vice infernusX Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 van die minigames tijdens missie bijv. een sniper in elkaar zetten zoals in Chinatown wars
harry1985 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Mensen ontmoeten op straat vrienden worden. Dit mis ik dus wel in gta4. Gewoon mensen lekker aanspreken en dan zelf bepalen of het goed of slecht uitpakt.
Jacky-2007 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Mij wensen-overzicht: [table=header]Wat|Toelichting|Achterliggende gedachte Dezelfde graphics|De huidige engines waarop IV draait is nog gloedje nieuw|Daar kunnen we nog veel meer mogelijkheden in verwachten Meer oppervlakte|Meer de San Andreas stijl: Meer dan één stad, waarbij de oppervlakte kleiner is van de steden zelf, maar er meer ruimte omheen is gecreëerd|Rockstar San Diego bewijst dat het kan, in de game Red Dead Redemption Meer Multiplayer|Modes die meer richting Role Playing neigen|Rockstar staat op dit vlak in de kinderschoenen. Een mode als Club Business in TLAD bewijst dat ze het zeker kunnen Net zo'n sterk verhaal|Het verhaal in IV is ijzersterk, lang leve het negeren van succesverhalen en de introductie van realistische verhaallijnen|In IV, TLAD en TBOGT is het een succes gebleken! Nog iets realistischer|Bijvoorbeeld door in plaats van geld voor missies geld verdienen met een baantje|Het kan, en het kan leuk zijn! Ter illustratie Club Management in TBOGT Interactiviteit met NPC's|Meer Random Characters, minder zijmissies zoals Most Wanted|n.v.t. Meer mogelijkheden met geld|Huizen en bedrijven kunnen kopen/verkopen en bedrijven managen bijvoorbeeld|Na de storyline zou je meer moeten kunnen met je cash. Als dit niet past in de storyline zelf, maak het dan achteraf mogelijk. Zie ook Vice City[/table]
Phoenyxar Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Mooi tabelletje en nog ordelijk ook Jacky, is het veel makkelijker om te zien wat je snapt, toch jammer dat zoiets in OTO niet werkt? Maar waarom zouden er minder zijmissie's moeten zijn zoals de Most Wanted? Het is toch een leuke/semi-realistische toevoeging. Of je wilt de mogelijkheid weg of je wilt de verplichting weg? Zelf vind ik misdaden oplosen wel leuk, vooral dan de huidige... ben de naam jammer genoeg vergeten , 'Recently Crimes'? Bewerkt: 30 december 2009 door Hearv94
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De ideeën van Jacky-2007 lijken erg op die van mij. Daarnaast zou ik het ook leuk vinden als de politie bijvoorbeeld ook honden zou inzetten. Bij één of twee sterren-wanted level wordt je dan af en toe door een agent met hond achtervolgd als je bijvoorbeeld door steegjes vlucht, waardoor het een stukje moeilijker wordt. En voor het algemene beeld zou het ook wel leuk zijn als mensen op straat gewoon honden uitlieten.
Jacky-2007 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 @ Hearv: Die tabellen in OTO zou je nog contact over opnemen als die niet vanzelf weer rechtgetrokken werden, hè? PM maar als het hopeloos is nog. Die zijmissies mogen van mij eruit, mits ze worden opgevuld met baantjes. Waarbij je je dus kan voorstellen dat een mogelijk "baantje" die vrijkomt na de storyline is, dat je als agent aan het werk kan. Inclusief werktijden en werkkleding. De achievement zou dan veranderen van "doe twintig most wanted criminelen" naar "werk voor minstens 20 dagen als politieagent". Het resultaat is hetzelfde, maar de invulling kan dan veel leuker worden aangekleed. Bijvoorbeeld dat je geen wanted krijgt als je in uniform loopt, etc. etc. Het is dan dus niet verplicht voor de speler om te doen, maar wel een aanwinst aan de gameplay voor na de storyline. Het zou zelfs zo gescript kunnen worden dat je er de rest van je GTA speeltijd helemaal in op gaat, als je na dertig missies in je uniformpje weer dezelfde oproep krijgt, randomized, valt dat echt niet op. Zo bedoel ik het meer.. @ guardian: In de komende game Red Dead Redemption (Ook van Rockstar, wordt nu al "gta op een paard" genoemd) zitten meer dan 80 diersoorten. Die game draait op dezelfde engines, dus je hebt best kans, mocht Rockstar alle morele bezwaren durven te negeren, dat we in de volgende GTA in ieder geval wat meer realistische duiffies af te schieten hebben. En wie weet, komen die honden dan ook wel.
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Het resultaat is hetzelfde, maar de invulling kan dan veel leuker worden aangekleed. Bijvoorbeeld dat je geen wanted krijgt als je in uniform loopt, etc. etc. @ guardian: In de komende game Red Dead Redemption (Ook van Rockstar, wordt nu al "gta op een paard" genoemd) zitten meer dan 80 diersoorten. Die game draait op dezelfde engines, dus je hebt best kans, mocht Rockstar alle morele bezwaren durven te negeren, dat we in de volgende GTA in ieder geval wat meer realistische duiffies af te schieten hebben. En wie weet, komen die honden dan ook wel. Zou leuk zijn als je dan ook gewoon de politie zou kunnen helpen op de straat, zoals dat in VC was . Als ze diersoorten in RDR kunnen steken, kan het ook in GTA, want RDR is toch al een halve GTA en over OTO, ik en CG hebben ons eergisteren beziggehouden daarmme, we hebben het leesbaar gemaakt maar als je er nog altijd een tabelletje van wilt maken...
needhack Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) wat ik echt graag zou willen zijn 3 maps bij elkaar. bijvoorbeeld je begint in liberty city. dan reis je voor andere missies naar vice city en dan weer san andreas. een gigantische map. hoofdpersoon - Brucie kibbutz =D vijand - Johnny klebitz Bewerkt: 31 december 2009 door needhack
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Waarom Klebitz als vijand en Kibbutz als hoofdrolspelers ? Alle maps bij mekaar is wel wat groot hoor... moet ik net zeggen .
needhack Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Waarom Klebitz als vijand en Kibbutz als hoofdrolspelers ? Alle maps bij mekaar is wel wat groot hoor... moet ik net zeggen . WAAROM HOOFDROLSPELER BRUCIE? - je zag hem in TBOGT vaak. en in Gta IV, dus het zou zonde zijn om die gekke steroid junk te vergeten WAAROM VIJAND JOHHNY? - ik wil wel weten hoe hij aan z'n geld komt en wat hij doet nu de lost voorbij is. WAAROM ZO GROTE MAP? - mensen klagen van, ik wil san andreas! nee vice city met nieuwe engine. beter alles bij elkaar
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) WAAROM HOOFDROLSPELER BRUCIE? - je zag hem in TBOGT vaak. en in Gta IV, dus het zou zonde zijn om die gekke steroid junk te vergeten WAAROM VIJAND JOHHNY? - ik wil wel weten hoe hij aan z'n geld komt en wat hij doet nu de lost voorbij is. WAAROM ZO GROTE MAP? - mensen klagen van, ik wil san andreas! nee vice city met nieuwe engine. beter alles bij elkaar Weet je, ik haat het gewoon, zeik toch niet achter VC met de nieuwe engine, gebeurt toch niet... (niet tegen jouw bedoeld ) want zoals je weet gaat het voor geen meter op de oude VC trekken of op SA, het gaat dus gewoon iets nieuw zijn, Brucie s trouwens niet de soort hoofdrolspeler die ik in gedachten had hoor . Hetzelfde voor Johhny, antagonist is niet echt voor hem want ik vind hem een goede kerel, voor zover mogelijk dan natuurlijk . Bewerkt: 31 december 2009 door Hearv94
needhack Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 nou hij heeft wel meerdere keren met niko samen gewerkt en dan kidnapt hij z'n neef. ook steelt hij het geld van Ray, dus ja.. niet zo'n goeie knaap xD.
Guardian1980 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik zie Brucie en Johnny ook niet echt in de rollen die Needhack ze toedicht. Ik vindt dat Brucie juist omdat ie al diverse keren een bijrol heeft gehad wel weer terug kan keren in een bijrolletje, maar voor een hoofdpersoon vindt ik hem te excentriek (een beetje als Gay Tony) ik zie liever een "gewone" jongen als hoofdpersoon, iemand waarvan je denkt "dat zou ik zelf ook kunnen zijn." Johnny als slechterik komt er bij mij niet in. Niko, Johnny en Luis kwamen alle drie wel enigzins sympathiek op me over. En natuurlijk, ze deden wel dingen die niet mochten, maar om enige reden vaak wel te rechtvaardigen. Johnny kidnapte Roman omdat Ashley problemen had met de russen. Bovendien wist hij niet dat Roman familie was van Niko. Wat ik ook wel zou willen zien, is tanken. R* plaatste benzinepompen in LC en liet er ook auto's stoppen, dus ze weten waar die dingen voor dienen. Dan kan je, om het realisme te vergroten, toch ook wel een klein bezinemetertje in beeld plaatsen zodra men in/op een voertuig stapt, en dat je na een bepaalde tijd toch moet tanken. Lijkt mij wel grappig detail...
PrioX Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) Ik zie Brucie en Johnny ook niet echt in de rollen die Needhack ze toedicht. Ik vindt dat Brucie juist omdat ie al diverse keren een bijrol heeft gehad wel weer terug kan keren in een bijrolletje, maar voor een hoofdpersoon vindt ik hem te excentriek (een beetje als Gay Tony) ik zie liever een "gewone" jongen als hoofdpersoon, iemand waarvan je denkt "dat zou ik zelf ook kunnen zijn." Johnny als slechterik komt er bij mij niet in. Niko, Johnny en Luis kwamen alle drie wel enigzins sympathiek op me over. En natuurlijk, ze deden wel dingen die niet mochten, maar om enige reden vaak wel te rechtvaardigen. Johnny kidnapte Roman omdat Ashley problemen had met de russen. Bovendien wist hij niet dat Roman familie was van Niko. Wat ik ook wel zou willen zien, is tanken. R* plaatste benzinepompen in LC en liet er ook auto's stoppen, dus ze weten waar die dingen voor dienen. Dan kan je, om het realisme te vergroten, toch ook wel een klein bezinemetertje in beeld plaatsen zodra men in/op een voertuig stapt, en dat je na een bepaalde tijd toch moet tanken. Lijkt mij wel grappig detail... Over dat tanken ben ik het helemaal eens, Ze hebben bij CHW wel het tankstation voor iets gebruikt(om de Molotov cocktail te vullen met benzine). waarom niet in IV. Hopelijk wordt dat wel gebruikt in een nieuwe GTA. Het kan niet slechter worden, alleen maar beter Brucie als hoofdpersoon lijkt me niet echt iets, hij is niet echt een slechte gozer, in IV liet hij Niko alles voor hem doen. En Johnny als slechterik lijkt me ook niks, waarom weet ik niet maar het past gewoon niet. Bewerkt: 1 januari 2010 door PrioXCoMBo
Jacky-2007 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 @ guardian1980: Dat tanken ben ik helemaal met je eens. Sowieso, aangezien de titel toch altijd nog verwijst naar auto's, vindt ik vooral dat ze de mogelijkheden met die dingen zouden moeten vergroten. Iets met die achterbak (Daar kan zó veel in) de motorkap (zelf reparaties kunnen doen bij lichte schade bijvoorbeeld!) richtingaanwijzers... Boost the realism. Ik zie liever tien modellen minder mét meer detail, dan zo. @ Hearv: Die weddenschap ga ik met je aan, aangezien ik ervan overtuigd ben dat de volgende Next Gen GTA toch echt Vice City gaat zijn. Wat zet jij in?
Recommended Posts