Jump to content

[REL]1991 Mercedes 500SL AMG


Mythbuster

Recommended Posts

Weer een release van mij, een model dat ik ooit gemaakt heb maar wat ik toentertijd niet kon releasen.

1991 Mercedes 500SL AMG

Features:

-Alle deuren en kleppen werken

-Spatborden kunnen beschadigd raken en eraf vallen!

-SA reflectie

-Custom damage models

-custom chassis_vlo(model voor verre afstand)

-Custom collision model

-Custom schaduw

-Nieuwe kleurencombinatie's

-Werkende SA lichttextures, gecombineerd met custom textures

-SA nummerplaten

-Gedetailleerde 3d motor

-Gedetailleerd interieur

-Gedetailleerde underbody(volledige 3d uitlaten, volledige 3d ophanging enz.)

-50283 polygons, zonder damage models+collision+shadow+chassis_vlo

-En nog veel meer

Screens:

ingame1.png

ingame5.png

ingame6.png

(Deze ingame screens zijn genomen in The Green Light District, waar deze mod oorspronkelijk voor bedoeld was)

Download!

Comments zijn zéér welkom!

Veel plezier ermee!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er óók geweldig uit, niks op aan te merken. De kleuren passen bij elkaar, het is erg gedetailleerd, de textures voor de lichten zijn ook erg mooi. Enige wat ik vind is dat de velgen té wit zijn, misschien moeten ze wat grijzer en een klein beetje reflectie (beter is denk ik nog dezelfde material als de grill en het logo). Verder heb ik er weinig op te zeggen, behalve dat het er fantastisch uit ziet; Keep up the good work :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allebei! Als ik me niet vergis hebben de velgen hetzelfde material als de grill, de reflectie kan je ook wel zien in het eerste plaatje. Door de plaatjes lijkt het alsof er bijna geen reflectie op zit, maar dat zit er echt wel. Aangezien ik bij de randen in de velgen dubbele rijen met polygons heb gebruikt, is de schaduw-inval/smoothing op de wielen véél realistischer.. Punt is alleen dat de San Andreas engine zo gebouwd is dat bijna tot helemaal gladde vlakken geen mooie reflectie krijgen, dus het is of het een of het ander, geloof me: zonder die rijen met polygons ziet het er niet uit xD..

Valt me trouwens op dat geen van jullie merkt dat het Mercedes logo op deze bak een 5-ster is, in plaats van een 3-ster... Komt ook weer omdat we in GLD geen echte automerken mochten gebruiken: de naam van de auto op de dorpels en motor is dan ook anders(die doet wel wat denken aan Mercedes-Benz, maar is toch totaal anders :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor :) Zorg alleen wel dat je de lichten goed krijgt, aangezien ik een eigen texture óver een SA texture heen gebruik.. En in IV is de texture aan de binnenkant van de lichten altijd gewoon grijs/chrome.. Weet niet of dat er bij mijn wagen dan nog wel mooi uit ziet..

EDIT@ al die mensen hieronder: *Zucht* Dan download je hem niet :puh: Ik vind het de tijd niet waard om dat logo weer aan te gaan passen en de rest van de logo's ook.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, dat logo klopt toch niet :O ?

EDIT: Ooww

Valt me trouwens op dat geen van jullie merkt dat het Mercedes logo op deze bak een 5-ster is, in plaats van een 3-ster... Komt ook weer omdat we in GLD geen echte automerken mochten gebruiken: de naam van de auto op de dorpels en motor is dan ook anders(die doet wel wat denken aan Mercedes-Benz, maar is toch totaal anders :puh:)

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, dat logo klopt toch niet :O ?

EDIT: Ooww

Valt me trouwens op dat geen van jullie merkt dat het Mercedes logo op deze bak een 5-ster is, in plaats van een 3-ster... Komt ook weer omdat we in GLD geen echte automerken mochten gebruiken: de naam van de auto op de dorpels en motor is dan ook anders(die doet wel wat denken aan Mercedes-Benz, maar is toch totaal anders :puh:)

dat logo was het eerste wat ik zag, ik ben namelijk een benz owner :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Mooi, alleen die pentagram vind ik er niet echt bij passen. :N

Hij moet weer een jaar oud topic bumpen hoor ( Lol gewoon 1 maandje verschil maarja )

Inderdaad, was het gewoon het mercedes logo geweest dan had ik hem gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Alleen omdat het één puntje meer of minder heeft download je 'm niet meer? Kom op zeg... :t

ja sorry maar ik wil echte automerken en je kan me een mierenneuker vinden maar ik stoor me erdan aan als ik hem ingame zet :puh:

edit:shit zie nu pas dat het nogal een bumpertje is :S

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...