grandtheftauto... Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Hi! Het is me nog steeds niet gelukt en ik ben weer opnieuw begonnen. ik heb nog niks in mijn server en ik begin in las venturas met CJ een paar vragen: 1.Hoe maak je meer mensen en waar moet je die code zetten in pawno? 2.Nu weer maar dan met voertuigen waar moet je die code neerzetten in pawno waaronder? 3.Waar is eigenlijk een lijst met commando's + de code van de commando (ik vind het niet)? 4.En waar zou je die dan onder moeten zetten? Bedankt! P.S als jij mij hebt krijg je GRATIS pepernoten van Sinterklaas xD Groeten Rockline Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Hi! Het is me nog steeds niet gelukt en ik ben weer opnieuw begonnen. ik heb nog niks in mijn server en ik begin in las venturas met CJ een paar vragen: 1.Hoe maak je meer mensen en waar moet je die code zetten in pawno? 2.Nu weer maar dan met voertuigen waar moet je die code neerzetten in pawno waaronder? 3.Waar is eigenlijk een lijst met commando's + de code van de commando (ik vind het niet)? 4.En waar zou je die dan onder moeten zetten? Bedankt! P.S als jij mij hebt krijg je GRATIS pepernoten van Sinterklaas xD Groeten Rockline Ohja.... Hoe verander je je eigen MODE in Samp 3.0A bij mij staat "blank script" Doe maar een PM als je het hier niet wilt plaatsen XD Reageren
Wanted Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 1.Hoe maak je meer mensen en waar moet je die code zetten in pawno? Je bedoelt bots? Zo ja: hier is een tutorial. 2.Nu weer maar dan met voertuigen waar moet je die code neerzetten in pawno waaronder? Voertuigen worden meestal geplaatst onder de callback: OnGameModeInit. 3.Waar is eigenlijk een lijst met commando's + de code van de commando (ik vind het niet)? Dat klopt, want die is er ook niet. Commando's zul je zelf moeten maken, of door iemand anders. 4.En waar zou je die dan onder moeten zetten? Onder de callback: OnPlayerCommandText. Ohja.... Hoe verander je je eigen MODE in Samp 3.0A bij mij staat "blank script" Onder de callback: OnGameModeInit plaats je de volgende code: SetGameModeText("HierDeNaamVanJeGameMode"); Natuurlijk verander je dan HierDeNaamVanJeGameMode naar de naam van je eigen game mode. MVG, Wanted Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Vraag 1 en 2 Klik Vraag 3 en 4 Commando's moet je zelf maken, dus er is geen specifieke lijst. Hier kan je wel kijken voor een lijst met (admin-only) RCON commands. Kijk eens hier, hier en hier. Vraag 5 Wat Wanted hierboven zei. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.