Jump to content

Badminton

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik zeg:Badminton lijkt makkelijk maar is het niet,ja mischien wel op de camping maar een echte badminton wedstrijd is moeilijk,kost veel energie en je wordt er ook best wel snel moe van.Badminton is dus een leuke,sportieve uitdaging.

Dan geef ik toch juist informatie over badminton!geef toe.

En er zijn ook mensen die wel van dit soort topics houden!

Maar jij bent zo'n:ik ik ik persoon,wat ik vind,vind de rest ook.

Sorry dit moest er even uit maar het is wel zo.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• *MARCO*

13

• Cool Hand

4

• Simsfan88

3

• Morpheus 83

2

Geplaatst: (bewerkt)

'Badminton lijkt makkelijk maar is het niet,ja mischien wel op de camping maar een echte badminton wedstrijd is moeilijk,kost veel energie en je wordt er ook best wel snel moe van.Badminton is dus een leuke,sportieve uitdaging.'

Ik weet niet waar jij op school gezeten heeft maar dat jij badminton moeilijk vind is JOUW mening. Dat het veel energie kost is JOUW mening. Voor iemand anders kost het misschien geen energie. Of je snel moe word is JOUW mening. Misschien word een ander niet snel moe. Dat het een leuke sportieve uitdaging is is JOUW mening... misschien vind iemand anders er wel geen bal aan...

Misschien is de waarheid hard, maar ik zal toch eerder denken dat ik gelijk heb.

1. Het is toch ook zo dat het fout is dat er straks misschien 500 van deze topics worden geopend?

2. Het is toch ook zo dat daar een MENING staat en geen informatie?

3. Waarom zou ik een IK figuur zijn? omdat ik de waarheid spreek?

4. Het is toch ook zo dat jij een beetje brutaal bent?

5. Het is toch zo dat je nu vaak achter elkaar van dit zulk domme topic's opend?

die alleen een mening geven, waar geen informatie in vermeld is, of een topic wat niet veel mensen interesseert?

Advies:

1. Open niet van dit zulk topics, vervuilt het forum alleen.

2. Je kunt ook eens mensen gaan helpen die niet verder komen met GTA.

Want je hebt hem toch helemaal uitgespeeld.

Ik bedoel het allemaal niet zo boos... maar er staat alleen waarheid en advies in, wat misschien kan zorgen dat je je wat beter gaat gedragen.

Sorry dat ik dit zo zeg, ik weet dat dit bericht een beetje *admin* achtig is, maar ik probeer wel te helpen, en ik denk wel dat de meesten dat goed zullen vinden...

Groeten,

Koos Oudshoorn

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Ten eerste:Ik heb mensen uit mijn omgeving geholpen en ten tweede heb ik al een paar mensen geholpen bij het forum:gta san. missies (hulp)

Het is zo dat:

1.Jij andermans topics verpest.

2.Het is niet verkeerd om je mening te geven.

3.Als ik zeg dat badminton vermoeiend is dan zal het 99% van de 100 waar zijn,ik zit immers al 5 jaar op badminton.

TIPS voor jou:

1.Probeer niet andermans topics te verzieken,heb je een slechte week of zo?

2.Maak je teksten niet zo verschrikkelijk saai.

3.Kraak geen mensen af zoals je bij mij deed:Ik weet niet waar jij op school gezeten heeft. En als je het wil weten doe ik wel mooi:havo.

4.Ga nu niet weer zo'n saai lang verhaal typen waar je 1.toch niks aan heb en 2.mensen denken niet allemaal zo als jij.

5.Nu moet het weer over badminton gaan dus hou nu maar op he met die saaie doelloze verhalen.

Ik ben niet brutaal maar zulke mensen als jij moet je toch de waarheid vertellen.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou nou,

Je bent wel een doorzettertje....

Je kunt maar geen gelijk krijgen en ja.... dat is hard hé?

Dus ga je door tot het uiterste.

Het zit zo dat:

Dat je alweer geen gelijk hebt....

Hier commentaar en feiten op de punten van jou:

punt 1 van jou: Dat doe ik misschien wel, maar als zoals al 3x vermeld 500 mensen zulke topics openen, word het hele forum vervuilt. Daar zit denk ik niemand op te wachten.

punt 2 van jou: Natuurlijk niet, maar open dan niet 300 van die topics. Zoals onlangs hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10746

punt 3 van jou: Dat kun je niet bepalen, dat verschild ook per tijd. en JIJ denk dat het 99% van de 100% vermoeind is, dat is zoals gezegd onbepaalbaar.

TIPS voor jou:

punt 1 van jou: Dit zeg je nu al 2x in je post.... Lees de '1e punt van jou' in het hoofdstuk 'Het zit zo dat:' dan vind je het antwoord.

punt 2 van jou: Dat zijn ze volgens JOUW mening. misschien vind iemand anders ze wel heel leuk... en ze vertellen gewoon feiten, meningen en waarheid.

(waarheid is behoorlijk hard voor jou hé?)

punt 3 van jou: Had jij mij zonet niet afgekraakt? Leuk dat je HAVO doet, ik doe ook zoiets rond dat niveau en dat is 'Atheneum'

punt 4 van jou: Ik typ er wel weer een, want je wilt het maar niet begrijpen, nee klopt... niet alle mensen denken zo als mij. Heb ik dat dan ook ergens gezegd? Nee hé....

punt 5 van jou: Het doel van het verhaal is: Dat jij niet meer van die zulke onzinnige topics opend met alleen je mening en dat gewabbel waar de meeste denk ik niet op zitten te wachten. net zoals deze topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10746

Zonet deed je wel brutaal, dat gaf al een verkeerde indruk. De waarheid vertellen? Ik denk dat ik dat juist doe, en jij alleen maar tegen stribbeld...

Ik hoop dat je het nu weer iets meer snapt.

Groeten,

Koos Oudshoorn

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Wat zei ik?Ik zei toch hou op met die lange verhalen,ik wil het graag weer over het onderwerp hebben.JIJ zegt dat er meer mensen dit gaan doen,o ja?Ik merk er anders niks van.Er zijn mensen die positieve replies geven,integendeel jij bent niet zo,jij denkt dat je een soort god van deze forum.Er zijn maar genoeg mensen die deze topic leuk vinden.

En ik weet het,het zal heel moeilijk zijn,maar lees dit goed en je begrijpt het.

En wat nog moeilijker is:Geen verhaal terug typen anders blijven we eeuwig zo doorgaan.Jij vind dit toch vervuiling?Nou ga dan je eigen dingen hier doen en verpest andermans topics niet.

Geen verhaal terug schrijven!!!

Geplaatst:

Heey jongens kunnen we even normaal reageren op dit topic, en niet elkaar de hele tijd op stang te jagen doe dat maar op msn of via een pb, maar niet hier in dit topic.

En nu back on topic a.u.b.

Geplaatst:
Heey jongens kunnen we even normaal reageren op dit topic, en niet elkaar de hele tijd op stang te jagen doe dat maar op msn of via een pb, maar niet hier in dit topic.

En nu back on topic a.u.b.

Eindelijk iemand die ingrijpt B)

Badminton waar ik dan aan denk is veellopen en veel kracht in je armen,immers je moet wel dat ding hard kunnen terugslaan. Ik vind het zeker geen sport voor alleen de camping bij ons op school was er een school toernooi; iedereen die gym deden(voor dehogere klassen niet verplicht) moesten gaan badmintonnen tegen elkaar en tegen de meesters,oke ik vind het geen boeiende sport maar ik ben wel mooi 8e geworden van de 1500 leerlingen das mooi alhoewel ik het nooit verder heb gespeeld. Ik dek erover om zelf ook eens wat meer aan badminton te doen hetis goed voor je conditie en je houd je je wel de hele vakantie daarmee bezig.

Kortom;probeer het eens het is echt een leuke sport die meer bijkijks verdiend

Geplaatst:

Kijk,nu zijn we tenminste weer terug op het onderwerp. :D

En goed dat je 8e was van de 1500 leerlingen. :lol:

En het is inderdaad een goede manier om je conditie in controle te houden.

Geplaatst:

Ik woon ook in Brabant. Volgend jaar ga ik misschien competitie spelen, dus wie weet moeten we tegen elkaar.... al-hoe-wel jij denk ik hoger dit dan mij :)

Geplaatst:
Ik woon ook in Brabant. Volgend jaar ga ik misschien competitie spelen, dus wie weet moeten we tegen elkaar.... al-hoe-wel jij denk ik hoger dit dan mij :)

Bedoel je stedelijke competities of brabantse of misschien wel nederlandse?

Zelf speel ik alleen competities in mijn stad.

Geplaatst:
Ik woon ook in Brabant. Volgend jaar ga ik misschien competitie spelen, dus wie weet moeten we tegen elkaar.... al-hoe-wel jij denk ik hoger dit dan mij  :)

Bedoel je stedelijke competities of brabantse of misschien wel nederlandse?

Zelf speel ik alleen competities in mijn stad.

Ik alleen in de regio :).

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...