch simpeler.

2. Hoezo? Het is bij beide toch een simpel tekstvakje?

3. Als je nou de spraak zou kunnen opslaan...

4. Hetzelfde als Configuratiescherm dus.

Oh, en als je het in het Nederlands kan maken, be my guest. Bewijs jezelf :tu:

1. je hoeft hem maar een keer de downloaden en uitpakken :)

2. Je hebt een groter tekstvak niet zon klein balkje

3. Zal kijken of ik dat kan doen :)

4. ... niks op te zeggen

Ps: Lowl ik heb het eigenlijk gemaakt omdat me zusje het leuk vond...

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...