Joriz Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Vanaf vandaag is het mogelijk op GTAForum.nl bij wijzen van proef gebruik te maken van het reputatiesysteem. Met het reputatiesysteem kan je een bepaald bericht op het forum een (plusje) of (minnetje) geven. Een kan je bijvoorbeeld geven aan een bericht waarin duidelijk een vraag van iemand wordt beantwoord. Een kan je geven aan een bericht wat niet veel met het onderwerp heeft te maken. Bij deze proef is het aantal plusjes en minnetjes wat je kan geven per dag beperkt tot het volgende: [table=header]Rang|Max. |Max. Lid|3|1 Superlid|10|3 Megaleden|25|5[/table] Je kan een bericht maar 1 keer een of een geven. Je kan het daarna dus niet aanpassen of (een dag later) extra plusjes/minnetjes geven. Geef ze dus niet zomaar cadeau, maar aan de topics die het echt verdienen. Zodra een bericht 30 plusjes heeft krijgt het een ander kleurtje om extra op te vallen als goed bericht op het forum! Mocht iemand met zijn/haar bericht de forumregels overtreden verspil dan niet je minnetjes maar druk dan links naast het betreffende bericht direct op rapporteren waardoor een moderator of admin er naar kan kijken. De proef loopt voor onbepaalde termijn. Succes met het uitdelen van plusjes aan topics en berichten die dat hard verdienen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Ik ben benieuwd, wel wat minder dat we maar 3 dingen mogen geven als lidzijnde. Maar ik ben wel benieuwd naar hoe er mee omgegegaan wordt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Goed dat het ieder geval een kans krijgt om te proberen. Ook inderdaad wel goed om er een max. op te zetten en dat je je +/- niet kan wijzigen per post of extra kan toevoegen. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Thanks Joriz! Bewerkt: 26 november 2009 door Ottoman 47 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Super mooie toepassing, Joriz! Ik heb er al twee verknald voor vandaag... :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 En een voor Joriz. Top! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 mooi gedaan Joriz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Vind het juist goed dat de gewone leden er maar 3 kunnen geven, anders werd het heel snel een heel grote meuk over die plusjes , maar 25 voor de megaleden vind ik zo veel lijken... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Zet het in Gangs en Corporations maar uit, er word er hard misbruik van gemaakt... Ik sta nu al -3 . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Jij bent gewoon een slecht ganglid. Ik heb al +1. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Ik denk niet dat er misbruik van wordt gemaakt, alleen dat je daar voortaan ook zinnig moet posten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Thaha, leuk idee. (: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Kan je die functie ook uitschakelen? Ik vind dat je zelf moet kunnen beslissen welk bericht je mag plaatsen en welke niet. Dus als die functie er kan komen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Heel fijn dat de crew toch heeft besloten dit te proberen ! Ik denk dat er geen misbruik van gemaakt zal worden. Ook door de limieten op de plusjes en minnetjes. Het limiet van 3 mag van mij anders wel opgeschroeft worden, 5 lijkt me een mooier getal . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Heel fijn dat de crew toch heeft besloten dit te proberen ! Ik denk dat er geen misbruik van gemaakt zal worden. Ook door de limieten op de plusjes en minnetjes. Het limiet van 3 mag van mij anders wel opgeschroeft worden, 5 lijkt me een mooier getal . Word dan superlid. Inderdaad erg leuk dat het wordt uitgeprobeerd. Ik ben er zeker van dat een aantal mensen er wel even mee zal klooien (kijk naar Beagle die door andere BeaT DowN leden - heeft gekregen, wat ik echt jammer vind), maar eens het nieuwe eraf is zal er vast wel gewoon gebruik van gemaakt worden. Leuk initiatief dus, hopen dat het zo blijft. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts