Jump to content

3FM Serious Request


TomHagen

Recommended Posts

Jaja jongens en meisjes, vrijdag de 18e is het weer zover, de zesde editie van 3FM serious request begint dan om geld in te zamelen voor het goede doel. Dat goede doel is ditmaal de Malaria ziekte, overgebracht door malariamuggen. Klik!

De drie DJ's die zich ditmaal laten opsluiten in het glazen huis (door Prinses Máxima) zijn:

Gerard Ekdom

Annemieke Schollaardt

Giel Beelen

Het glazen huis staat in Groningen, jammer genoeg niet in Eindhoven of Tilburg, omdat dat dichter in de buurt is voor mij. Maar toch denk ik dat ik weer veel ga luisteren en wat doneer, en ik ben benieuwd of ze dit jaar meer dan € 5.637.937,- ophalen, het bedrag van vorig jaar. Want tot nu toe is het elk jaar verbeterd. Kijk ook even op de site van Serious Request.

Goed, wie gaat er ook kijken (ik denk weer via 101TV te zien) of luisteren en doneren?

Ohja,ook Studio Brussel doet weer mee, daar heet het Music For Life. Klik! :)

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat het huis dit jaar in Groningen (gezellig op de Grote Markt) staat, dat biedt voor mij namelijk de kans om eens een keer heen te gaan. Een (kleine) donatie is eigenlijk eerder regel dan uitzondering als je bij het huis bent, dus ik zal ongetwijfeld een bescheiden bijdrage leveren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helaas nooit kans gezien het glazen huis zelf te komen bekijken, maar ik ben al jaren een trouwe

volger van het programma/project. Ik vind het echt ontzettend tof wat ze doen, vooral omdat ze het op een manier doen

die mensen ook echt aanspreekt en betrekt bij het plan. Je kunt wel een oproep plaatsen om bepaalde doelen te steunen, maar als men daar verder niet bij betrokken wordt, haken velen al af. Daarom vind ik Serious Request ook zo tof, vanwege de interactiviteit. In Gouda zelf zullen ze het huis waarschijnlijk nooit opzetten, maar als ze nog eens in de buurt (Rotterdam bijv.) zijn, ga ik zeker een kijkje nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er was dit jaar de keuze tussen Enschede en Groningen geloof ik; jammer dat het toch naar Groningen is gegaan, want ik kom regelmatig in Enschede. Het is een zeer goed project dat via plaatjes (die voor geld worden gedraaid) geld opleveren en dat er natuurlijk veel gedoneerd wordt. Het lijkt me wel lastig, zo een week in een huis zitten zonder te eten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

DIE LUCHT!!!

Had liever Veenstra Veenstra erbij gehad i.p.v. Annemieke.

Maarja, Gerard is erbij, dus ik heb geen recht tot klagen.

Ik stuur wel wat sms'jes, zo doneer ik ook wel een paar euro aan het Rode Kruis :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

DIE LUCHT!!!

Had liever Veenstra Veenstra erbij gehad i.p.v. Annemieke.

Maarja, Gerard is erbij, dus ik heb geen recht tot klagen.

Ik stuur wel wat sms'jes, zo doneer ik ook wel een paar euro aan het Rode Kruis :puh: .

Nou, die Annemieke mag ter wezen hoor. ;D Michiel vind ik een beetje te druk af en toe, eigenlijk vind ik dit gewoon een leuke keuze. Ik weet eigenlijk zeker dat het leuke radio wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

DIE LUCHT!!!

Had liever Veenstra Veenstra erbij gehad i.p.v. Annemieke.

Maarja, Gerard is erbij, dus ik heb geen recht tot klagen.

Ik stuur wel wat sms'jes, zo doneer ik ook wel een paar euro aan het Rode Kruis :puh: .

Michiel vind ik echt zo'n opgeblazen pionnepoppetje die denkt dat hij grappig is als hij Roel van Velzen een afgezaagde langnek noemt, die hoef ik niet in het Glazen Huis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou zeg wat een hot topic. :-( Die lucht!

Jaahaa! Meer dan 7 miljoen mensen. Goedemiddag! :)

En nu allemaal luisteren naar de top-aangevraagde platen.

Ik heb het elke dag gevolgd, de hele dag naar de tv kijken en luisteren, heb alleen op een ander drukker forum steeds gepost. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...