Jump to content

Volgende Grand Theft Auto


CrazySweetGracie

Recommended Posts

@Hieronder: Maar omdat het de GTA na GTA 4 is, noemen we het zo lang niet anders verteld wordt door Rockstar Games GTA 5.

Na GTA IV komt GTA V toch?

------------------------

Ja maar dat is (handschoen) maar een kleine outtake en een stad is wel iets groter dan een handschoen...

Of nog een nieuwe uitbreiding voor IV.

Normaal gesproken denk je van er komen er een paartussen. Was met GTA III Serie ook kwamen SA en VC en VCS en LCS ook ertussen. Maar kan ook dat GTA V komt is niks over bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mede GTAForummers,

Na een jaar lang inactief te zijn op deze website, nam ik maar even weer een bezoekje ^^. In een jaar kan veel gebeurd zijn betreft de informatie over een eventueel volgend Grand Theft Auto deel. Zou iemand mij hier iets meer over kunnen vertellen? Ik verheug me namelijk enorm op een volgend deel (Voor op de console)

Met vriendelijke groeten,

DSgregor

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik denk dat het mischien ik weet niet zeker volgend jaar komt,of san andreas stories.

omdat er tussen vice city en san andreas 1/2 jaar tussen zat,zelfde met gta iv en cinatown wars.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe GTA zou wel leuk zijn, en er zal vast in het geheim wel aan gewerkt worden. We kunnen alleen maar afwachten en hopen op een mooi nieuw deel met wat oude bekenden erin. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gerucht komt van een online gamestore af. Die heeft Grand Theft Auto V (als die zo gaat heten?!?) gedateerd voor januari 2011. Vraag me alleen af in hoeverre dit waar is want het spel is nog niet eens aangekondigd. We zullen zien of dit gaat gebeuren op de E3 die volgende week van start gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gerucht komt van een online gamestore af. Die heeft Grand Theft Auto V (als die zo gaat heten?!?) gedateerd voor januari 2011. Vraag me alleen af in hoeverre dit waar is want het spel is nog niet eens aangekondigd. We zullen zien of dit gaat gebeuren op de E3 die volgende week van start gaat.

Dan kijken we eerst uit naar de E3 volgende week en vervolgens naar GTA5 in januari 2011 2012.

Dat hebben we toch even mooi geregeld hier. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...