Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Wat ik wil is bijv. Dat als je met een snelle auto rijd, bijv. de Infernus van GTA IV, dat alle banden ook echt doorslippen als je te veel gas geeft. De auto's van GTA IV hebben al vrij realistische rijeigenschappen, maar ik wil het nog ff iets realistischer hebben. Wat ik nog meer wil hebben is bijv, je auto kunt tunen/opvoeren qua uiterlijk en innerlijk(motor).

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat een beetje grote stap eerlijk gezegd. heel veel mensen willen hun ingame auto 'tunen'

terwijl ze eigenlijk niet weten wat daar allemaal bij komt kijken, ik ben al een tijdje bezig samen met een maat om goede handling lines te fabriceren voor onder andere:

comet (porsche gt2)

infernus (reventon)

sultanrs (mitsubishi evo)

banshee (dodge srt10)

feltzer (merc sl65 amg)

schafter (merc s600)

oracle (audi a8 L w12)

sultan (audi rs4)

huntley sport (range rover sport)

coquette (corvette c6)

contender (dodge RAM srt10)

turismo (saleen s7)

supergt (mclaren SLR 722)

sentinel (bmw m3 e46)

dukes (dodge charger r/t)

feroci2 (nissan skyline r34)

rebla (bmw x5)

en voor de lol

stretch

al deze voertuigen hebben we op basis van de BIJGELEVERDE handling lines verder door aangepast (of bij bijv de orcale en schafter, daar heb ik niks meer van origineel gelaten en zelf alles naar wens gezet.) voor meer speel plezier in game, maar ook om een goed gebalanceerde auto te krijgen voor binnen het spel en de missies.

als voorbeeld hebben we de stretch asociaal veel vermogen gegeven en zo ook de rest aangepast zodat je er prima mee kan driften, en dan niet hard aan komen rijden en dwars gooien en glijden, nee, echt driften op vermogen en stuurkunsten (keyboardskills ftw)

De comet bijvoorbeeld is nu de meest gebalanceerde auto die ook daadwerkelijk als een superauto rijd in het spel, hij gaat hard, trekt goed op en rijd ook als een porsche (denk rwd, achter geplaatste motor, gewichts verdeling etc) je kan de auto nu gecontroleerd laten driften. zoals dat ook irl kan. en niet zoals het eerst was dat je alleen kan driften als je de bocht komt binnen glijden. Ik kan nu de auto echt laten oversturen en laten overpoweren zodat je op vermogen de bocht door gaat, niet op een glijbaan :puh:

dit realiseren heeft al een paar goede middagen werk gekost met zn 2en en de nodige discussies over wat hoe aan te passen zodat het goed werkt.

Om dit alles in het spel zelf als optie te maken lijkt mij echt onmogelijk. mensen zullen binnen de kortste keren gaan klagen dat het moeilijk is en dat het niet werk of iets in die trand. Dit is ook de reden gok ik, dat Rockstar de originele handlinlines zo lame heeft staan. ze rijden allemaal belabberd, maar je kan er normaal je missies mee spelen en iedere waus kan ermee overweg ingame.

ik zal als ik zin heb binnenkort eens een filmpje posten..

iemand die me daarmee kan helpen? ben ik nl niet in thuis :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@guarnere

Kijk dat begrijp ik, maar het zou toch mogelijk zijn om in 'Options' dan de rijeigeschappen te veranderen? Zo heel moeilijk lijkt het me niet, dus als je bijv wilt driften, of gewoon realistischer wil rijden dat je hem op 'Hard' kan zetten en als je dan gewoon missies wilt doen, of je vind het moeilijk rijden, dan kun je hem op easy zetten..

Link to comment
Delen op andere websites

jaaaaaaaaaaaa, dat zou een optie kunnen zijn, of het werkt weet ik niet. omdat je dan alsnog een idiotproof 'hard' voertuig moet creëren...

je zou eigenlijk mijn vehicle.img, handling.dat en vehicle.ide moeten proberen... dan begrijp je wel wat ik bedoel met dat voertuigen idiotproof moeten zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn radar:

Klik (Foto)

Natuurlijk ziet het er niet uit maar zo zou ik het ongeveer willen :)

Om de radar zitten kleuren:

Rood = Health

Paars = Body Armor

In de radar:

Grijs = wegen

Groen = gras

Blauw = water

Licht grijs = gebouwen

Licht paars = steegjes

Oranje = noorden

:D:7

Link to comment
Delen op andere websites

Op idee van PrioXCoMBo: HUD

-Linksboven, net zoals in IV: De Info :7 .

-Centraal, net als in IV: Radiozender(s)

-Rechts, ook zoals in IV: Het geselcteerde wapen. Hier een 9mm maar niet echt geweldig getekend :D .

-Middenonder: De wagen waarin je rijd, type+merk.

-Rechtsonder: Straat - Gebied - Stad/County - Vasteland (Vasteland is de grote archipel waar je momenteel vertoeft.)

-Linksonder: Radar en Speedometer met Benzinemeter

Waarom Speedo- en benzinemeter, wel ik vind dit zelf heel goede bijvoegingen in GTA, zolang ze geloofwaardig en degelijk werken, want anders is het niks dan verveling eraan. Speedometer moet dan wel beter uitgewerkt :7 .

Radar:

Links: Groen = Health - Rechts: Wit = Armor

Donkergrijs voor de gebouwen

Lichtgrijs voor steegjes

N staat uiteraard voor Noorden

Je zal wel opmerken dat er geen wit aanwezig is maar dat dit is vervangen doo een rode en groene band hier, leuk dingetje dacht ik net, wanneer je gaat spookrijden verandert je witte band(straat) op de radar naar deze kleuren, groen is het goede vak, rood de andere richting. Dit kan handig zijn in éénrichtingsstraten bijvoorbeeld maar ook gewoon iets leuk in de gewone straten.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

PIT?

Het P.I.T. manoeuvre is dat je met je auto tegen de zij-achterkant van een andere auto rijd, waardoor deze vanzelf een draai van zo'n 180° zal maken en is dus erg handig in achtervolgingen.

In GTA San Andreas moet je het P.I.T. manoeuvre doen in de Driving School, dus daarvan ken je het misschien.

een filmpje ervan.
Link to comment
Delen op andere websites

Een echte stad zou misshchien wel leuk zijn maar nadelen oo, zoals deze steden zijn precies goed voor de verhalen en zijn ook zo aangepast, waar ik me me aan erger is dat je als je in een Copcar zit je soms in zn versnelling blijft steken, waardoor je er langer over doet om te acceleren,

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook leuk zijn dat een GTA gebaseerd zal zijn op Nederlandse stad of steden

maar dat is een fantasie voor elke gta speler. dat het zich afspeelt in zn eigen omgeving.

bij Chuck Norris thuis :sigaar::engel::eten::ch::7

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...