Jump to content

Rap/Hiphop


Ghosty

Recommended Posts

Jay-Z is een van de weinige rapers die nog steeds rapt zoals hij vroeger ook deed, gewoon rappen over iets op een geile beat, daar houd ik van.

Cant cheat death pas geleden gedownload, is een nieuw nummer van hem, echt een goed nummer, weer een beat die een andere richting in slaat dan normaal, daar houd ik echt van. Zijn laatste album, Blueprint3 was ook echt een goed album, je kunt hem misschien wel de king of hip hop noemen.

Dan is Soulja Boy hier ook genoemd, ik zet hem niet onder rap maar eerder onder urban, en god, wat is hij slecht.

Rappers zoals Gucci Mane, Ya Boy enzo gaan nog, dan heeft Gucci ten minste nog zijn eigen flow.

Link to comment
Delen op andere websites

Jay-z Moment of Clarity; Daar zou ik me wel op kunnen aftrekken.

Theoretisch dan he.

dan moet ik ff denken, is dat neit het nummer dat over orkaan kantrina ging? die is idd wel goed ja.

Om dan direct ff van hetzelfde album te nemen, Oh My God is ook goed en ook kingdom come is goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom post je alleen muziek van mensen die dood zijn?

*Dakendak zegt in zijn gedachten dat hij deze muziek niets vind.*

R.I.P Dr. Dre

R.I.P Eminem

Rest in peace :cry:

Lol, je hebt gelijk. :7

Je hoort waarschijnlijk niet echt veel meer van ze (in ieder geval niet zoveel als eerst) maar dat wil nog niet zeggen dat ze dood zijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom post je alleen muziek van mensen die dood zijn?

*Dakendak zegt in zijn gedachten dat hij deze muziek niets vind.*

R.I.P Dr. Dre

R.I.P Eminem

Rest in peace :cry:

Lol, je hebt gelijk. :7

Je hoort waarschijnlijk niet echt veel meer van ze (in ieder geval niet zoveel als eerst) maar dat wil nog niet zeggen dat ze dood zijn. :7

ja, als je tv kijkt hoor je idd niks meer van ze, maar als je je er ecjht in verdiept, op hip hop forums enzo dan zijn ze nog steeds net zo beroemd. Zoals ik zei richt Dr. Dre zich veel meer oip het producen, dus is hij voor de normale tv kijker idd niet bekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Snoop dogg vind ik trouwens commerciële troep geworden. Kijk bijvoorbeeld youtube: Snoop dogg - jensen. Dat vind ik echt vreselijk gemaakt. Zoiets zou dr. dre nooit doen. :puh:

Dre is eigenlijk voor mij altijd wel de beste geweest, zijn liedjes ownden altijd wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom post je alleen muziek van mensen die dood zijn?

*Dakendak zegt in zijn gedachten dat hij deze muziek niets vind.*

R.I.P Dr. Dre

R.I.P Eminem

Rest in peace :cry:

Lol, je hebt gelijk. :7

Je hoort waarschijnlijk niet echt veel meer van ze (in ieder geval niet zoveel als eerst) maar dat wil nog niet zeggen dat ze dood zijn. :7

ja, als je tv kijkt hoor je idd niks meer van ze, maar als je je er ecjht in verdiept, op hip hop forums enzo dan zijn ze nog steeds net zo beroemd. Zoals ik zei richt Dr. Dre zich veel meer oip het producen, dus is hij voor de normale tv kijker idd niet bekent.

Detox!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom post je alleen muziek van mensen die dood zijn?

*Dakendak zegt in zijn gedachten dat hij deze muziek niets vind.*

R.I.P Dr. Dre

R.I.P Eminem

Rest in peace :cry:

Eminem is een van de weinige rap die ik goed kan vinden(sommige nummers niet alles)puur omdat het niet over 1 of andere ghetto gaat of over z'n 'bitsches'.

without me en my name is bijvoorbeeld.goede beat niet over de ghetto eerder om echt voor de lol te luisteren.

Ben zelf meer van rock/metal en vreemd genoeg kan ik ook gewoon naar echt oude muziek luisteren.:puh:

Bewerkt: door dynastus
Link to comment
Delen op andere websites

Ice Cube is een van de weinige rappers die nog echt over iets rapt, hij is een east coast rapper maar zijn beats zijn meer van de southside.

Ice Cube een eastcoast rapper? :cab: Weet je dat wel heel zeker, jongeman? Voor de rest ben ik het trouwens grotendeels met je eens.

Waarom vergeet iedereen trouwens Bone Thugs-N-Harmony? Dat zijn echt zowat de beste rappers ever. Snoop dogg, Jay Z, Eminem en al die andere zogenaamd goede rappers zijn echt niks vergeleken met hun.

edit..

Vreemd, Bone Thugs N Harmony staat er niet tussen, en Three 6 Mafia, Wu Tang Clan, etc.

Die ownen of ownde ook hard maar worden bij zoiets niet benoemd, vreemd :puh:

Helemaal overheen gelezen, respect voor jou gast! :D_O_

Bewerkt: door Nayek
Link to comment
Delen op andere websites

Ice Cube is een van de weinige rappers die nog echt over iets rapt, hij is een east coast rapper maar zijn beats zijn meer van de southside.

Ice Cube een eastcoast rapper? :cab: Weet je dat wel heel zeker, jongeman? Voor de rest ben ik het trouwens grotendeels met je eens.

Waarom vergeet iedereen trouwens Bone Thugs-N-Harmony? Dat zijn echt zowat de beste rappers ever. Snoop dogg, Jay Z, Eminem en al die andere zogenaamd goede rappers zijn echt niks vergeleken met hun.

edit..

Vreemd, Bone Thugs N Harmony staat er niet tussen, en Three 6 Mafia, Wu Tang Clan, etc.

Die ownen of ownde ook hard maar worden bij zoiets niet benoemd, vreemd :puh:

Helemaal overheen gelezen, respect voor jou gast! :D_O_

ik bedoelde west coast.

Verder vind ik zelf Bone Thugs N Harmony bagger, alleen East1999 vind ik goed, hun nummers lijken heel veel zang te bevatten, en dat is nou neit bepaald mijn lievelings...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien omdat mensen hier ze niet zo goed vinden? Je kunt wel zeggen dat Jay-Z niks is vergeleken met Bones Thugs-N-Harmony, maar ik heb net een liedje van ze geluisterd en oh-oh wat zijn ze goed [/sarcasme]

Spijt me verschrikkelijk, maar ik vind het echt niets. Had in eerste instantie bijna het idee dat het wat jochies waren die voor de lol een beetje aan het rappen waren, zoals pubers dat zouden doen zeg maar xD... Moet zeggen dat ik Three 6 Mafia wel écht goed vind, maar daar heb ik in heel mijn leven maar een stuk of 3 liedjes van geluisterd xD Wu Tang Clan ken ik niet zo goed, geloof dat ik ooit een liedje heb geluisterd en dat dat wel aardig was, maar nou niet echt speciaal in mijn ogen...

Vind Eminem toch nog steeds stukke beter, omdat hij in zijn eentje zo veel goede nummers weet uit te brengen, daar kun je in mijn ogen als groep niet tegenop...

Overigens vind ik(!) dat rappen en hip hop iets is wat door één persoon gedaan moet worden, of meerdere personen die zelf afzonderlijk liedjes maken(zeg maar zo van 50 Cent ft. Ciara en zo...). Vind rappen gewoon niet iets voor een groep op de een of andere manier, zelfde geld voor hip hop in mijn ogen, maar dat is dan puur mijn mening.

EDIT@Hieronder: Notorious Thugz

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien omdat mensen hier ze niet zo goed vinden? Je kunt wel zeggen dat Jay-Z niks is vergeleken met Bones Thugs-N-Harmony, maar ik heb net een liedje van ze geluisterd en oh-oh wat zijn ze goed [/sarcasme]

Spijt me verschrikkelijk, maar ik vind het echt niets. Had in eerste instantie bijna het idee dat het wat jochies waren die voor de lol een beetje aan het rappen waren, zoals pubers dat zouden doen zeg maar xD... Moet zeggen dat ik Three 6 Mafia wel écht goed vind, maar daar heb ik in heel mijn leven maar een stuk of 3 liedjes van geluisterd xD Wu Tang Clan ken ik niet zo goed, geloof dat ik ooit een liedje heb geluisterd en dat dat wel aardig was, maar nou niet echt speciaal in mijn ogen...

Vind Eminem toch nog steeds stukke beter, omdat hij in zijn eentje zo veel goede nummers weet uit te brengen, daar kun je in mijn ogen als groep niet tegenop...

Overigens vind ik(!) dat rappen en hip hop iets is wat door één persoon gedaan moet worden, of meerdere personen die zelf afzonderlijk liedjes maken(zeg maar zo van 50 Cent ft. Ciara en zo...). Vind rappen gewoon niet iets voor een groep op de een of andere manier, zelfde geld voor hip hop in mijn ogen, maar dat is dan puur mijn mening.

Mag ik even vragen welk nummer je van hun geluisterd hebt? Tegenwoordig zijn ze sowieso niet goed meer, dat vind ik zelf ook. Maar hun oldskool nummers zijn echt zoooo chill.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien omdat mensen hier ze niet zo goed vinden? Je kunt wel zeggen dat Jay-Z niks is vergeleken met Bones Thugs-N-Harmony, maar ik heb net een liedje van ze geluisterd en oh-oh wat zijn ze goed [/sarcasme]

Spijt me verschrikkelijk, maar ik vind het echt niets. Had in eerste instantie bijna het idee dat het wat jochies waren die voor de lol een beetje aan het rappen waren, zoals pubers dat zouden doen zeg maar xD... Moet zeggen dat ik Three 6 Mafia wel écht goed vind, maar daar heb ik in heel mijn leven maar een stuk of 3 liedjes van geluisterd xD Wu Tang Clan ken ik niet zo goed, geloof dat ik ooit een liedje heb geluisterd en dat dat wel aardig was, maar nou niet echt speciaal in mijn ogen...

Vind Eminem toch nog steeds stukke beter, omdat hij in zijn eentje zo veel goede nummers weet uit te brengen, daar kun je in mijn ogen als groep niet tegenop...

Overigens vind ik(!) dat rappen en hip hop iets is wat door één persoon gedaan moet worden, of meerdere personen die zelf afzonderlijk liedjes maken(zeg maar zo van 50 Cent ft. Ciara en zo...). Vind rappen gewoon niet iets voor een groep op de een of andere manier, zelfde geld voor hip hop in mijn ogen, maar dat is dan puur mijn mening.

+1 (snapt niet waarom sommigen min geven, alleen om meningverschil? Ga dan weg uit het topic, en blijf van het reputatiesysteem af).

Ik ga denk ik ook even die andere groepen beluisteren. Post intussen anders even aanraders van een paar groepen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...