Jump to content

[MOD] GTAForum Modding Contest


Revolution-Designer

Recommended Posts

Beter idee: maak één YouTube account waarvan alle deelnemers de naam en wachtwoord krijgen. Elke deelnemer kan zijn (er doen alleen maar kereltjes mee) video daarop zetten (als de desbetreffende deelnemer voor een video kiest). Op deze manier heb je het allemaal op één account. Nadeel is misschien dat alle deelnemers van elkaar kunnen zien wat ze hebben gemaakt, maar als je de gegevens van de account pas geeft als ze de mod qua bestanden hebben ingeleverd, maakt dat niks uit: ze mogen immers toch niks meer aan de mod veranderen, nadat ze 'm hebben ingeleverd, als er volgens de regels geleefd wordt.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even melden dat er niet echt veel kans is dat ik mijn mod zal afkrijgen tegen 30 december ik ben er in ieder geval druk mee bezig,

ik hoop dat ik hem zal afkrijgen anders zal ik jou (revolution-designer) dit wel laten weten via PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even melden dat er niet echt veel kans is dat ik mijn mod zal afkrijgen tegen 30 december ik ben er in ieder geval druk mee bezig,

ik hoop dat ik hem zal afkrijgen anders zal ik jou (revolution-designer) dit wel laten weten via PB.

Oke, is goed. Je mag trouwens op 30 December ook nog inleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een berichtje van mij. Als je een hele grote mod hebt, en je hem niet via Megauploads ofso wilt verzenden, mag je mij een PB sturen, dan zet ik hem even op mijn website totdat RD hem heeft. Misschien is dat makkelijk?

Edit: dan geef ik dus toegang tot mijn website, dan kan je uploaden. (tijdelijk dan.)

Ik hoor het wel.

Bewerkt: door Fedmas
Link to comment
Delen op andere websites

Hey boys!

Hier even een berichtje van mij! Helaas kan ik de deadline niet redden, te druk met me studie enzovoort blablabla.

Ik kan wel mededelen dat wat ik al gemaakt had wel uitgebracht wordt als modificatie! Helaas dus niet voor de modding contest (ga geen half werk afleveren ;) ).

Laterz

Link to comment
Delen op andere websites

Even een berichtje van mij. Als je een hele grote mod hebt, en je hem niet via Megauploads ofso wilt verzenden, mag je mij een PB sturen, dan zet ik hem even op mijn website totdat RD hem heeft. Misschien is dat makkelijk?

Edit: dan geef ik dus toegang tot mijn website, dan kan je uploaden. (tijdelijk dan.)

Ik hoor het wel.

Is goed, maar ik raad de deelnemers toch aan om het te uploaden via een site zoals Rapdishare of Megaupload aangezien mensen die mogen stemmen ook toegang nodig hebben tot de mod.

Hey boys!

Hier even een berichtje van mij! Helaas kan ik de deadline niet redden, te druk met me studie enzovoort blablabla.

Ik kan wel mededelen dat wat ik al gemaakt had wel uitgebracht wordt als modificatie! Helaas dus niet voor de modding contest (ga geen half werk afleveren ;) ).

Laterz

Helaas, ik schrap je van de lijst, volgende keer beter.

hey, ik heb lekker niks voor contest, dus meld mee maar af :')

Geschrapt.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen succes. Jij ook nog succes, al weet ik dat je hem al af hebt. Ik moet het filmpje nog afmaken en de fotos nemen. Dan stuur ik de mijne ook in.

Jammer dat er al een paar de mod niet konden af krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste dag, toch nog even iedereen succes wensen met het halen van de deadline!

Ik upload m'n mod wel op m'n site (onder een rare naam) en dan stuur ik je de link, als je dat goed vindt.

Je kunt hem gewoon op je eigen site uploaden, zolang iedereen maar toegang heeft tot je mod. :)

Beste,

Ik red de deadline niet voor de modding contest, mede omdat ik de laatste week(en) geen tijd heb gehad en de afgelopen dagen ziek ben.

Daarom kan ik me mod voor de contest ook niet inleveren.

BC7

BC7, geschrapt. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

Helaas ik heb hard gewerkt maar mijn mod is niet af doormiddel van een fout waar ik mee zat en niet opgelost kreeg, daardoor heb ik de rest van de mod ook niet kunnen afwerken, sorry, ik kan wel zeggen dat ik deze mod als deze uiteindelijk af is toch zal releasen net als die MPack mod waar ik eerst mee bezig was ;)

MVG,

Megadreams

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...