Jump to content

Badminton


*MARCO*

Recommended Posts

Ik zit nu zo'n 5 jaar op badminton en ik heb al veel prijzen in de wacht geslepen.

Badminton lijkt makkelijk maar is het niet,ja mischien wel op de camping maar een echte badminton wedstrijd is moeilijk,kost veel energie en je wordt er ook best wel snel moe van.Badminton is dus een leuke,sportieve uitdaging.

Ga het ook eens proberen!

Bewerkt: door *****MARCO*****
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    13

  • Cool Hand

    4

  • Simsfan88

    3

  • Morpheus 83

    2

Badminton pwnt :D .

Ik zit er een dikke 3 jaar op, echt hele leuke sport. Komend seizoen ga ik competitie trainen en misschien spelen, dat weet ik nog niet zeker. Maar het is echt een hele leuke sport, ik ga er altijd graag heen B) .

Marco @ Waar ergens zit jij op badminton?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het vroeger altijd als het mooi weer is met een kameraad.

En toen gingen we proberen om de meeste punten te halen.

Ik weet niet hoeveel het was maar het was iig wel veel.

Het is zeker een leuke sport, en wil het best nog wel een keertje op straat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit op badminton in Steenbergen(mijn woonplaats in brabant).Ik zou wel is tegen je willen badmintonnen simsfan,lijkt me erg leuk.Waar zit jij ergens op badminton?Ik zit er al 5 jaartjes op,ja ja de tijd vliegt gewoon voorbij.Ik heb trouwens best veel prijzen in de wacht geslepen(deze info heb ik al vertelt maar ik ben trots er op).IK wil badmintonnen tegen je simsfan,zal mij benieuwen wie er zal winnen.Als we eens een keer kunnen badmintonnen,zou ik dat zeer leuk vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

badminton is een camping sport. voor luie mensen die heel het jaar niks doen en dan op vakantie gaan en dan in 1 keer actief gaan badmintonnen...

op proffesioneel gebied is het een mooie sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is jou mening.De meeste mensen die op de camping badmintonnen doen dat juist om ergens mee bezig te zijn,heust niet omdat ze lui zijn.Het is natuurlijk wel gezonder dat je op badminton zelf zit want dan doe je het regelmatig.Ik wil badminton als sport houden ik wil er niet mijn geld aan verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu open je alweer zo een topic, wat eigenlijk alleen om jouw mening gaat.

Waar wij op zitten te wachten? Als je al die dingen wilt zeggen stuur je toch iedereen een PM'etje? Dan hebben we deze 'onzinnige topics' niet. Stel je nou voor dat een iemand een topic opent over voetbal en zegt dat hij/zij 500 prijzen heeft gehaald en het heel leuk vind en bla bla bla..., en nog iemand anders die opent weer een topic over tennis.... en verteld het zelfde verhaal....

Dan krijg je bewijs van spreken wel 6000 van deze topics. Je kunt ook vragen per pm van 'vind jij tennisen ook zo leuk? en heb je b.v. ook 10.000 prijzen gewonnen?' maar denk dan ook weer dat daar niet iedereen op zit te wachten, dan krijgt één iemand per dag 300 pm's.... Je vind me misschien een zeikerd, maar misschien ga je nog wel merken dat het goed is dat ik dit soort dingen zeg. Mijn advies is dus om dit zulk topics liever niet te openen. Maarja, verder is alles de taak aan onze moderators en admins. Die beslissen hier en houden het forum netjes!

Groeten,

Koos Oudshoorn

Link to comment
Delen op andere websites

O mijn god,zit je nu al weer mijn topic te verpesten!

Dit gaat nog geen eens over mijn mening de hele tijd,lees dan mijn topic!

Denk je dat je hoog in je rang staat ofzo?

Bewerkt: door *****MARCO*****
Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat denk ik niet...Ik probeer alleen het forum te helpen.

Verder staat er on jouw bericht:

'Ik zit nu zo'n 5 jaar op badminton en ik heb al veel prijzen in de wacht geslepen.

Badminton lijkt makkelijk maar is het niet,ja mischien wel op de camping maar een echte badminton wedstrijd is moeilijk,kost veel energie en je wordt er ook best wel snel moe van.Badminton is dus een leuke,sportieve uitdaging.

Ga het ook eens proberen!'

In alle dikgedrukte zinnen staat jouw mening, er staat verder alleen informatie die wij niet echt nodig hebben (in het rood gedrukt). en je raad iemand iets aan te gaan doen (blauw gedrukt) waar wij op staan te wachten? lees mijn bericht eens goed, niemand wil dat er 500 dan deze topics komen! Ik begrijp wel dat je nieuw bent.... maar dat wil niets zeggen over uitzonderingen. Iedereen (behalve moderators en admins) word gewoon behandeld als een normaal lid, dus geen uitzonderingen.

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...