Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

als je erges heen moet om iets te doen is het niet meer waar en wanneer je maar wilt

dan moet je naar tony's nachtclub en dat moet snachts

Het is tamelijk onmogelijk en overbodig om te kunnen zuipen waar je ook bent of wanneer.

Je zal toch altijd ergens naartoe moetn, of dit nu een café is of bijvoorbeeld je koelkast maat niet uit, maar er moet ergens toch wel een actie aan verbonden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

als je erges heen moet om iets te doen is het niet meer waar en wanneer je maar wilt

dan moet je naar tony's nachtclub en dat moet snachts

Het is tamelijk onmogelijk en overbodig om te kunnen zuipen waar je ook bent of wanneer.

Je zal toch altijd ergens naartoe moetn, of dit nu een café is of bijvoorbeeld je koelkast maat niet uit, maar er moet ergens toch wel een actie aan verbonden zijn.

het zal raar zijn dat je bier kan roepen en dan komt een bier aanvliegen van een cafe XD

Link to comment
Delen op andere websites

het zal raar zijn dat je bier kan roepen en dan komt een bier aanvliegen van een cafe XD

wedden dat die bierfles dan tegen me hoofd komt? :(

maar tzou wel kunnen dat je flesjes mee kan nemen (net zoals molotov cocktails maar dan zonder vuur) en dan ook op mensen kan gooien (of drinken)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een leuk concept alleen mis ik het nut :7 .

Een café waar je tenminste tussendoor even degelijk kan gaan zuipen zou inderdaad een mooie tijdsbesteding zijn :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het wel gaaf vinden als autos echte airbags hebben en dat je de mogelijkheid hebt om de gordel om te doen zodat je niet meer door de vooruit knalt (dat gordel omdoen kost wel extra tijd bij het weg rijden)

veel meer missies 300 ofzo

gta4 heeft er 100 en dat kan je in 30 uur uitspelen... een week dus als je een leven hebt, das veels te kort

dat je net zoals in sa beter kan worden in auto rijden en vliegen enzo

en dat je je mannetje ook kan trainen

dat je ehbo dingen mee kunt nemen zodat je jezelf kan healen in een gevecht

dat wanneer je in je arm geschoten word je richt rondje groter word omdat je moelijker tegen de terugslag van je wapen kan

dat er politie missies zijn waar je een score krijgt voor hoe realistisch je hebt gewerkt dat je ook kan communiceren met andere agenten

dat de politie minder snel achter je aan komt als je de sirene aan hebt.

dat hulpdiensten meerijden als je met sirenes langsrijd (dat ze je gaan helpen)

een aparte verhaallijn voor multiplayer

dat je kan duiken en dan ook realistisch onderwater beeld

mogelijkheid voor fpv lijkt me ook heel gaaf maar dat haalt miss het gta idee weg

dat alle huizen een interieur hebben alleen dat de meeste deuren op slot zitten die je dan kan openen met een shotgun met speciale anti deur rounds (bestaat wel)

dat je je eigen auto ook op slot kunt zetten (maakt het weer realistischer)

ik vind ook dat auto aim of weg moet of ook op de pc komen

andere spellen voor de consoles (zoals saints row) hebben ook geen auto aim en mensen kunnen die ook spelen

miss een half auto aim dat als je in de buurt van het doelwit richt dat ie dan gelijk naar het doelwit schuift (omdat je moelijk precies kan richten)

wow lange post heb ik nu al... misschien kom ik later nog op iedeen die ik hierbij zet

Hier ben ik eerlijk gezegd ook mee eens.:Y Het zou gewoon veel realistischer moeten. Er is wel gezegd dat het script voor GTA V 10.000 x groter gaat worden dan een normaal filmscript. Hopelijk wordt dit dan de game van de eeuw._O_

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

volledig nieuwe wapens geen wapens als ak - 47 enzo bijv de wapens in tbogt

flits palen

als je door politie te snel rijd of tegen aan knald dat je een boete krijgt en dan doorrijden en dan een wanted level van 2 ofzo

auto's zelf tunen

file's want in new york staat het namelijk altijd vast op times squeare zou wel leuk wezen in gta

grote vliegtuigen zoals een boeing 747 waar je in kan vliegen

2 steden bijv liberty city en san andreas dat je vliegtuig kan nemen van ene stad naar andere stad zeg maar dat je 4 uur vliegt zeg maar als je aankomt alleen te berijken met vliegtuig niet met boot of autop

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel gezegd dat het script voor GTA V 10.000 x groter gaat worden dan een normaal filmscript.

Bron? Volgens mijn gegevens was het 10x :7 .

Is er trouwens iemand met commentaar op mijn fotootjes van 3 pagina's geleden? :engel:

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

- Omgeving van Vice City , Map van San Andreas , En het realisme van GTA IV! _O_

- Keuze uit meer soorten Helicopters , (Sport)Auto's , Motoren , (Speed)Boten , etc

- Het kunnen kopen van bedrijven/gebouwen (Zoals in Vice City)

- Tunen van je auto('s) (Zoals in San Andreas , Alleen dan met iets meer opties!)

- Vliegtuigen waar je weer zelf in kunt vliegen! (Wie wilt er nou geen privéjet hebben ?) + Parachute

- Nog veel meer missie's! (Nu zijn het er 90 , Het mogen er gerust 150 of meer zijn!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een winkelstraat, je hoeft er niet in maar in een stad als Liberty City (New York) zijn er echt wel te weinig winkels.

Edit: @hierboven. bedrijven kun je kopen in Vice City Stories.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je naar alle steden moet kunnen (Liberty City (GTA III), Vice City (GTA VC), San Andreas (GTA SA), Liberty City (GTA IV)).

En misschien moet iemand een lijstje maken wat we tot nu toe voor ideeën hebben.

Ook vind ik dat je de politie moet kunnen instellen (in multiplayer) hoe dom/slim ze moeten zijn.

Misschien begin ik eraan, kan even duren. Ben er aan begonnen, verwacht binnen een paar weken!

Heb eerste 3 pagina's gedaan, maar ga niet meer verder. Waarom? omdat ik het toch ook gewoon knip en plak en het dan een veeeeel te lange lijst wordt die onoverzichtelijk is, lees gewoon het onderwerp door zou ik zeggen. Mocht iemand het toch over willen nemen stuur PB.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik wil is een persbericht want wat zou de titel zijn, zou het weer een City stories worden of GTA5 samen met GT5? GTA Chinawars city Stories, is Liberty City. Wat ik wil is een nieuwe San Andreas maar dan in HD en een BLANK personage, en niet weer een stomme neger.

Link to comment
Delen op andere websites

volledig nieuwe wapens geen wapens als ak - 47 enzo bijv de wapens in tbogt

> Ik vind het juist leuk als deze wapens erin zitten.

flits palen

> Hierdoor zullen veel mensen het minder leuk vinden, want niet iedereen houd van roleplay en realisme.

file's want in new york staat het namelijk altijd vast op times squeare zou wel leuk wezen in gta

> Het staat al genoeg vast in LC :7

grote vliegtuigen zoals een boeing 747 waar je in kan vliegen

> Waar wou je heen vliegen dan?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou echt belachelijk zijn mocht het meest bekenste wapen aller tijden er niet in zitten, ik heb het natuurlijk over de AK-47, er zou toch geen reden zijn om één van de huidige wapens gewoon te laten vallen :-( .

In fitspalen zie ik wel wat, dat zou grappig zijn, dan ga je leren om gewoon te rijden of racen tegen de politie, anders ga je maar naar het circuit als je echt wilt racen :D .

Er zouden inderdaad wel files mogen zijn in LC, want waar jij op duid Alexxxxxx... zijn de ongelukkig slecht gescripte op- en afritten van de Expresswegen in LC, omdat voertuigen direct naar het linker vak willen lopen die dingen nogal vaak volledig verkeerd en krijg je enorme opstoppingen, gepaard met een hele hoop crashes.

Van mij mogen er ook wel terug grote vliegtuigen aanwezig zijn op de voorwaarde dat het wat nut heeft, dus dat je vliegruimte groot genoeg is. In LC heb je in theorie amper ruimte om een bocht te maken met je passagiersvliegtuig, maar er moeten dan ook wel kleinere en gewone vliegtuigjes aanwezig zijn, zoals de Rustler en Dodo :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...