Kai-ShockWave Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Dat zou wel echt dé finale zijn. Duitsland schat ik trouwens wel ver in. Bij het EK waren ze 3e geworden. Uruguay verwacht ik ook wel veel van, vooral met Floran en misschien een schitterende Suarez. Maar er zitten echt poules bij waar ik echt geen flauw idee heb wie er doorgaan. Van sommige ploegen weet je ook helemaal niks en op zo'n WK gaan ze het vaak toch weer anders doen. Alleen hoop ik bij Nederland dat ze niet weer zo makkelijk gaan voetballen na de Groepsfase. Ik baal nog steeds dat we die Russen toen niet hebben verslagen. Ik moet trouwens me poule invullen en ik heb kwartfinale Argentinië - Duitsland. Weet echt niet wie dat gaat winnen. Wat denken jullie? WK Song: http://www.youtube.com/watch?v=xhM-cpSwrmM Reageren
Dieko Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Wie van jullie heeft gister Metropolis gekeken? Die Kameroenen zijn ook heel goed. En een Nederlandse meisje stak de Deense vlag in de fik voor de eer van Oranje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik moet trouwens me poule invullen en ik heb kwartfinale Argentinië - Duitsland. Weet echt niet wie dat gaat winnen. Wat denken jullie? Ik hoop dat Argentinie op zijn bek gaat, met die blaaskaak van een Maradona aan het roer. Die gast is overigens op zijn achterhoofd gevallen om Cambiasso, Zanetti en Gago niet op te roepen. Nee, meneer moest alles uit zijn eigen competitie halen. Weetje dat ik denk dat Argentinië helemaal niet zo goed is als iedereen denkt? Maar ja, moet niet teveel zeggen, wie weet heeft die coach wel gewoon heel veel verstand van zaken. Maar als je het mij vraagt trekt hij gewoon een lot, waarmee hij op puur geluk de beker wil winnen. Ik denk overigens dat Duitsland zou winnen. Reageren
paul007 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Prachtig topic! Mijn complimenten. Ik moet eerlijk toegeven, zelf ben ik niet een echte voetbalkenner maar het WK vind ik toch altijd wel erg leuk, lekker met een paar vrienden op de bank (die er wel verstand van hebben) naar de wedstrijden kijken en als een mongool gaan juichen als er gescoord word. Ja, life's good Overigens is die WK-song echt supertof! paul007 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 @ Dieko: Servie komt wel erg ver in die tabel... Nederland gaat onderuit in de kwartfinale tegen Brazilië, logisch. En Servië dat Spanje uitschakelt, dat is ook maar ongeloofwaardig. Reageren
s.evans Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Ik denk dat nederland wel een paar rondes verder kan komen, ik denk echter niet dat ze winnen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nederland aangekomen in oostenrijks hotel. Missen van 3 spelers Van bommel Robben en Sneijder. Gefeliciteerd bondscoach. Jammer dat van Nistelrooy niet mee doet. Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Wat onduidelijkheid hiero: Is de WK-song nou: of: Shakira - Waka Waka (this time for Africa) Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Hebben jullie al gehoord dat een Irakees een terroristische aanslag wilde plegen op het Nederlandse en Deense voetbalelftal? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 @ Dieko: Servie komt wel erg ver in die tabel... Nederland gaat onderuit in de kwartfinale tegen Brazilië, logisch. En Servië dat Spanje uitschakelt, dat is ook maar ongeloofwaardig. Hoezo, de bal is rond weet je nog, Er kan vanalles gebeuren. Wie had ooit gedacht dat nederland Van rusland zou verliezen met 1-3 ? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 De WK-song is ook wel heel mooi.. Ik vind het helemaal tof dat er nu ook een WK-Poule is Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Wat onduidelijkheid hiero: Is de WK-song nou: of: Shakira - Waka Waka (this time for Africa) Volgens mij is Waka Waka toch echt de officiele, maar die van Knaan vind ikzelf ook beter. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Zojuist is bekend gemaakt dat Vlaar, Lens, Engelaar en Anita afvallen. En terecht, Engelaar was niet best gisteravond en Vlaar heeft leuk een afstandschot maar op het hoge niveau kan hij niet mee. Ik had nog wel wat van Anita verwacht maar die was té actief en wilde té graag mee en dat zag je in z'n spel. Verder een mooie selectie. Hieronder de volledige selectie: Bondscoach: Bert van Marwijk Doelmannen: Maarten Stekelenburg Michel Vorm Sander Boschker Verdedigers: Gregory van der Wiel John Heitinga Joris Mathijsen Giovanni van Bronckhorst André Ooijer Khalid Boulahrouz Edson Braafheid Middenvelders: Mark van Bommel Nigel de Jong Wesley Sneijder Rafael van der Vaart Demy de Zeeuw Ibrahim Afellay Stijn Schaars Aanvallers: Arjen Robben Robin van Persie Dirk Kuyt Klaas-Jan Huntelaar Eljero Elia Ryan Babel. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Zojuist is bekend gemaakt dat Vlaar, Lens, Engelaar en Anita afvallen. En terecht, Engelaar was niet best gisteravond en Vlaar heeft leuk een afstandschot maar op het hoge niveau kan hij niet mee. Ik had nog wel wat van Anita verwacht maar die was té actief en wilde té graag mee en dat zag je in z'n spel. Verder een mooie selectie. Was wel te verwachten dat hun ging afvallen.. Vlaar en Engelaar zijn goeie voetballers maar niet goed genoeg voor het Nederlands Elftal. Lens en Anita zijn eigenlijk nog te jong en onervaren. Dus ik ben wel eens met de bondscoach. Ik vond Afellay erg goed spelen, dus ik denk dat van Marwijk straks voor een paar moeilijke keuzes komt te staan. Bewerkt: 27 mei 2010 door Leontjuuh-gta Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Waarom Braafheid? Ik vond hem tegen Mexico bizar slecht spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.