titches Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) ik heb geen enkele missie meer zit gewoon rond te dwalen als een gek krijg geen telefoontjes en heb ook geen missies meer ps hoe upload ikde savefile naar hier? Bewerkt: 14 juni 2005 door titches Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Ten eerste je kon dit beter hier gaan posten.klik Wat was je laatste missie? En misschien helpt een paar keer saven. Je kan kan ook misschien kleine missies proberen bv: fietsen bij Los Santos, of met je moter door al die ringen in San Fierro zodat je missies het opeens weer gaan doen. Kun je misschien iets duidelijker wezen. ps: Hoe heette jou laatste missie EDIT jou laatste post bericht als je dat weet met dat edit knopje boven je oude post. Bewerkt: 14 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
titches Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik moest normaal vlieglessen volgen voor een opdracht maar nadat ik die diploma gehaald heb en de vliegtuig liet crashen, kreeg ik die missie niet meer terug, heb al een paar keer extra gesaved en spel paar keer opnieuw gestart maar tevergeefs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik moest normaal vlieglessen volgen voor een opdrachtmaar nadat ik die diploma gehaald heb en de vliegtuig liet crashen, kreeg ik die missie niet meer terug, heb al een paar keer extra gesaved en spel paar keer opnieuw gestart maar tevergeefs Kijk of er geen dingen meer op je mini-map staan wat je kunt doen.. Je kunt altijd terug naar dat kamertje (tv-tje) om door je gaan met je vlieg'missies' Misschien moet je gebelt worden, dan moet je ff rondlopen, niet in auto oid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 als je veel codes heb gebruikt. is je save een kapot en gaat ie gekke dingen doen . en ja kan bij het vlieggveld niet zon zelfde vliegtuig krijgen. anders kan je hem in de loods doen save en dan werkt het meschien wel weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.