NickyHendriks Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) En ik zou dat muziek-gedeelte rechts van die foto (div.preview) nog een padding of margin geven, iig dat de tekst niet tegen de rand aan gedrukt staat. Bijv. een padding van 10px. Let wel dat je dan 2*10px van de height en 2*10px van de width af moet halen.Bedankt voor de tip, ik wilde zelf ook al zoiets doen maar ik wist niet dat dat met padding werd gedaan :$ hm leuk spelfoutje, misschien wel leuk als je het verbetert . Je luisterdt naar Drowning Pool - Bodies! Fixed! Als we dan toch met tips gaan smijten zou ik dat ding rechts (div.twitter) een relatieve top geven, anders zie je die niet op een klein scherm. Bijvoorbeeld: top:50%; Fixed! (Ik gok dat er beneden in die rechthoeken ook nog wat komt te staan? is nu nog wat kaal..) Daar komt evt. contact-informatie voor elk bandlid en daar onder komen copyrights. Maar deze dingen had je misschien zelf ook al in gedachten, met nog veel meer dingen . Succes verder. Niet allemaal, zoals die div.twitter niet, maar ik zocht wel iets voor div.preview Nog een vraagje... Ik heb nu op elke pagina een include zitten naar header.php en footer.php, maar nu is de titel steeds hetzelfde, kan ik dmv een variabel $Titel het zo krijgen dat ie automatisch de bestandsnaam echo'd? Bewerkt: 1 januari 2010 door Zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Nog een vraagje... Ik heb nu op elke pagina een include zitten naar header.php en footer.php, maar nu is de titel steeds hetzelfde, kan ik dmv een variabel $Titel het zo krijgen dat ie automatisch de bestandsnaam echo'd? Reageren
marcootje Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 ja dat kan.. krijg je dus zoiets: bijv. home.php: $titel = 'home'; include_once('header.php'); header.php: <title>Hillway Rockband<?=(isset($titel)?(' - '.$titel):'')?></title> Als je dan $titel gedefinieerd hebt print hij deze, met ' - ' ervoor. Als $titel niet bestaat print hij verder niets. Als je iets anders bedoelde kan het trouwens vast ook.. volgens de regel 'alles kan'. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Als je iets anders bedoelde kan het trouwens vast ook.. volgens de regel 'alles kan'. Dit is wat ik bedoelde Ik had zelf een echo in de <title> gedaan maar dat werkte niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.