Jump to content

Nieuwe gta!


*MARCO*

Recommended Posts

Echt jonge ik zit er helemaal naar uit te kijken:naar de nieuwe gta!Ik ben gta sanandreas al zat(heb ik al uitgespeelt).Ik wil weer leuke maar ook moeilijke missies oplossen.Ik hoop dat er gta's blijven komen want na een tijdje(als je alles al weet enz.)wil je toch weer een andere spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij opend ook wel lekkere zinnige topics enzo.... Er staat helemaal geen informatie in maar wel een mening... waar wij op zitten te wachten? :unsure:

Je had ook al gezeurt over dat superlid en zo.... maarja, als je je zo gedraagt word je er nooit een. En waarom zou je hoog in je rank willen staan? Ik ben ook een gewoon lid, en waarom zou ik superlid willen worden? Omdat je dan meer functies hebt? Kijk als ik ooit een superlid kan worden... dat is leuk, maar daar gaat 't eigenlijk niet om. De meeste mensen zijn hier voor de gezelligheid en niet om hoog in hun rank te staan. Laten we het gezillig houden, zodat deze berichten (die ik nu schrijf) niet nodig zijn.

groet,

Koos Oudshoorn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het uiteraard voor de gezelligheid maar ik vroeg me gewoon af hoe je superlid kan worden.Ik weet misschien wel wat voor jou:commentator,hier mee wil ik je niet beledigen hoor.Alleen ik stel het op reis dat je me helpt alleen vind ik je hulp verkeerd.Hier zijn trouwens admins en moderators voor en als ze deze topic niet goed vinden of iets dergelijks dan sluiten ze de topic.Het gaf inderdaad geen informatie(was in de war) maar het duit wel een duidelijke mening.Laten we stoppen met dit soort verhalen te schrijven want het is wel een beetje aan de off-topic kant.Ik weet dat jij/u een andere mening heeft,en dat maakt niet uit want ieder mens heeft zo zijn eigen mening.Ik wil je hier niet mee kwetsen hoor,deze tekst is heel serieus aangepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij superlid wil worden moet je

A. Niet van zulke topics openen.

B. Duidelijker schrijven.

C. Iets langer op het forum zitten dan 3 maanden. ;)

Sommige waren al na 3 maanden superlid maar dan met heel goed gedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

Informatie geven,en mijn mening uiten.

Ok nou weet ik nog niet het doel.. <_<

Moeten wij nu vertellen wat we verwachten van de nieuwe GTA ofz.. ?

Is hier niet al een soort gelijk topic over dan...

En wat BeatboxGamer bedoelde denk ik dan, dat je iets overzichtelijker moet schrijcven. Duz niet alle zinnen zo tegen elkaar plakken dit leest niet echt lekker.. :lol:

En jah Cool Hand helemaal gelijk.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen mijn mening zeggen bedoel ik(was in de war toen).Ik geef dus geen informatie in deze topic:Ik geef mijn mening.

En voor die mening moet je dan een heel topic openen.. :unsure:

Dat snap ik niet helemaal sorry..., Iedereen ziet uit naar de nieuwe GTA. maare de meeste zijn nu ff zoet met SA duz..

Mijn voorstel om dit topic nu te laten rusten langzaam laten sterven.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE (*****MARCO***** @ Jun 15 2005, 06:05 PM) 
Alleen mijn mening zeggen bedoel ik(was in de war toen).Ik geef dus geen informatie in deze topic:Ik geef mijn mening.  


En voor die mening moet je dan een heel topic openen..  
Dat snap ik niet helemaal sorry..., Iedereen ziet uit naar de nieuwe GTA. maare de meeste zijn nu ff zoet met SA duz..
Mijn voorstel om dit topic nu te laten rusten langzaam laten sterven..  

haha die is goed :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE (*****MARCO***** @ Jun 15 2005, 06:05 PM) 
Alleen mijn mening zeggen bedoel ik(was in de war toen).Ik geef dus geen informatie in deze topic:Ik geef mijn mening.  


En voor die mening moet je dan een heel topic openen..  
Dat snap ik niet helemaal sorry..., Iedereen ziet uit naar de nieuwe GTA. maare de meeste zijn nu ff zoet met SA duz..
Mijn voorstel om dit topic nu te laten rusten langzaam laten sterven..  

haha die is goed :lol:

NEEEEEE, laat hem niet sterven. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Echt jonge ik zit er helemaal naar uit te kijken:naar de nieuwe gta!Ik ben gta sanandreas al zat(heb ik al uitgespeelt).Ik wil weer leuke maar ook moeilijke missies oplossen.Ik hoop dat er gta's blijven komen want na een tijdje(als je alles al weet enz.)wil je toch weer een andere spelen.

ik krijg er bijna kippenvel van.De volgende _O_ gta _O_ word egt mega cool

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...