Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ik zou heel graag een ingame car spawner willen voor GRAND THEFT AUTO IV, maar ik weet helemaal niet hoe ik daaraan moet beginnen.

Ik heb al een aantal mods ingevoegd zoals de ROlls royce, de bugatti veyron aston martins, ... ETC. Maar ik zou heel graag een car spawner hebben dat ik niet altijd die vervelende codes moet invoeren en dat ik direct mijn bugatti kan spawnen, want voor de INFERNUS( :bij mij bugatti) is er zelf geen telefoon nummer om te spawnen. Zou iemand die er veel van kent, en die het netjes stap voor stap kan uitleggen willen uitleggen aan mij?

Met vriendelijke groeten,

Cédric

Bewerkt: door Cetjeee
Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik zou heel graag een ingame car spawner willen voor GRAND THEFT AUTO IV, maar ik weet helemaal niet hoe ik daaraan moet beginnen.

Ik heb al een aantal mods ingevoegd zoals de ROlls royce, de bugatti veyron aston martins, ... ETC. Maar ik zou heel graag een car spawner hebben dat ik niet altijd die vervelende codes moet invoeren en dat ik direct mijn bugatti kan spawnen, want voor de INFERNUS( :bij mij bugatti) is er zelf geen telefoon nummer om te spawnen. Zou iemand die er veel van kent, en die het netjes stap voor stap kan uitleggen willen uitleggen aan mij?

Cédric

Er bestaan carspawners voor de PC... :duh: Je kunt die gewoon downloaden en je kunt voertuigen spawnen! :tu:

PS: welkom op het forum! :*D

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Cédric

Er bestaan carspawners voor de PC... :duh: Je kunt die gewoon downloaden en je kunt voertuigen spawnen! :tu:

PS: welkom op het forum! :*D

Hallo,

Bedankt voor de reactie. Ik weet dat er carspawners voor de pc op internet bestaan maar ik weet niet hoe ik deze moet installeren, ook de uitleg die er (meestal niet) bijstaat weet ik ook geen weg mee of versta ik niet...

Groetjes

Geplaatst:

Lees deze tutorial eens door:

http://www.gtaforum.nl/topic/103755-ivov-asi-mods-installeren/

Daarin vind je wat je nodig hebt voor een carspawner in IV. Jammer genoeg zijn de links nog voor patch 1.0.4.0 en niet voor 1.0.0.4, maar in dit topic moet je ook alles vinden:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830

Bedankt voor je hulp

Ik heb nu de carspawner gedownload: Carspawner 1.4 maar ik heb de sneltoetsen enzo ingesteld maar als ik bv op CTRL + ALT + 1 druk voor mijn comet komt die er niet?

Weet iemand misschien hoe dit komt? Bij mijn configuratiescherm staat 1.0.3.0 versie heb ik nu.

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...