Jump to content

Zon of Sneeuw?


Dakendak

Zon of Sneeuw?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je de zomer, of kies je toch maar voor winter?

    • Winter, absoluut!
      12
    • Toch liever winter dan zomer.
      4
    • Mij maakt het niet uit.
      4
    • Toch liever zomer dan winter.
      13
    • Zomer, absoluut!
      20


Recommended Posts

Het heeft beide wel z'n charme vind ik. In de winter sneeuw, in de zomer zon. De sfeer in de donkere dagen is ongekend, lekker knus voor de cv kamperen. En in de zomer lekker op het strand bakken. Dus ik kies voor de middenweg, het maakt mij niet uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment heb ik echt zin in de winter. Kerst komt eraan en dan moet het eigenlijk wel wit worden (gebeurt dit jaar weer niet). Ik heb net de oorlog verklaard aan een klasgenootje, dus het moet nu echt winter zijn.

Over een half jaartje wil ik de zomer weer. Zo blijft het doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

toch verbaasd het me weer als ik zie dat mensen de zomer willen voor het zonnen.zeg mij nou is wat er nou zo leuk aan is om in de zon te liggen?ik snap dat echt niet wat daar zo leuk aan is maargoed ieder zijn smaak he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor de zomer gestemd, want ik hou echt niet van kou en dagen waarin het snel donker wordt. In de zomer kun je genieten van de zon en lekker naar het strand gaan en bij het water lopen. Daarna natuurlijk een drankje pakken en daarna aan de boulevard lekker eten. Door de zomer heb ik ook meer zin in andere dingen zoals wandelen en joggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van die bikini babes ben ik met je eens over de zomer, David, maar verder ga ik toch voor winter.

Wat nou kou, de -15 die wij begin dit jaar hadden is niks vergeleken met Rusland in de winter. Ik reed in januari op mijn fiets in mijn winterjas zonder handschoenen, sjaal etc, en jullie klagen over kou :puh: Laat 't mij maar 20 graden vriezen, liever dat dan 30 graden volle zon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...