Johannetje2 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Hallo! Ik wou laatst een zelfgemaakt filterscript in mijn server zetten, maar om de een of andere rede is alles goed, maar vallen bij het starten alle filterscripts en zelfs de commands van mijn gamemode uit! Hier is de code: Zie hier de code... Wat is hier mis mee? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 verander public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { return 1; } naar public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { return 0; } Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Het is geen filterscript Je moet bovenaan erbij zetten #define filterscript En de 2 dingen (createobject) die onder "Public OnGamemodeInit" staan moeten onder "Public OnFilterscriptInit" staan. Maar voor die 2 objecten lijkt mij dat je die beter in je gamemode kan zetten, dan moeten ze wel onder "Public OnGamemodeInit" staan . Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Verwijder alles van regel 2 tot en met 35 en hernoem dan: OnGameModeInit naar OnFilterScriptInit OnGameModeExit naar OnFilterScriptExit Reageren
Crusher!! Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Je kan in een FS netzogoed OnGameModeInit gebruiken als OnFilterScriptInit. alleen de OnGameModeInit/OnGameModeExit callbacks zullen restarten als de GM ook restart! Bij OnFilterScript gaan deze callbacks in werking als de FS wordt gerestart, geladen of uit wordt gezet. \ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.