Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Ik ben wel persoon 1 :engel:

In NFS Hot Pursuit 2 zit er 1 :D

Gallardo's van de Politie zijn enkel gebruikt door de Carabinieri, in Italië dus wat dna zelfs niet wil zeggen dat je er ook ooit eentje gaat zien, want ze doen er hun patrouilles niet in hoor :7 .

In Hot Pursuit zitten trouwens nog meer van zo'n dingen :7 .

Ik vind er toch genoeg Ploitievoertuigne inzitten hoor, je zal het wel beu worden van al die politie :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gallardo's van de Politie zijn enkel gebruikt door de Carabinieri, in Italië dus wat dna zelfs niet wil zeggen dat je er ook ooit eentje gaat zien, want ze doen er hun patrouilles niet in hoor :7 .

In Hot Pursuit zitten trouwens nog meer van zo'n dingen :7 .

Ik vind er toch genoeg Ploitievoertuigne inzitten hoor, je zal het wel beu worden van al die politie :puh: .

In multiplayer is het wel leuk om een politieachtervolging te doen, maar dan heb jij een (slome) politie auto :cry: en de tegenstander een sneller Infernus :puh:

Wat is de Carabinieri?

Link to comment
Delen op andere websites

In multiplayer is het wel leuk om een politieachtervolging te doen, maar dan heb jij een (slome) politie auto :cry: en de tegenstander een sneller Infernus :puh:

Wat is de Carabinieri?

De Carabinieri is zoals de Douane bij ons, bijna nooit aanwezig maar je ziet ze net wanneer je eht niet wilt :7 .

De Politie-voertuigen horen bij de snelste voertuigen uit het spel hoor en het is realisme, ik zie niet echt vaak een politiewagen tegen 260 voorbij vliegen hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

We gaan hier weer leven inschoppen :D

Het zal ook gaaf zij als er van die tolbruggen zijn net als in IV maar dan als je er langs wilt moet je stoppen om je voertuig te laten checken door de politie en om $5 te betalen :Y

En dat als je je auto gaat parkeren dat je dan ook echt geld moet geven aan de parkeerwachter :7

En als je iets verkeerd doet dat je dan een bon krijgt van de politie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan hier weer leven inschoppen :D

Het zal ook gaaf zij als er van die tolbruggen zijn net als in IV maar dan als je er langs wilt moet je stoppen om je voertuig te laten checken door de politie en om $5 te betalen :Y

En dat als je je auto gaat parkeren dat je dan ook echt geld moet geven aan de parkeerwachter :7

En als je iets verkeerd doet dat je dan een bon krijgt van de politie :puh:

Dat zou inderdaad wel cool zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

meer helikopters en vliegtuigen

ik zou een Shamal uit San andreas in de nieuwe gta willen 8)

waar je bijv als je instapt ook in het interieur kunt rondlopen en zo naar de Cockpit

om het vliegtuig te besturen. 0_0

en als je vliegt het vliegtuig op de Automatische piloot kunt zetten

en rond kunt lopen in het interieur of naar de uitgang kunt lopen op een speciale knop drukt om de deur open te doen

en dan parachutespringen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder aangegeven ben ik wel van het realisme; wat ik wel zou willen zien is een klein metertje die het "moeheidslevel" aangeeft (krom woord, maar omschrijft het het beste) Je kan GTA IV in principe spelen zonder één keer te saven, dus heeft Niko geen moment geslapen. Dit is wel een minpuntje vind ik. Als je dan vermoeid raakt, kan je bijvoorbeeld minder goed richten, en minder lang hardlopen/sprinten. En meer van dat soort dingen...

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder aangegeven ben ik wel van het realisme; wat ik wel zou willen zien is een klein metertje die het "moeheidslevel" aangeeft (krom woord, maar omschrijft het het beste) Je kan GTA IV in principe spelen zonder één keer te saven, dus heeft Niko geen moment geslapen. Dit is wel een minpuntje vind ik. Als je dan vermoeit raakt, kan je bijvoorbeeld minder goed richten, en minder lang hardlopen/sprinten. En meer van dat soort dingen...

ik ben ook meer van het Realisme

en ben dol op realistische shooters

maar zoals in het geval van IV moeten ze het niet te realistich maken en het Fun level opkrikken (zoals in TBoGT)

in Gta IV is er buiten de storyline niet veel leuks te doen

met vrienden en vriendinnen uitgaan doe ik alleen als ze zelf bellen of ik bel ze soms op omdat ik hun Special Ability en de achievement wil vrijspelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een hoop "echte" wagens.

Totaal nieuwe stad bijv: parody op washington of een europese stad zoals parijs maar dan dat iedereen engels praat.

Nieuwe wapens zoals FAMAS, Stinger, enzovoorts.

Dat je zelf dingen huizen kan kopen, uitberijden en inrichten.

Dat je zelf huizen kan laten bouwen op speciale plaatsen.

Nieuwe "features" zoals roken, rondvaart, Dat je van dingen af kan duiken.

Dat je je zelf kan trainen op een bepaalde vechtsport.

Link to comment
Delen op andere websites

De hoop echte wagens is wel wat ongebonnen werk, zo moet R* licensies gaan afkopen en dergelijke en het heeft toch meer een GTA-imago en een extra dimensie als de auto's enkel in het GTA-universum voorkomen maar we herkennen ze toch... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik in een volgende Gta zou willen, hangt af van het soort verhaal en de personage die er in zit.

Als de hoofdpersoon op Niko Bellic lijkt, lijkt het me geen goed idee om er een mogelijkheid in te zetten je lichaam te

trainen of tatoo's te zetten. Alhoewel het wel een leuke optie is.

Ik zit dit keer meer te wachten op een Next Gen San Andreas. :puh: De sfeer van de ghetto in het spel vind ik origineel nagemaakt, vooral de features zoals

"Clothes" en "Car Customization" vind ik leuk. Een Next Gen Vice City lijkt me erg leuk, alleen hoop ik dat ze de stad groter maken dan de Vice City die we

eerder kenden.

Ik hoop dat ook Dan Houser z'n werk goed blijft doen, want hij schrijft geniale verhalen. :tu:

Features die mij leuk lijken in een nieuwe Gta:

2 Player hop in hop out Co-op

15 Online matches vond ik persoonlijk een beetje overbodig, wel mogen een paar online matches terug komen:

Sowieso een Zoek optie zoals we kennen in Halo 3 of Killzone 2.

Met zo'n optie hoef je niet altijd een match te "hosten" wanneer jij een potje online wilt spelen naar jouw keuze.

Auto aiming online vind ik namelijk erg irritant en zelf zette ik het meestal uit. Een potje hosten duurt vaak lang en ik haat wachten, vandaar deze optie!

1. Team Mafia work

2. Team Death Match (Dit keer liever met 2 teams)

3. Death Match

4. Free Mode

5. Gta Race?

Verder zou ik me maar lekker focussen op de singelplayer waar ze enorm goed in zijn, want 15 potjes online vond ik wat overbodig.

Singelplayer feature:

1. Een goed verhaal. :puh: Ik zou graag een verhaal willen schrijven. Het is ook een van mijn meest favoriete hobbies, maar dat wordt een hoop werk en het moet nog gelezen worden ook en ik houd het graag kort. ^_^

2. Verschillende sooten vliegtuigen

3. Helicopters

4. Parashute springen

5. Mogelijkheden je uiterlijk aan te passen, zoals kleding.

6. Drank... Een mogelijkheid dronken te worden zonder uit te hoeven gaan met een vriend.

7. Een mogelijkheid spullen te kopen zoals diverse mobiele telefoons.

8. Internet en Downloadbare arcade spelletjes voor op je mobiel, ringtones wallpapers etc.

9. Uit gaan met vrienden en vriendinnen... Ach het is best grappig soms en je krijgt er uiteindelijk een beloning voor.

Ik kan nog meer mogelijkheden op noemen, maar deze zijn afhankelijk van hoe het spel er uitziet en het hang ook af van het verhaal.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Betere stuntplekken, afgelegen gebieden om te racen/driften, circuits, offroad banen (Klik hier voor voorbeeld), meer offroad auto's, betere handlings, leukere wapens, achtervolgingen op de weg, meer realiteit, dat soort dingen. Ook ongelukken die gebeurt zijn op de weg bijvoorbeeld. Dieren, kinderen, huizen die je kunt verwoesten! Gevangenissen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel realistisch voor zover in GTA IV nu te zien is, ik hoef echt geen bon als ik te hard rijd hoor, dat haalt juist het plezier uit het spel :N. Ik speel GTA om te doen en laten wat je wil, als ik een bon wil ga ik wel even spookrijden op de A50 :ch: .

Ik heb nog wel wat dingen die ik graag zou terugzien in de volgende GTA:

- The Lost, Angels of Death en Uptown Riders hebben er hun eigen Chapter.

- Je kan een clubhuis aanvallen en loot meenemen. Als volgt: Je rijdt er naar toe met een stel ventjes, gaat oorlog voeren voor en in het clubhuis, en neemt vervolgens een zak geld als loot mee.

- Echt gangs mekaar zien aanvallen, maar wel op zo'n sneaky manier, dat je bijvoorbeeld 5 AoD leden een stel Lost ventjes ziet aanvallen. Je kan partij kiezen en helpen, of kijken wie wint.

- Je bent echt lid van een gang.

- Je ziet ingame politie echt vuurgevechten hebben met criminelen.

- Geen tijdslimiet meer op Back Up.

- Je kan mensen inhuren die tegen betaling voor je vechten.

- Je kan een aantal appartementen kopen, maar niet zo overdreven als in SA, waar je er letterlijk op elke hoek van de straat wel een had.

- Je kan een bestaande motor een beetje customizen.

- Auto customizing terug!

- Je eigen mensen wapens geven.

- Een eigen zaak hebben (zoals in BoGT).

- Vervolgen op The Republican Space Rangers en Princess Robot Bubblegum :D.

- Verbeterde peds. In GTA IV ziet het er al goed uit, maar het kan natuurlijk beter.

- Een soort Mass Effect systeem, dat als je een GTA hebt gespeeld die zich voor het tijdperk van die GTA afspeeld, het spel je beslissingen uit IV meeneemt en in de game stopt. Als je bijvoorbeeld Roman laat leven door Revenge te kiezen, dat die terugkomt. Zo'n personage mag immers niet verloren gaan :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel realistisch voor zover in GTA IV nu te zien is, ik hoef echt geen bon als ik te hard rijd hoor, dat haalt juist het plezier uit het spel :N. Ik speel GTA om te doen en laten wat je wil, als ik een bon wil ga ik wel even spookrijden op de A50 :ch: .

Je kan natuurlijk ook de bon weigeren en hard door rijden, of de agent afpersen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...