Jump to content

2 bestandjes nodig


jvj

Recommended Posts

hey, ik heb fout gemod dus heb ik de oorspronkelijke bestanden nodig. normaal maak ik altijd backups maar om de een of andere reden zitten deze niet in de backup-map.

het gaat om de bestanden: weapons.img en vehicles.img op deze locatie C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages

alvast dank

JVJ :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter even GTA opnieuw isntalleren. Of vertellen wat je daarin precies in bewerkt hebt en dus wilt hebben.

Want 90 MB aan bestanden verzenden lijkt me niet helemaal de bedoeling.

:-( ok dan, het gaat om w_uzi.wdr en w_uzi.wtd vanuit sparkiv bij weapons.img, dan ook nog om de turismo.wtd en turismo.wft vanuit vehicles.img

beiden te vinden in pc\models\cdimages

Dit is echt weinig, alles samen ongeveer 1 mb, dus help me alstublieft _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter even GTA opnieuw isntalleren. Of vertellen wat je daarin precies in bewerkt hebt en dus wilt hebben.

Want 90 MB aan bestanden verzenden lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Euh... 90 mb is toch helemaal niet groot? En verzenden, ooit gehoord van Megaupload ?

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien illegaale game's die in parts geupload worden in parts van 94MB en elke download gemiddeld 10 minuten duurt en het uploaden 14 minuten, ja.

dit is heus geen illegale game hoor, ik had gewoon gemod en geen backup van die bestanden

Link to comment
Delen op andere websites

-________-

Ik zei;

AANGEZIEN ILLEGALE GAMES DIE IN PARTS WORDEN GEÜPLOAD OP HET NET IN PARTS VAN 94MB EN DE DOWNLOAD 10 MINUTEN DUURT EN DE UPLOAD 14 MINUTEN, JA

Citaat van jvj:

Euh... 90 mb is toch helemaal niet groot? En verzenden, ooit gehoord van Megaupload ?

Dit is een antwoord op die vraag.

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

-________-

Ik zei;

AANGEZIEN ILLEGALE GAMES DIE IN PARTS WORDEN GEÜPLOAD OP HET NET IN PARTS VAN 94MB EN DE DOWNLOAD 10 MINUTEN DUURT EN DE UPLOAD 14 MINUTEN, JA

Citaat van jvj:

Euh... 90 mb is toch helemaal niet groot? En verzenden, ooit gehoord van Megaupload ?

Dit is een antwoord op die vraag.

vriend, op megaupload zijn die deeltjes van de iso file, een soort virtuele dvd-rom. hier ben ik niks mee, aangezien de bedoeling daar is de deeltjes samen te voegen en dan gta te installeren, wat ik ook kan.

Dus als iemand 5 minuten tijd heeft en ze me mailt is alles ok (mn mailadres vind je als je op mn plaatje klikt)

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...