Jump to content

signs [ps]


jellemuis

Recommended Posts

De eerste is een leuk idee. Hij had allen wel wat mooier gekund zoals: beter uitgeknipt, onderaan de eikel onder de zwarte kader in plaats van erover, De tekst had wel wat mooier gekund en hij is nog wat aan de blokkering kant.

Maar toch leuk gedaan een 6,5/10.

De Tweede is ook zeker een leuk idee, allen kon de tekst misschien nog wel wat beter.

Een 7,8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

De tweede vind ik mooi, niks op aan te merken op eerste zicht, maar de eerste heeft wat blokkerige overkomst op sommige plaatsen, vooral dan het deel van de staart dat uit het vak komt en de kromming in de 'J' ;) .

Maar ik vind de eerste wel een leuek sig, origineel wel :) .

Ik ga geen punten geven omda ik daarvoor de ervaring niet heb en omdat ik punten wat relatief vind,

wat advies is genoeg denk ik :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

thnx voor de reacties ik weet al waarom je die blokjes ziet dat komt doordat ik te weinig pixels per cm heb gedaan, bij me volgende sig zal ik erop letten

Bewerkt: door jellemuis
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een ander lettertype ;)

Het zijn 4 verschillende lettertypes, heb je misschien nog andere tips en een rate over voor mij :puh:??

Volgens mij zijn het er toch echt 3. De bovenste 2 zijn anders dan de onderste 2. Want de 'E' in 'YEAR' lijkt STERK op de 'E' in 'JELLE'. Dit lettertype gebruikte je ook in je eerdere sigs. (By the way, het is SIG niet SIGN. Een sign is heel wat anders).

Ik heb geen zin om te raten, maar ik zou je wel een tippie mee willen geven:

Zoals je ziet zijn de letters die je gebruikt een pixelbrei (niet 'smooth' aan de randen, maar blokkerig). Om deze pixelbrei te voorkomen heb je een handige functie in PS.

pstip1.png

Rechts van de lettergrote (100 PT) zie je 2 maal een 'a'. Nu staat het ingesteld op 'None' en zie je de blokkerige rand.

pstip2.png

Nu ik 'em op 'Sharp' heb gezet, zie je dat het de pizelbrei weg is! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik heb er nog 1 gemaakt, eigenlijk pas voor vanaf 1 januari maar ik kon niet wachten om hem te gebruiken daarom heb ik er nog ff snel gelukkig nieuwjaar boven gezet, wat natuurlijk 2 januari meteen weer word weggehaald.

nou daar komt ie dan he.

fireguitarsig01.jpg

fireguitarsig02.jpgfireguitarsig03.jpgfireguitarsig04.jpg1262177382-880.jpgfireguitarsig06.png

Bewerkt: door jellemuis
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er nog 1 gemaakt, eigenlijk pas voor vanaf 1 januari maar ik kon niet wachten om hem te gebruiken daarom heb ik er nog ff snel gelukkig nieuwjaar boven gezet, wat natuurlijk 2 januari meteen weer word weggehaald.

nou daar komt ie dan he.

fireguitarsig01.jpg

fireguitarsig02.jpgfireguitarsig03.jpgfireguitarsig04.jpgfireguitarsig05.jpgfireguitarsig06.png

teneeerste had het moeten zijn needs ipv need.

maar dat terzijde, ik vind de gitaar met de vlammen slecht uitgeknipt. de tekst is wel gaaf gedaan dat ze zo dicht opelkaar staan de letters, maar bij de K en de L lijkt het een beetje korrelig...

ik vind het allemaal eigenlijk 'n beetje van hetzelfde de tekst de knoppen en de border zijn allemaal van vlammen ofzo, en dan heb je een les paul die ook nog 'ns in de fik staat, beetje teveel van het goedde

610

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er nog 1 gemaakt, eigenlijk pas voor vanaf 1 januari maar ik kon niet wachten om hem te gebruiken daarom heb ik er nog ff snel gelukkig nieuwjaar boven gezet, wat natuurlijk 2 januari meteen weer word weggehaald.

nou daar komt ie dan he.

fireguitarsig01.jpg

fireguitarsig02.jpgfireguitarsig03.jpgfireguitarsig04.jpgfireguitarsig05.jpgfireguitarsig06.png

is et niet "like my heart needs blood" ? xD nog een "S" achter "need"

maar wel een zeer mooie sig voor de rest ;)

Bewerkt: door xLogiCx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...