Spun Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hej, ik weet dat deze missie vaak is behandeld, en ik weet hoe ik de missie moet doen en hoe die gaat, alleen ik blijf perfect naast de trein rijden, smokey knalt die lui neer, alleen die lui gaan NIET dood... What is up with that? (Ze bloeden alleen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Pffff.. Heb je de Walkthrough al bekeken? Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hej, ik weet dat deze missie vaak is behandeld,en ik weet hoe ik de missie moet doen en hoe die gaat, alleen ik blijf perfect naast de trein rijden, smokey knalt die lui neer, alleen die lui gaan NIET dood... What is up with that? (Ze bloeden alleen) gebruik de zoekfunctie of scroll ff naar bende staat nog zelfs op deze pagina een topic er over en daar word alled 100% uitgelegt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Inderdaad, goed gezien mewhywhy. Ga dus hier verder. Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts