Jump to content

Probleem met objecten toevoegen


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo! Ik wou laatst een zelfgemaakt filterscript in mijn server zetten, maar om de een of andere rede is alles goed, maar vallen bij het starten alle filterscripts en zelfs de commands van mijn gamemode uit!

Hier is de code:

Zie hier de code...

Wat is hier mis mee?

Geplaatst:

verander

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    return 1;
}

naar

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    return 0;
}

Geplaatst:

Het is geen filterscript ;) Je moet bovenaan erbij zetten #define filterscript

En de 2 dingen (createobject) die onder "Public OnGamemodeInit" staan moeten onder "Public OnFilterscriptInit" staan.

Maar voor die 2 objecten lijkt mij dat je die beter in je gamemode kan zetten, dan moeten ze wel onder "Public OnGamemodeInit" staan ;).

Geplaatst:

Verwijder alles van regel 2 tot en met 35 en hernoem dan:

OnGameModeInit naar OnFilterScriptInit

OnGameModeExit naar OnFilterScriptExit

Geplaatst:

Je kan in een FS netzogoed OnGameModeInit gebruiken als OnFilterScriptInit.

alleen de OnGameModeInit/OnGameModeExit callbacks zullen restarten als de GM ook restart!

Bij OnFilterScript gaan deze callbacks in werking als de FS wordt gerestart, geladen of uit wordt gezet.

\

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...