Puma Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Beter idee: maak één YouTube account waarvan alle deelnemers de naam en wachtwoord krijgen. Elke deelnemer kan zijn (er doen alleen maar kereltjes mee) video daarop zetten (als de desbetreffende deelnemer voor een video kiest). Op deze manier heb je het allemaal op één account. Nadeel is misschien dat alle deelnemers van elkaar kunnen zien wat ze hebben gemaakt, maar als je de gegevens van de account pas geeft als ze de mod qua bestanden hebben ingeleverd, maakt dat niks uit: ze mogen immers toch niks meer aan de mod veranderen, nadat ze 'm hebben ingeleverd, als er volgens de regels geleefd wordt. Bewerkt: 23 december 2009 door Puma
Megadreams Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik wil even melden dat er niet echt veel kans is dat ik mijn mod zal afkrijgen tegen 30 december ik ben er in ieder geval druk mee bezig, ik hoop dat ik hem zal afkrijgen anders zal ik jou (revolution-designer) dit wel laten weten via PB.
Revolution-Designer Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik wil even melden dat er niet echt veel kans is dat ik mijn mod zal afkrijgen tegen 30 december ik ben er in ieder geval druk mee bezig, ik hoop dat ik hem zal afkrijgen anders zal ik jou (revolution-designer) dit wel laten weten via PB. Oke, is goed. Je mag trouwens op 30 December ook nog inleveren.
Megadreams Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik heb maar besloten een kleinere mod te maken en dit in Cleo die andere was te groot voor deze contest maar daarna zal ik hem nog wel afwerken maar voor de contest zal ik iets kleiners maken
Beagle Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Helaas kan ik wegens tijdgebrek mijn mod ook niet op tijd inleveren, dus schrijf mij maar uit .
Revolution-Designer Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Helaas kan ik wegens tijdgebrek mijn mod ook niet op tijd inleveren, dus schrijf mij maar uit . Helaas, er komt vast nog wel een contest.
Revolution-Designer Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Morgen is het 30 December, laatste inleverdag! Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen dus ik ben benieuwd hoeveel mensen hun mod gaan insturen..
Fedmas Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Even een berichtje van mij. Als je een hele grote mod hebt, en je hem niet via Megauploads ofso wilt verzenden, mag je mij een PB sturen, dan zet ik hem even op mijn website totdat RD hem heeft. Misschien is dat makkelijk? Edit: dan geef ik dus toegang tot mijn website, dan kan je uploaden. (tijdelijk dan.) Ik hoor het wel. Bewerkt: 29 december 2009 door Fedmas
Basssss Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik probeer de mijne nog af te krijgen, ik heb ook een beetje last gehad van tijdgebrek.
Jorge_F Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Hey boys! Hier even een berichtje van mij! Helaas kan ik de deadline niet redden, te druk met me studie enzovoort blablabla. Ik kan wel mededelen dat wat ik al gemaakt had wel uitgebracht wordt als modificatie! Helaas dus niet voor de modding contest (ga geen half werk afleveren ). Laterz
Revolution-Designer Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Even een berichtje van mij. Als je een hele grote mod hebt, en je hem niet via Megauploads ofso wilt verzenden, mag je mij een PB sturen, dan zet ik hem even op mijn website totdat RD hem heeft. Misschien is dat makkelijk? Edit: dan geef ik dus toegang tot mijn website, dan kan je uploaden. (tijdelijk dan.) Ik hoor het wel. Is goed, maar ik raad de deelnemers toch aan om het te uploaden via een site zoals Rapdishare of Megaupload aangezien mensen die mogen stemmen ook toegang nodig hebben tot de mod. Hey boys! Hier even een berichtje van mij! Helaas kan ik de deadline niet redden, te druk met me studie enzovoort blablabla. Ik kan wel mededelen dat wat ik al gemaakt had wel uitgebracht wordt als modificatie! Helaas dus niet voor de modding contest (ga geen half werk afleveren ). Laterz Helaas, ik schrap je van de lijst, volgende keer beter. hey, ik heb lekker niks voor contest, dus meld mee maar af :') Geschrapt. Bewerkt: 29 december 2009 door Revolution-Designer
Puma Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Laatste dag, toch nog even iedereen succes wensen met het halen van de deadline! Ik upload m'n mod wel op m'n site (onder een rare naam) en dan stuur ik je de link, als je dat goed vindt.
Bierbuikje Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Iedereen succes. Jij ook nog succes, al weet ik dat je hem al af hebt. Ik moet het filmpje nog afmaken en de fotos nemen. Dan stuur ik de mijne ook in. Jammer dat er al een paar de mod niet konden af krijgen.
Revolution-Designer Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Laatste dag, toch nog even iedereen succes wensen met het halen van de deadline! Ik upload m'n mod wel op m'n site (onder een rare naam) en dan stuur ik je de link, als je dat goed vindt. Je kunt hem gewoon op je eigen site uploaden, zolang iedereen maar toegang heeft tot je mod. Beste,Ik red de deadline niet voor de modding contest, mede omdat ik de laatste week(en) geen tijd heb gehad en de afgelopen dagen ziek ben. Daarom kan ik me mod voor de contest ook niet inleveren. BC7 BC7, geschrapt.
Megadreams Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Beste, Helaas ik heb hard gewerkt maar mijn mod is niet af doormiddel van een fout waar ik mee zat en niet opgelost kreeg, daardoor heb ik de rest van de mod ook niet kunnen afwerken, sorry, ik kan wel zeggen dat ik deze mod als deze uiteindelijk af is toch zal releasen net als die MPack mod waar ik eerst mee bezig was MVG, Megadreams
Recommended Posts