Cetjeee Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik zou heel graag een ingame car spawner willen voor GRAND THEFT AUTO IV, maar ik weet helemaal niet hoe ik daaraan moet beginnen. Ik heb al een aantal mods ingevoegd zoals de ROlls royce, de bugatti veyron aston martins, ... ETC. Maar ik zou heel graag een car spawner hebben dat ik niet altijd die vervelende codes moet invoeren en dat ik direct mijn bugatti kan spawnen, want voor de INFERNUS( :bij mij bugatti) is er zelf geen telefoon nummer om te spawnen. Zou iemand die er veel van kent, en die het netjes stap voor stap kan uitleggen willen uitleggen aan mij? Met vriendelijke groeten, Cédric Bewerkt: 29 november 2009 door Cetjeee Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Hallo allemaal, Ik zou heel graag een ingame car spawner willen voor GRAND THEFT AUTO IV, maar ik weet helemaal niet hoe ik daaraan moet beginnen. Ik heb al een aantal mods ingevoegd zoals de ROlls royce, de bugatti veyron aston martins, ... ETC. Maar ik zou heel graag een car spawner hebben dat ik niet altijd die vervelende codes moet invoeren en dat ik direct mijn bugatti kan spawnen, want voor de INFERNUS( :bij mij bugatti) is er zelf geen telefoon nummer om te spawnen. Zou iemand die er veel van kent, en die het netjes stap voor stap kan uitleggen willen uitleggen aan mij? Met vriendelijke groeten, Cédric Er bestaan carspawners voor de PC... Je kunt die gewoon downloaden en je kunt voertuigen spawnen! PS: welkom op het forum! Reageren
Cetjeee Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Hallo allemaal, Ik zou heel graag een ingame car spawner willen voor GRAND THEFT AUTO IV, maar ik weet helemaal niet hoe ik daaraan moet beginnen. Ik heb al een aantal mods ingevoegd zoals de ROlls royce, de bugatti veyron aston martins, ... ETC. Maar ik zou heel graag een car spawner hebben dat ik niet altijd die vervelende codes moet invoeren en dat ik direct mijn bugatti kan spawnen, want voor de INFERNUS( :bij mij bugatti) is er zelf geen telefoon nummer om te spawnen. Zou iemand die er veel van kent, en die het netjes stap voor stap kan uitleggen willen uitleggen aan mij? Met vriendelijke groeten, Cédric Er bestaan carspawners voor de PC... Je kunt die gewoon downloaden en je kunt voertuigen spawnen! PS: welkom op het forum! Hallo, Bedankt voor de reactie. Ik weet dat er carspawners voor de pc op internet bestaan maar ik weet niet hoe ik deze moet installeren, ook de uitleg die er (meestal niet) bijstaat weet ik ook geen weg mee of versta ik niet... Groetjes Reageren
.Senne Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Lees deze tutorial eens door: http://www.gtaforum.nl/topic/103755-ivov-asi-mods-installeren/ Daarin vind je wat je nodig hebt voor een carspawner in IV. Jammer genoeg zijn de links nog voor patch 1.0.4.0 en niet voor 1.0.0.4, maar in dit topic moet je ook alles vinden: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830 Bewerkt: 29 november 2009 door .Senne Reageren
Cetjeee Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Lees deze tutorial eens door: http://www.gtaforum.nl/topic/103755-ivov-asi-mods-installeren/ Daarin vind je wat je nodig hebt voor een carspawner in IV. Jammer genoeg zijn de links nog voor patch 1.0.4.0 en niet voor 1.0.0.4, maar in dit topic moet je ook alles vinden: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830 Bedankt voor je hulp Ik heb nu de carspawner gedownload: Carspawner 1.4 maar ik heb de sneltoetsen enzo ingesteld maar als ik bv op CTRL + ALT + 1 druk voor mijn comet komt die er niet? Weet iemand misschien hoe dit komt? Bij mijn configuratiescherm staat 1.0.3.0 versie heb ik nu. Groetjes Reageren
the_aarontje Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Je moet dat tog gewoon intikken in je gsm in gta iv! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.