Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 Hey Er zijn veel bronnen die zeggen dat de personages uit de GTA III era in GTA IV zitten, de namen op de muren, claude in het ziekenhuis, enz... Maar ik zou willen weten waar de muur is waar de namen opstaan en waar claude in het ziekenhuis ligt, en als er nog andere aanwijzingen zijn zou ik dat ook graag willen weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 Ik heb even een screen van achter de WikiGTA gordijnen voor je gehaald: Zoals je kunt zien, staan de namen van Claude, Tommy, Carl, Tony en Victor op de muur gekladderd met daarbij kleine tekstjes die erop wijzen dat ze gestorven zijn. Je vindt deze graffiti op verschillende plaatsen terug. De graffiti op deze screen kan je vinden in het appartement waar Dwayne Forge woont, maar ik hoorde dat de namen ook terug te vinden zijn in Roman's stekkie, en in Bohan zijn naar mijn weet ook voldoende betreedbare gebouwen waar je kunt zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) hier is een lange muur met artworks van : GTA III en GTA VC de video over claude(wel slechte kwaliteit) eigelijk vind ik claude niet echt een verwijzing of iets, ik dnek gewoon een voetganger.. : Bewerkt: 6 december 2009 door NICKY! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 Heel erg bedankt allebei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) graag gedaan hier heb ik nog iets, voor dit ziekenhuis staan brievenbussen in een van de brievenbussen liggen kranten, op de kranten staat een foto van donald love ( III-LCS) ( Gevonden door Hearv94) Bewerkt: 6 december 2009 door NICKY! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 graag gedaan hier heb ik nog iets, voor dit ziekenhuis staan brievenbussen in een van de brievenbussen liggen kranten, op de kranten staat een foto van donald love ( III-LCS) ( Gevonden door Hearv94) cool, ik zal het morgen eens bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 dat zijn verwijzingen, de personages uit de gta3 canon gaan niet terugkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) dat zijn verwijzingen, de personages uit de gta3 canon gaan niet terugkomen. ik denk dat Michael_Scofield94941 ook verwijzingen bedoelt . zoals de muur van hier boven Bewerkt: 6 december 2009 door NICKY! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) Nog een verwijzing: de kleren van Claude. Verkrijgbaar na de missie The Holland Play, (Alleen als je Playboy x zijn savehouse hebt, hier zijn ze te verkrijgen) Bewerkt: 7 december 2009 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 http://www.gtaforum.nl/topic/101156-mythes-easter-eggs-en-meer/ We maken die topics niet voor niks hoor, er staat wel een hele zooi verwijzingen . Het is met name een EE-topic maar er zijn wel degelijk verwijzingen te vinden, maar niet alle, ik kan er wel meerdere opsommen, de afbeelding van OG Loc en madd Dog op CD's in het Bohan savehouse... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 De grafitie texture kan op 2 dingen duiden. - De personages zijn echt dood (dit gaat in ieder geval voor Victor op) - De personages leven nog maar bestaan langs de GTA IV era. Ik ga uit van de 2e conclusie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 Deze verwijzingen staan inderdaad al genoeg op het forum/WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.