Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Ik kan wel heel veel punten gaan opnoemen maar dat kost veel tijd dus zeg ik liever; Bijna alles wat in GTA SA voorkwam.

Met de kwaliteit van GTA IV en de dingen die je in GTA SA kon doen zou het een topgame kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal:

Je zit niksvermoedend in een vliegtuig, Opeens hoor je dat de motoren gestopt zijn. Je landt op een van de kleine eilandjes. Je bent een van de weinigen die het heeft overleefd. Je wordt zonder dat je het weet met een paar anderen meegenomen naar een rijke drugsbaron. Jullie moeten als slaaf in zijn drugslab werken. Je pikt dit niet langer en je steelt een wapen en je probeert te ontsnappen. Je neemt 3 andere mensen mee. Jullie gaan naar een ander eiland om daar een bestaan op te bouwen. Maar na een paar missies wordt je opgepakt en kom je in een gevangenis. Je borg wordt betaald door die ene drugsbaron. Je wordt zwaar gemarteld en weet weer te ontsnappen. Je vermoordt de drugsbaron en je bouwt een crimineel bestaan op. Je 3 beste vrienden, die je had meegenomen in het begin, worden doodgeschoten. Je zoekt uit wie het heeft gedaan en dat blijkt de zoon van de drugsbaron te zijn. Je moet daarna vele missies doen om erachter te komen waar hij is. En in de laatste missie vechten jullie in een vliegtuig, je wilt niet weer crashen dus je pakt een parachute en je springt naar beneden. Hij springt ook met ene parachute en jullie vechten met de hand in de lucht. Uiteindelijk vermoordt je hem.

Daarna is de storyline afgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik mis een enorme plottwist zoals die in GTA IV.

ik zou willen da bv soms de wegen stuk zijn en je dan ook echt mensen ziet werken en zo en dat er af en toe een gebouw gesloopt word dat er een nieuw komt en zo

Waar de wegen zijn opengebroken in Algonquin zie je al bouwvakkers werken hoor, evenals op de "building site" van Yusuf Amir, en op nog wat plaatsen in "the city".

Extra's:

* Meer dingen die je kunt doen/kopen met je geld.

* Mogelijkheid om zwaardere/grotere dingen op te pakken en weg te gooien.

* Meer parkeermogelijkheden.

* Extra jobs als helipiloot, vliegtuigpiloot, schipper, buschauffeur, vrachtwagenchauffeur, chauffeur voor de mafia, pakjesleveraar, stuntjumper, autodief, huurmoordenaar, scherpschutter, enzoverder.

* Mogelijkheid om met een aantal vrienden caféruzies uit te lokken waarbij barkrukken, biljartkeu's, biljartballen, dartspijltjes, glazen en dergelijke als wapen kunnen worden gebruikt.

* Buurten waar lokale bendes u spontaan beginnen te bevechten of beschieten als je er te lang blijft rondhangen.

* De twee vorige gecombineerd dus biker-café's, mafia-pizzeria's, yakuza-badhuizen, triad-opiumkits, Ierse pubs, Streetgang-basketbalpleinen, Haitiaanse voodoohuizen, Cubaanse appartementsblokken, enzoverder, en uiteraard de wannabee-shopping malls.

* De mogelijkheid om voetgangers te pesten of uit te dagen, bijvoorbeeld pootje lappen als je er achteraan wandelt, pet/hoed wegslaan, water in het gezicht spuiten (met een injectiespuitje als wapen), enzoverder ... waarna ze natuurlijk het gevecht met je aangaan.

* Voetgangers die zo af en toe iets verrassender uit de hoek komen, bijvoorbeeld een oud dametje dat als je ze lastig valt, u met een paar rake zwarte gordel karatetrappen even buiten westen klopt, of iemand die eruitziet als een nerd en u plotseling een tweeloop of een machinegeweer onder de neus duwt, of een stoere biker die op z'n mammie roept nadat je hem een eerste tik of duwtje geeft, ...

* Af en toe een zakkenroller die uw geld steelt op straat en gaat lopen, of een overvaller die u bedreigt een pistool.

* Alle telefoonnummers op reclameborden en op internetpagina's waar echt iemand opneemt als je er naar belt.

Verder ook alle voorstellen die in dit topic al aan bod zijn gekomen, maar dan wel in de meeste gevallen als optie. Bijvoorbeeld het tanken van de auto, in te stellen als optie als je een benzinemeter wenst. Sommigen zullen dat immers leuk vinden, anderen zullen er zich aan ergeren. Net zoals dat verplicht gaan eten, niet te veel mogen eten en werken aan je conditie in SA. Allemaal realistisch maar het realisme mag de gameplay niet verpesten.

Taxichauffeur: Moet je een baantje voor nemen, dus dat zal wss niet meer terugkomen.

Ambulancier: Same as taxi.

Brandweerman: Same as above.

Politieagent: Zit al in de game, bekend als Vigilante of Most Wanted.

Pizza boy: Same as taxi.

De rampages: Vanwege onrealisme zal dit waarschijnlijk niet meer terugkomen.

De challenges: Onrealisme.

De robberies: Je kan winkels beroven in GTA IV. Je stapt naar de kassa toe en drukt op de bijbehorende knop ;).

De burglaries: Komt misschien nog terug, gebeurd in Real Life ook zo vaak, dus waarom in GTA niet?

De deliveries: Zit in GTA IV, vermomd als de Drug Deliveries van Little Jacob ;).

De Quarries: Als je de Quarry missies bedoeld, die zaten alleen in SA. Als je de bouwplaatsen bedoeld, die zitten wel in de game ;).

De Gang Wars: Zijn te vinden in The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony: Gang Wars en Drug Wars ;).

Pimping: Komt misschien terug, is immers realistisch.

De rijschool: Hetzelfde als bij Pimping.

De modshops: Komt misschien nog terug. Is immers realistisch.

Gebouwen: Zelfde als Pimping.

* Meer dingen die je kunt doen/kopen met je geld: Dat wil iedereen wel :puh: .

* Meer parkeermogelijkheden: Wat bedoel je hiermee?.

* Extra jobs als helipiloot, vliegtuigpiloot, schipper, buschauffeur, vrachtwagenchauffeur, chauffeur voor de mafia, pakjesleveraar, stuntjumper, autodief, huurmoordenaar, scherpschutter, enzoverder: Huurmoordenaar en scherpschutter is meestal hetzelfde, en zit al in de game, als de Assassin Procedural Missions ;).

* Mogelijkheid om met een aantal vrienden caféruzies uit te lokken waarbij barkrukken, biljartkeu's, biljartballen, dartspijltjes, glazen en dergelijke als wapen kunnen worden gebruikt. De keu is als wapen beschikbaar in The Lost and Damned .

* Buurten waar lokale bendes u spontaan beginnen te bevechten of beschieten als je er te lang blijft rondhangen: Vanwege de grote angst voor terrorisme die nu overal heerst zou dit niet meer zo snel gebeuren.

* De twee vorige gecombineerd dus biker-café's, mafia-pizzeria's, yakuza-badhuizen, triad-opiumkits, Ierse pubs, Streetgang-basketbalpleinen, Haitiaanse voodoohuizen, Cubaanse appartementsblokken, enzoverder, en uiteraard de wannabee-shopping malls: De cafe's, pizzeria's, pubs, opiumkits, basketbalpleinen, appartementblokken zijn al in de game, maar vooral doordat de gangs die winkels bescherming bieden in ruil voor geld.

* De mogelijkheid om voetgangers te pesten of uit te dagen, bijvoorbeeld pootje lappen als je er achteraan wandelt, pet/hoed wegslaan, water in het gezicht spuiten (met een injectiespuitje als wapen), enzoverder ... waarna ze natuurlijk het gevecht met je aangaan: Pootje lappen en hoofddeksels wegslaan zitten al een soort van in de game, als je tegen ze aanloopt vallen ze om en valt meestal hun hoofddeksel af.

* Af en toe een zakkenroller die uw geld steelt op straat en gaat lopen, of een overvaller die u bedreigt een pistool: Zakkenrollers zitten al in de game, alleen vallen ze de speler niet lastig.

* Alle telefoonnummers op reclameborden en op internetpagina's waar echt iemand opneemt als je er naar belt: Weet je wel hoeveel werk en tijd daarinsteekt?

Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat als je bijvoorbeeld een politieauto beukt je ook kan kiezen om direct te stoppen en dat je dan een boete krijgt.

Ik duidde niet op jou, maar op de anderen die een boete wilden als je door rood/te hard reed.

Misschien is het ook wel leuk om goede daden te doen, of misschien een baantje te kunnen doen.

Als je geld te weinig hebt misschien, maar ik denk niet dat je GTA gaat spelen om 8 uur per dag op een kutkantoortje te gaan zitten... Die goede daden gaan we bekijken in Red Dead Redemption ;).

Ja vindt ik ook. Nu mag je maar een bepaald deel op het vliegveld komen, maar niet op de start baan. :tu:

Alsof je dat in het echt wel mag. Voor de zoveelste keer, R* heeft GTA IV zo realistisch mogelijk gemaakt, dus kun je niet zomaar tussen de vliegtuigen rondlopen. Dat kun je op Schiphol ook niet, of wel?

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je de storyline zelf kunt beïnvloeden, dmv iemand vermoorden oid. Zodat je als je het opnieuw speelt je een heel ander verhaal kan krijgen.

Dit is nu dan ook wel zo bij de laatste missies en met een paar random characters, maar een echte difference maakt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

- Meer mogelijkheden met computers.

- Meer mogelijkheden met je mobiel.

- Niet de hele tijd met vrienden en vriendinnen uit hoeven te gaan, meteen alle beloningen zoals Jacobs wapens.

- In de plaats van dat vrienden je bellen om te gaan darten, dat ze je bellen om bijvoorbeeld een winkel te beroven.

- Creatieve missies.

- Veel actie.

- Een hele staat, zoals San Andreas.

- Veel veranderingen in die staat, en anders alleen in de stad.

- Beter afgewerkte gebouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet een goeie

meer leven in de stad zoals bij gta cw bij sommige missies en dat ze huizen bouwen en wat later ook echt klaar komt

wand je soms ook bij gta iv ziet dat iemand wordt opgepakt of dat ze in de kofferbak kijken moet wat vaker voor komen

en dat er soms en junk of dief joun geld wilt jatten ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je de storyline zelf kunt beïnvloeden, dmv iemand vermoorden oid. Zodat je als je het opnieuw speelt je een heel ander verhaal kan krijgen.

Dit is nu dan ook wel zo bij de laatste missies en met een paar random characters, maar een echte difference maakt het niet.

Als je dit wil moet je Heavy Rain gaan spelen, niet GTA IV. Dat zijn namelijk heel andere games. Heavy Rain is een "regiseur" game, terwijl GTA IV het verhaal van een persoon volgd. Hoe kunnen ze daar sequels op bouwen als er 5 Finale's kunnen zijn? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is goed maar gewoon veel meer:

- Meer Radio posten

- Een een weerbericht :tu:

- Meer stranden

Een weerbericht is er hoor! Luister naar de radio :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Taxichauffeur: Moet je een baantje voor nemen, dus dat zal wss niet meer terugkomen.

<knipperdeknip>

* Alle telefoonnummers op reclameborden en op internetpagina's waar echt iemand opneemt als je er naar belt: Weet je wel hoeveel werk en tijd daarinsteekt?

Taxichauffeur: Moet je een baantje voor nemen, dus dat zal wss niet meer terugkomen.

Ambulancier: Same as taxi.

Brandweerman: Same as above.

Pizza boy: Same as taxi.

Dat is nu juist mijn wens, dat ze wel terugkomen in GTA V, met nog een hoop extra jobs.

De rampages: Vanwege onrealisme zal dit waarschijnlijk niet meer terugkomen.

De challenges: Onrealisme.

Alles hoeft toch niet realistisch te zijn dus wat maakt het uit? Als het maar plezant is.

De robberies: Je kan winkels beroven in GTA IV. Je stapt naar de kassa toe en drukt op de bijbehorende knop ;).

Buiten de laundromat ken ik er geen. Zijn er dan meer? Als er nog zijn ga ik er graag naar op zoek :Y

Politieagent: Zit al in de game, bekend als Vigilante of Most Wanted.

De deliveries: Zit in GTA IV, vermomd als de Drug Deliveries van Little Jacob ;).

* Extra jobs als helipiloot, vliegtuigpiloot, schipper, buschauffeur, vrachtwagenchauffeur, chauffeur voor de mafia, pakjesleveraar, stuntjumper, autodief, huurmoordenaar, scherpschutter, enzoverder: Huurmoordenaar en scherpschutter is meestal hetzelfde, en zit al in de game, als de Assassin Procedural Missions ;).

Ja, maar al deze dingen zijn niet hetzelfde. Je doet er eentje en het is gedaan. En als je ze allemaal hebt gedaan kun je ze niet opnieuw doen. Het zou fijn zijn als je ze kon blijven doen, steeds meer gedurende 1 missie, en dat de moeilijkheidsgraad steeds verhoogde zoals bij de jobs.

De Quarries: Als je de Quarry missies bedoeld, die zaten alleen in SA. Als je de bouwplaatsen bedoeld, die zitten wel in de game ;).

Maar er zijn geen jobs die je er kunt doen.

De Gang Wars: Zijn te vinden in The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony: Gang Wars en Drug Wars ;).

Inderdaad, ik heb sinds enige dagen de episodes. Plezant om te doen, toch iets uit mijn lijstje dat er bij is gekomen :)

De burglaries: Komt misschien nog terug, gebeurd in Real Life ook zo vaak, dus waarom in GTA niet?

Pimping: Komt misschien terug, is immers realistisch.

De rijschool: Hetzelfde als bij Pimping.

Gebouwen: Zelfde als Pimping.

De modshops: Komt misschien nog terug. Is immers realistisch.

't Is te hopen :-)

* Meer parkeermogelijkheden: Wat bedoel je hiermee?

Dat er meer plaatsen zijn waar je voertuigen kunt bewaren gedurende de hele game.

* Mogelijkheid om met een aantal vrienden caféruzies uit te lokken waarbij barkrukken, biljartkeu's, biljartballen, dartspijltjes, glazen en dergelijke als wapen kunnen worden gebruikt. De keu is als wapen beschikbaar in The Lost and Damned.

Maar niet de mogelijkheid om caféruzies uit te lokken denk ik? Heb het nog niet geprobeerd. En dan zou het plezant zijn dat je alles wat niet vast zit als wapen kunt gebruiken zoals bij een echte caféruzie.

* Buurten waar lokale bendes u spontaan beginnen te bevechten of beschieten als je er te lang blijft rondhangen: Vanwege de grote angst voor terrorisme die nu overal heerst zou dit niet meer zo snel gebeuren.

Ik zie hier het verband niet met terrorisme.

* De twee vorige gecombineerd dus biker-café's, mafia-pizzeria's, yakuza-badhuizen, triad-opiumkits, Ierse pubs, Streetgang-basketbalpleinen, Haitiaanse voodoohuizen, Cubaanse appartementsblokken, enzoverder, en uiteraard de wannabee-shopping malls: De cafe's, pizzeria's, pubs, opiumkits, basketbalpleinen, appartementblokken zijn al in de game, maar vooral doordat de gangs die winkels bescherming bieden in ruil voor geld.

Maar ook hier is er weer niks te beleven. Met de twee gecombineerd bedoel ik dat je er naartoe kunt gaan voor een vechtpartij met de lokale bendes.

* De mogelijkheid om voetgangers te pesten of uit te dagen, bijvoorbeeld pootje lappen als je er achteraan wandelt, pet/hoed wegslaan, water in het gezicht spuiten (met een injectiespuitje als wapen), enzoverder ... waarna ze natuurlijk het gevecht met je aangaan: Pootje lappen en hoofddeksels wegslaan zitten al een soort van in de game, als je tegen ze aanloopt vallen ze om en valt meestal hun hoofddeksel af.

Als je er tegenaan loopt inderdaad, maar ik bedoel dat je dat bewust zou moeten kunnen doen zoals je ze nu al een klop kunt geven, maar dan met andere knoppencombinaties zodat je ze op andere manieren bewust kunt pesten.

* Af en toe een zakkenroller die uw geld steelt op straat en gaat lopen, of een overvaller die u bedreigt een pistool: Zakkenrollers zitten al in de game, alleen vallen ze de speler niet lastig.

Dat zou ik dus willen van wel.

* Alle telefoonnummers op reclameborden en op internetpagina's waar echt iemand opneemt als je er naar belt: Weet je wel hoeveel werk en tijd daarinsteekt?

Niet zo veel denk ik, gewoon een geluidsfragmentje. Bij sommigen mag dat gewoon een antwoordapparaat zijn, bij sommigen misschien een korte conversatie en bij sommigen dat je er echt voor dingen terecht kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...