Jump to content

Teksten Spreker - Normaal & Pro

Volgende versie  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Moet in de volgende versie ondersteuning voor nederlands praten zijn?

• Ja.
      11
    • Nee.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit programma zit automatisch op een Mac maar dat is wel een ander programma.

Oh, ik heb het niet afgekeken van mac hoor :)

Geplaatst:

Ps: Lowl ik heb het eigenlijk gemaakt omdat me zusje het leuk vond...

Dat is wel een heel erg slecht excuus, kun je niks beters bedenken?

Lowl het is geen excuus het is waar xd

Het is wel een excuus, doordat je slechte reacties krijgt bedenk je gauw iets om de waarheid te verbergen. Je dacht gewoon een super programma te maken dat eigenlijk een flop is, het excuus bedenk je omdat je niet voor spot wil lopen hiermee.

Geplaatst:

Het is wel een excuus, doordat je slechte reacties krijgt bedenk je gauw iets om de waarheid te verbergen. Je dacht gewoon een super programma te maken dat eigenlijk een flop is, het excuus bedenk je omdat je niet voor spot wil lopen hiermee.

Dan moet je het maar geloven xD

Geplaatst:

Dan moet je het maar geloven xD

Zullen we dan dit topic sluiten omdat het toch nergens meer over gaat?

Beesje :slotje: ?

Geplaatst:

Hey, ik ben zelf bezig met C#, maar ik wil even dit zeggen:

Leuk programma voor 1 van de eerste keren, maar voor zo'n simpel programma (misschien niet voor jou, wel voor anderen), hoef je geen release te doen. Voor de rest wil ik zeggen dat het de goede kant op gaat, maar probeer iets te bedenken dat nog niet bestaat. Vat dit trouwens op als positief commentaar, zo bedoel ik het trouwens.

Kortom: KUTGW! :bier:

Geplaatst:

Hey, ik ben zelf bezig met C#, maar ik wil even dit zeggen:

Leuk programma voor 1 van de eerste keren, maar voor zo'n simpel programma (misschien niet voor jou, wel voor anderen), hoef je geen release te doen. Voor de rest wil ik zeggen dat het de goede kant op gaat, maar probeer iets te bedenken dat nog niet bestaat. Vat dit trouwens op als positief commentaar, zo bedoel ik het trouwens.

Kortom: KUTGW! :bier:

:D Dankjewel.

Aangezien sommige mensen wat ideetjes hadden had ik hem een beetje aangepast.

Deze is beter gemaakt voor als je een video wil maken.

kijk maar bij mijn eerste bericht.

Graag nu posten wat je vind van mijn nieuwe versie.

Ik maak ook wel ff een filmpje wat je nou kan met dit programma.

Als jullie hetn iet erg vinden :$

Ik had het programma nog nooit gevonden.

En ja wat vbestaat er nou niet? :cry:

Geplaatst:

Schijtprogramma. Je hebt d'r werkelijk geen flikker aan. Die Windows-stem klinkt totaal onmenselijk en is in vele gevallen zelfs onverstaanbaar. Hier een Nederlandse versie op maken is onmogelijk, omdat je dan een nieuwe geluids-database moet aanleggen en daar ben je wel even mee bezig. Hier houden zich professionals mee bezig en zij vragen daar geld voor. Als het zó simpel was, was het al gedaan en zou het niks kosten.

Daarbij zou niemand dit gebruiken. Als je je stem niet herkenbaar wilt hebben in een videotutorial, vervorm je je stem toch gewoon een beetje? Een paar klikjes in een programma en je bent klaar. Waarom zou je überhaupt je stem onherkenbaar willen maken?

Zelfs in het geval dát je je stem onherkenbaar wilt maken, ga je al helemaal niet zo'n programma gebruiken, waarbij je zinnetje voor zinnetje moet invullen, opslaan, importeren en aan elkaar plakken in een videobewerkingsprogramma. En geloof me, een tutorial bestaat uit aardig wat zinnetjes... Je bent alleen al een dag bezig om al die zinnetjes om te zetten in geluid met dat programma en het resultaat is dan ook nog eens onverstaanbaar.

Nuttige programma's bestaan niet, omdat élk als "nuttig" bestempeld programma verbeterd kan worden en überhaupt heb je het programma niet nodig als je het niet gebruikt. Mensen die geen mobieltje hebben, hebben het ook niet nodig. Simpel.

Geplaatst:

Schijtprogramma. Je hebt d'r werkelijk geen flikker aan. Die Windows-stem klinkt totaal onmenselijk en is in vele gevallen zelfs onverstaanbaar. Hier een Nederlandse versie op maken is onmogelijk, omdat je dan een nieuwe geluids-database moet aanleggen en daar ben je wel even mee bezig. Hier houden zich professionals mee bezig en zij vragen daar geld voor. Als het zó simpel was, was het al gedaan en zou het niks kosten.

Daarbij zou niemand dit gebruiken. Als je je stem niet herkenbaar wilt hebben in een videotutorial, vervorm je je stem toch gewoon een beetje? Een paar klikjes in een programma en je bent klaar. Waarom zou je überhaupt je stem onherkenbaar willen maken?

Zelfs in het geval dát je je stem onherkenbaar wilt maken, ga je al helemaal niet zo'n programma gebruiken, waarbij je zinnetje voor zinnetje moet invullen, opslaan, importeren en aan elkaar plakken in een videobewerkingsprogramma. En geloof me, een tutorial bestaat uit aardig wat zinnetjes... Je bent alleen al een dag bezig om al die zinnetjes om te zetten in geluid met dat programma en het resultaat is dan ook nog eens onverstaanbaar.

Nuttige programma's bestaan niet, omdat élk als "nuttig" bestempeld programma verbeterd kan worden en überhaupt heb je het programma niet nodig als je het niet gebruikt. Mensen die geen mobieltje hebben, hebben het ook niet nodig. Simpel.

Je moet niet zinnetje voor zinnetje doen :)

Je hebt het gewoon in een groot tekstvak

Bij windows vista heb je microsoft anna die is echt wel verstaanbaar 0_0

Ik heb het saven ook vernieuwd :)

openen ook.

Ach ja :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...