Jorge_F Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Beste mede-modders, Het is voor mij inmiddels een jaar geleden dat ik iets ingame heb geprobeerd te stoppen (San Andreas). Vandaar dat het nu ook niet meer zo soepel verloopt . Ik loop vast bij het maken van de .col file. Mijn San Andreas crasht namelijk alleen wanneer ik de .col file die ik heb aangemaakt in de .img file heb gestopt. Weet iemand hier een goede tutorial? Of het 3dsmax script die ik daarvoor moet gebruiken (A)? Alvast bedankt, Jorge F. Edit Never mind, de meester heeft het hem al geflikt Bewerkt: 25 november 2009 door Jorge_F Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Bump vanwege een ander probleem Ik heb bestanden nu succesvol ingame gezet. Alleen bij sommige models keert ie de kant waar de textures op staan om. Dus kan krijg je grote witte vlakken bovenaan, en aan de onderkant de daarbij behorende textures. Weet iemand hoe dit komt, en vooral hoe het op te lossen? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Wow, dat probleem heb ik nu nog nooit gehad.. Misschien opnieuw exporteren, en zorg dat je material een GTA Material is. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Wow, dat probleem heb ik nu nog nooit gehad.. Misschien opnieuw exporteren, en zorg dat je material een GTA Material is. Nja het zijn gewoon Standard materials dus dat zou geen problemen moeten geven lijkt me . Bij andere models lukt het wel gewoon. Kan het iets te maken hebben met het aantal poly's? Dat ik Bend gebruik? Edit Hierzo een screenshot van het probleem Zoals je ziet zijn alle faces omgekeerd, OMGWTFROFLBBQ Bewerkt: 25 november 2009 door Jorge_F Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Wow, dat probleem heb ik nu nog nooit gehad.. Misschien opnieuw exporteren, en zorg dat je material een GTA Material is. Nja het zijn gewoon Standard materials dus dat zou geen problemen moeten geven lijkt me . Bij andere models lukt het wel gewoon. Kan het iets te maken hebben met het aantal poly's? Dat ik Bend gebruik? Edit Hierzo een screenshot van het probleem Zoals je ziet zijn alle faces omgekeerd, OMGWTFROFLBBQ In 3DS Max de zooi die omgekeerd is gewoon even flippen? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Wow, dat probleem heb ik nu nog nooit gehad.. Misschien opnieuw exporteren, en zorg dat je material een GTA Material is. Nja het zijn gewoon Standard materials dus dat zou geen problemen moeten geven lijkt me . Bij andere models lukt het wel gewoon. Kan het iets te maken hebben met het aantal poly's? Dat ik Bend gebruik? Edit Hierzo een screenshot van het probleem *plaatje* Zoals je ziet zijn alle faces omgekeerd, OMGWTFROFLBBQ In 3DS Max de zooi die omgekeerd is gewoon even flippen? Ja dat dacht ik eerst ook, maar zo makkelijk gaat dat dus niet . Want alle faces zijn invididueel geflipt . Dan ben je uren bezig, en ik ga ervan uit dat er een makkelijkere oplossing moet zijn Reageren
Beagle Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Misschien werkt 't als je de X-Form reset..? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Misschien werkt 't als je de X-Form reset..? Nopes dat heb niet veel zin, het pleurt alleen me dff op de kop maar de faces zijn alsnog verneukt . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Beesje is geil die heeft het probleem gevonden . Ik moet alle faces die ik nie zie flip normal doen. Wel een tyfus werk, maar het lukt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.