flippie13 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 De volgende GTA zal in vice city afspelen volgens mij, althans, volgens zo'n plaatje (plaatje kwijtgeraakt, die met die vulkaan ofzo XD) Reageren
Beagle Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Ik zou maar even wachten met conclusies trekken tot Rockstar het bevestigt. Dat is de meest betrouwbare bron. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 In ieder geval GTA V zal zeker nog niet voor dit jaar zijn. Waarschijnlijk komt die pas over een paar jaar uit en wordt die dan nog is een stuk of 7 keer uitgesteldt. Maar 30 April 2010 komt er een game uit zoals GTA: "Red Dead Redemption", ook wel bekend als GTA met cowboys. Het is ook gemaakt door Rockstar. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 De volgende GTA zal in vice city afspelen volgens mij, althans, volgens zo'n plaatje (plaatje kwijtgeraakt, die met die vulkaan ofzo XD) Dat plaatje met die vulkaan zegt helemaal niks over de locatie van de volgende grand theft auto Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Niemand heeft gezegt dat het Gta V gaat heten Tochwel, Rockstar zelf in een persbericht dat na te lezen valt op deze site! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Niemand heeft gezegt dat het Gta V gaat heten Tochwel, Rockstar zelf in een persbericht dat na te lezen valt op deze site! Welke site? Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Fuck, ben vergeten te hyperlinken... Ik zoek de link wel opnieuw, ik edit de post wel als ik hem heb . Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Niemand heeft gezegt dat het Gta V gaat heten Tochwel, Rockstar zelf in een persbericht dat na te lezen valt op deze site! De meeste gamesites noemen het nu nog GTA: V aangezien de echte naam/titel nog niet is bevestigt. Rockstar Games heeft nog niets bevestigt over de naam of locatie. We mogen het nu dus nog GTA: V noemen maar of dat de officiële naam gaat worden weten we momenteel nog niet. Meer info over de volgende GTA game zal wellicht op de aankomende E3 in Juni komen, met misschien daar wel de bekendmaking van de officiële hoofd titel. En als we geluk hebben krijgen we eventueel nog wat screens te zien. Een eerste trailer zal natuurlijk ook kunnen opduiken op de E3, we zullen dus moeten afwachten. Reageren
Doesthematter Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 De volgende GTA zal in vice city afspelen volgens mij, althans, volgens zo'n plaatje (plaatje kwijtgeraakt, die met die vulkaan ofzo XD) Alles is voor mij goed, als het maar geen Liberty City is. Ik zit nu gewoon in verveling Vice City te spelen omdat Liberty City zo erg me strot uit komt. Reageren
Zakura Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Er is bekend dat het script 10x zo groot gaat worden als een gemiddeld filmscript. En ik ben Sinterklaas. Bronnen, en geen geruchtensites die het in 99% van de gevallen fout hebben, alsjeblieft Rockstar heeft het toch echt gezegd. Op iedere plaatje van GTA IV staat Niko met handschoenen aan en die zaten er uiteindelijk ook niet in, dus kan best zijn dat dit (ook) niet klopt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ja maar dat is (handschoen) maar een kleine outtake en een stad is wel iets groter dan een handschoen... Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 En toch... Het kan waar zijn wat hij zegt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Zolang er geen eerste grote details bekend zijn, Kan alles waar zijn. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) @Hieronder: Maar omdat het de GTA na GTA 4 is, noemen we het zo lang niet anders verteld wordt door Rockstar Games GTA 5. Na GTA IV komt GTA V toch? ------------------------ Ja maar dat is (handschoen) maar een kleine outtake en een stad is wel iets groter dan een handschoen... Of nog een nieuwe uitbreiding voor IV. Bewerkt: 24 januari 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.