Jump to content

GTA III era Characters in GTA IV


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Er zijn veel bronnen die zeggen dat de personages uit de GTA III era in GTA IV zitten, de namen op de muren, claude in het ziekenhuis, enz...

Maar ik zou willen weten waar de muur is waar de namen opstaan en waar claude in het ziekenhuis ligt, en als er nog andere aanwijzingen zijn zou ik dat ook graag willen weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een screen van achter de WikiGTA gordijnen voor je gehaald:

800px-HoofdrolspelernamenEE.jpg

Zoals je kunt zien, staan de namen van Claude, Tommy, Carl, Tony en Victor op de muur gekladderd met daarbij kleine tekstjes die erop wijzen dat ze gestorven zijn. Je vindt deze graffiti op verschillende plaatsen terug. De graffiti op deze screen kan je vinden in het appartement waar Dwayne Forge woont, maar ik hoorde dat de namen ook terug te vinden zijn in Roman's stekkie, en in Bohan zijn naar mijn weet ook voldoende betreedbare gebouwen waar je kunt zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.gtaforum.nl/topic/101156-mythes-easter-eggs-en-meer/

We maken die topics niet voor niks hoor, er staat wel een hele zooi verwijzingen ;) .

Het is met name een EE-topic maar er zijn wel degelijk verwijzingen te vinden, maar niet alle, ik kan er wel meerdere opsommen, de afbeelding van OG Loc en madd Dog op CD's in het Bohan savehouse...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...