CrazySweetGracie Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Hey, ik had een vraagje: Is er al iets bekend over GTA V en of ie komt? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Welkom op het forum CrazySweetieGrazy Nee er is nog echt niks bekend over GTA: V Er gaan al wel wat dingen te ronde over dat er iets meer bekend wordt gemaakt in 2010. Maar dat zijn nog geruchten. Tijd zal het ons vertellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrazySweetGracie Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Oh, oké. Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) Behalve dat één van de ontwikkelaars heeft aangegeven in 'n interview dat 't script van GTA V 10x langer is dan die van een film bron. @Hieronder: Maar omdat het de GTA na GTA 4 is, noemen we het zo lang niet anders verteld wordt door Rockstar Games GTA 5. Bewerkt: 19 december 2009 door Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Niemand heeft gezegt dat het Gta V gaat heten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Hij zal vast ooit wel komen, ik gok rond 2012 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrazySweetGracie Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Behalve dat één van de ontwikkelaars heeft aangegeven in 'n interview dat 't script van GTA V 10x langer is dan die van een film bron. Oh, naja ik weet niet hoe dat is in vergelijking met bijvoorbeeld GTA IV, maar een tekort aan script zal het dan wle niet zijn denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Behalve dat één van de ontwikkelaars heeft aangegeven in 'n interview dat 't script van GTA V 10x langer is dan die van een film bron. Oh, naja ik weet niet hoe dat is in vergelijking met bijvoorbeeld GTA IV, maar een tekort aan script zal het dan wle niet zijn denk ik. Een gemiddeld filmscript is 1000 pagina's dus ga maar na Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrazySweetGracie Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Behalve dat één van de ontwikkelaars heeft aangegeven in 'n interview dat 't script van GTA V 10x langer is dan die van een film bron. Oh, naja ik weet niet hoe dat is in vergelijking met bijvoorbeeld GTA IV, maar een tekort aan script zal het dan wle niet zijn denk ik. Een gemiddeld filmscript is 1000 pagina's dus ga maar na Dat wordt iig een flink boek, dat script. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Hoi, Weet iemand toevallig of er wat bekend is over GTA V? ook al is het maar één detail, dat zal me wel blij maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Nee helaas niet. Alleen enkele geruchten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Er is bekend dat het script 10x zo groot gaat worden als een gemiddeld filmscript. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Er is bekend dat het script 10x zo groot gaat worden als een gemiddeld filmscript. En ik ben Sinterklaas. Bronnen, en geen geruchtensites die het in 99% van de gevallen fout hebben, alsjeblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Nee helaas niet. Alleen enkele geruchten En dat zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Er is bekend dat het script 10x zo groot gaat worden als een gemiddeld filmscript. En ik ben Sinterklaas. Bronnen, en geen geruchtensites die het in 99% van de gevallen fout hebben, alsjeblieft Rockstar heeft het toch echt gezegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.